Szeretném leírni rövidnek nem mondható, de annál hosszabb ideig elhúzódó történetemet ezzel a céggel ami a mai napig is tartó ügylet. Szerettem volna édesanyám meglepni karácsonyra egy új, bontatlan készülékkel így az Emag által vettem neki egy Yu Yutopia-t (októberben). Igaz ez még messze volt a karácsonytól, de az 5 éves telefonját minél hamarabb szerettem volna lecserélni. Ez a készülék 1 hónapon belül meghibásodva visszakerült a forgalmazóhoz, szépen vissza is fizette az összeget, majd az Emag-ról megvettem egy Asus Zenfone 3 készüléket. Ez a telefon eleve letiltva érkezett meg, tehát használhatatlan volt, így rendeltem futárt az Emag-tól, hogy szállítsák el, ez volt December 1-én. teltek a napok a futár nem érkezett, pedig visszaküldési levél jött, hogy fel fogják venni. Írtam a cégnek, hogy nem vették fel a csomagot, ekkor újabb megrendelő lap érkezett a felvételről, majd December 27.-én 26 nap pihenővel érte is jött ez a jellemtelen értékelhetetlen semmire való futárcég a DPD. Ezt a szart küldte az Emag érte,és ők is csak annyit mondtak minden héten, hogy még nem érkezett be a csomagom. Na én írtam a DPD-nek szerdán egy levelet (Január 16.-án), mivel még mindig nem tudták Debrecenből- Pestig elszállítani a csomagomat. Telefonon elérhetetlenek, így levelet írtam a panaszemelési részlegükre.
A levél amire azóta se kaptam választ:
Tisztelt DPD!
"2018.12.27.-én elvittek tőlem egy csomagot, a száma: 16407415745790, ez egy 55 ezer forint értékű mobil készülék, amit a mai napig se sikerült közel 3 hét alatt visszajuttatni az Emag részére. Milyen minősíthetetlen semmire való szolgáltatás keretein belül engedhető meg ez a fajta magatartás? Hallottak már a fogyasztóvédelemről és a kötbérről? Önök miatt nem tud elkezdődni a készülékem anyagi javainak visszatérítése, mert 3 hét alatt Debrecenből Pestre nem tudnak elszállítani egy csomagot. Petőfi Sándor ennyi idő alatt 3-szor járta meg Pestet GYALOG a 19.században, Kínából ami körülbelül 40-szeres táv ahhoz képest amiért Önök szolgáltatás csúfneven nem tudnak teljesíteni kihozta a Január 1.ei rendeléseimet. December óta Önök ezt 3-ára játszották el velem!
SŰRŰ bocsánat kérések mellett a minősíthetetlen és értékelhetetlen szolgáltatásuk miatt kötbér térítést és a héten történő azonnali teljesítést követelem!
Üdvözlettel egy mélységesen kiábrándult megrendelő!"
Azóta se történt meg a teljesítés. Ezek után kérdezem ki a hibás az ügyletben, mihez-kihez tudok fordulni panasztételre kártérítésért? Az Emag mossa kezeit, ők csak a futárt küldték a csomagért a futárszolgálattal lehetetlen felvenni a kapcsolatot és most már mindenképpen szeretném ha ennek nyoma lenne, mert amit leművelt ez a semmire való futárcég az már minősíthetetlen.
Előre is köszönöm, hogy elolvastátok és a segítségeket, ha email címet tudtok adni ahova az ügyemmel fordulhatok, hogy kcisit megb.sszák ezt a céget mélységesen hálás lennék érte.
Utóirat:
Édesanyámnak hardverapro-ról vettem közben használtan egy készüléket, ami tökéletesen működik (Xiaomi mi a1) megelégeltem az új készülékeket. ( )