2020. január 25., szombat

Gyorskeresés

worklog: hd7850 OC CF és 5760x1080@eyefinity3

Írta: | Kulcsszavak: eyefinity . crossfire . 5760x1080 . 7850 . multigpu . multidisplay

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

5760x1080 + 7850 crossfire. Worklog, több lépésben publikált eredményekkel, mert alapvetően erről a kombóról elég kevés tapasztalat van a fórumon, tehát véleményem szerint érdekes lehet, amíg összejön egy rendes cikk is a témában.

Fontos: Ezek az első eredmények. Mérési hiba, rossz driver, etc lehet. Szóval egy csipetnyi sóval nézzétek az eredményeket. CPU OC később még lesz skálázódást nézni, 25% legalábbis mindenképp, több talán. Ha valami fura azt jelzem, ha mégse tenném, akkor nyugodtan lehet véleményt mondani, többen okosabbak leszünk jeligével.

Hardver
CPU: i5-760 @ stock
Alaplap: Gigabyte p55a-ud3
GPU1: HIS 7850 2GB ICEQ turbo 1000/1200
GPU2: PowerColor 7850 2GB PCS+ 1000/1225
Kijelzők: LG IPS226v
Kábel: XFX miniDP to DVI active plusz a szokásos két DVI kábel és egy HDMI (mivel a HISen DVI+HDMI+2x miniDP van)
Hangkártya: X-Fi Fatal1ty Pro Gamer (fekete nyákos első pci kiadásból)
Táp: Corsair HX650 gold
Ház: CoolerMaster Cosmos erőteljesen átventizve

Catalyst Control Center 13.1
Catalyst Application Profiles 12.11 CAP 2
Windows 7

Just cause 2: 1920x1080 max, 0AA 2AF
Dark Tower
60.0, gyakorlatilag végig vsync limiten. CPU 30-45 körül, GPUk szintén.
Desert
60.0, gyakorlatilag végig vsync limiten. CPU 30-45 körül, GPUk szintén.
Concrete Jungle
57,8 fps, 47es minimum, gyakorlatilag végig a 60fpses vsync limiten ment. CPU 70-80% körül, GPUk 40-51 között. Skálázódik, de alapvetően 1080pre 60hzs kijelzőhöz ez alapján bőven elég egy szem 7850/7870 is.

Just cause 2: 5760x1080 max, 0AA 2AF
Dark Tower
51.46 avg
Desert
51.68
Concrete Jungle
32.75
Concrete Jungleben nagyon leesik az fps, cpu limit? Egy szem 6950hez képest lényegesen gyorsabb.

Crysis: very high 5760x1080 0AA 0AF
20 körüli átlag, szaggat. GPUterhelés van mindkét kártyán, de valami nem stimmel. architektúra / cpulimit?

Metro2033: very high 1920x1080 AAA 4AF
Frontline benchmark
no DOF: 84es avg. 1400as max memterhelés. afterburner szerint a min fps 27 körül volt, fps főleg 40-60 között alakulva. GPU max 93% körül mozgott, minimum 40 körül, úgy néz ki pár dolog limites 50 fps körül a cpuval kapcsolatban. viszont a cpu terhelés se ment 85-90 fölé, szóval jó kérdés, hogy mi fogja meg.
Azt azért tudni kell a Metro2033ról, hogy nagyon furán skálázódik és elég érdekesen szoktak alakulni a bottleneckek.
DOF: 47.8as avg (ez már hihetőbb), 24es min, de 27 alattit az ingame kijelzőn nem láttam. GPUterhelés a legelején 46ról indul, de gyakorlatban 70-95 között mozog. CPUterhelés 70-90 között általában.
Kieg: nagyon úgy néz ki, hogy a benchmark és az afterburner nem igazán egyezik sebességkiírás szempontjából.

Metro2033: very high 5760x1080 AAA 4AF
Frontline benchmark
no DOF: 35ös avg, min fpsre szokás szerint 6 alatti jön ki, gyakorlatban olyan 29 alá nem esik a kijelzőt nézve. határeset
DOF: 20 fps, szaggat.
CPUlimit crysishez hasonlóan? Metro nem skálázódik szépen.

RaceRoom 5760x1080
szépen fut (nézz fpst), viszont csak az egyik GPU ment. az utóbbi napok egyetlen CTDjét is ez prezentálta, ez lehet amiatt is, mert a program jelenleg félbéta állapotban van.

kieg: ránéztem újból pár körig, stabil, jól néz ki, jól fut. egyetlen baja, hogy a Fanatec 911 Carrera settem GT2ként ismeri fel és folyamatosan problémázik, hogy ez hol vannak a clubsport pedálok.

Far Cry 2 1920x1080 ultra DX10 0AA:
Ranch Small átlag 98,2 min 68,7

Far Cry 2 5760x1080 ultra DX10 0AA:
Ranch Small átlag 70.5, min 50.5. nagyon szépen fut. skálázódás kérdés, ingame úgy tűnt csak az egyik gpu megy -de GPUZ meg van hülyülve, lehet ez az oka-, de fpsben nagyon sokat ver az előző 6950 2GBre.

Far Cry 3 dx11 ultra 1920x1080
1.05 alatt az első töltőképernyő kegyetlen sokáig tart, konkrétan megcsináltam a kávém mire kész lett. 40-45 körüli fps, 30 alá pillanatok alatt se esik. benchmark nincs, szigeten egy autóval terepezve néztem eredményeket. CPU 50 alatt, nem valószínű, hogy limitál, GPU1 99%on pörög, GPU2 meg nullán. Ez meg is magyarázza az alacsony fps értéket. Sebességre kb reális az előző 6950hez képest 1 GPUval.

Kieg: drivercsere megoldotta, már skálázódik szépen.

Far Cry 3 dx11 high / medium post process HDAO 5760x1080
1.05 alatt az első töltőképernyő kegyetlen sokáig tart, konkrétan megcsináltam a kávém mire kész lett. Ugyanúgy, betöltés után olyan 1-2 percig ment átlag 30 fpst (ez a 6950 2GB alatt volt), majd fogta magát, és kiegyensúlyozódott 60ra, ami kb a reális eredmény lenne.

Úgy néz ki a post process nagyon megfogja 5760x1080ban (mediumra már nem mos el annyit minden egérrángatásra, szóval az használhatónak tűnik), illetve a 70-80%os kihasználtság és a néha megugró frametimeok alapján lehet, hogy CPUlimit is van. Viszont kb úgy megy három kijelzőn high/ultra beállításokkal kb hozza azt, amit az egy 6950 tudott 1080pben.

Deus Ex: Human Revolution 1920x1080, MLAA, Tripple Buffer, Post Process, Tessalation, Trilinear, Soft Shadow, High SSAO és DOF
Fúrótorony alatt néztem körbe. Stabil 60 fps, 30% körüli cpu terheléssel, mindkét gpu kb ennyit dolgozik.

Deus Ex: Human Revolution 5760x1080, MLAA, Tripple Buffer, Post Process, Tessalation, Trilinear, Soft Shadow, High SSAO és DOF
Nincs bench, a fúrótornyon néztem körbe. 30 körüli fps, ami tüskeszerűen mozog néha fel és le. Mindkét GPU dolgozik rendesen 90-95% körül, tippre vagy a shoft shadow vagy valamelyik másik dx11es látványjavító foghatja meg.
Megnézve az eredményeket valami nem teljesen stimmel, gyorsabbnak kéne lennie a rendszernek három kijelzővel, vagy valamelyik effekt három kijelzőn nagyon csúnyán megfogja a rendszert.

Diablo 3: 1920x1080 max
Mindkét GPU 23-28% között mozog, fix 60 fps. "Alkaizer run"t mentem vele, kiegészítve Bridge of Korsikkel, mert ott szokott drasztikusan beszakadni az fps. CPU 30-40% között.

Ablakban csak az egyik gpu megy. Eyefinityt lehet nézek vele, de az UI miatt úgy igazából használhatatlan a játék.

Rage: 1080p
GPU0: 25%, GPU1 90% körül, CPU 70-80% körül és beáll betonstabilan 25-30fpsre. Igazából ismételten sikerült magam felhúzni rajta: 6950 2GBvel játszhatatlan volt mert annyira lassan töltötte be a textúrákat (legalább 5 különböző driverrel néztem), egy szem 7850el pár napja úgy nézett ki, hogy legalább már egy kijelzőn rendesen fut, de a fenét. A billkezelése el van szúrva (numpadot utálja), a "60fpsre beállítom magam" több, mint egy évvel a kiadása után sem működik, a grafika meg hiába szép, ha villódznak a textúrák. Lehet át kéne rakni SSDre, csak kérdés, hogy ér-e annyit. A sok negatív kritika után mégsem rendeltem elő az anarchy editiont megjelenés előtt: Végül tavaly azért megvettem és így számomra a tavalyi év, sőt az évtized csalódása volt.

Miután végigzongoráztam a lehetséges beállításokon (AF/Vsync nem érdekli, texture nem érdekli, GPU transcodet nem lehet állítani) mérgemben nekiugrottam a felbontásnak... na és 1366x720ban felment 41fpsre és úgy már nem akadott. Lehet a még két kiterjesztett aktív kijelző zavarja meg, de ez elvileg nem lehetne probléma.

Igazából lehet a grafikára is lenne workaround, csak kérdés, hogy megéri-e az időmet.

Kieg: 13.3al se megy jobban. Lehet tényleg SSDre mozgatás vagy a CF kilövése lenne a megoldás.

Kieg2: Egy kártyával csináltam kontrollt, azzal legalább 1080pben elfogadhatóan fut.

Kieg3: Egy kártyával okés, főleg SSDről (Samsung 840 EVO). CFet viszont SSDvel sem bírja. GPU transcode úgy néz ki AMD kártyákon cpun fut, CF és SSD nem érdekli. Kár. Cserébe a játék annyira azért nem szép.

Arma3 alfa
5760x1080 ultrán, highon és 4800x900 highon is 20-22fps körül megy. CPUlimitesnek nem tűnik, GPUk közül megy mindkettő, bár a második jobban. egyelőre alfa állapotú, inkább érdekességképpen említettem meg, ha már van. Viszont az UIja átgondolt, eyefinityvel is jól néz ki, középre esik minden. Érdemes lehet rá figyelni, ha kijön.

Stalker: Call of Pripyat
1920x1080 / ultra / dx11 / hbao / high ssao / tessalation / contact hardening shadows / msaa off / use dx10.1 off
(min/avg/max)
day: 0 / 75 / 241 (hibás mérés, belevette azt is, ameddig a win7 beleszólt, hogy nem akarok-e sémát változtatni)
night: 42 / 111 / 246
rain: 44 / 126 / 266
sunshafts: 43 / 87 / 172

Terhelés az utolsó teszt alatt kezdett közelíteni 80% fölé mindkért kártyán, valszeg eléggé CPUlimitesek az eredmények, főleg az első három.

5760x1080 / ultra / dx11 / hbao / high ssao / tessalation / contact hardening shadows / msaa off / use dx10.1 off
(min/avg/max)
day: 28 / 55 / 95
night: 29 / 58 / 106
rain: 40 / 65 / 106
sunshafts: 31 / 47 / 83

5760ban még van valamennyi cpu limit, hogy aztán az utolsó két tesztre gyakorlatilag végig 90+ / 98+%on menjen a két kártya. sunshaftsnál némi tearing megfigyelhető, vsync lehet nem ártana neki. a kártyák gyakorlatilag teljes kihasználtságon dolgoztak, a 74/75fokos hőfok is ezt jelentette. mivel nem szeretem a zajt, ezért 70fokig eléggé laza a ventik szabályozása, de mivel megsütni sem akarok semmit, ezért 70foktól erőteljesen emelkedik a ventik görbéje, utolsó teszten már mindkét kártya hallható volt.

viszont bírja a setup.

Bioshock: Infinite
1080p DX11 Ultra DOF (2es beállítás)
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.65, 55.80, 17.66, 458.78, Welcome Center
6.67, 49.88, 8.02, 74.83, Scene Change: Disregard Performance In This Section
21.88, 67.25, 15.34, 144.83, Town Center
8.10, 63.55, 20.09, 164.19, Raffle
9.11, 93.64, 25.40, 187.17, Monument Island
3.54, 102.06, 64.09, 189.56, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
81.94, 65.39, 8.02, 458.78, Overall

65.4es avg, cf megy, szépen skálázódik is, adott esetben mindkét kártya 90%+ fölé. összesített VRAM terhelés 3640 mega, úgy néz ki 1080pben is kell neki legalább egy 2GB VRammal szerelt megoldás. Kieg: A jelenlegi (és a régebbi) játékmotorok úgy vannak megírva, hogy addig fogyasztják a memóriát, ameddig van. Tehát lehet, hogy 1080pre még elegendő lenne kevesebb memória is. Ami még fontos, hogy hiába ír az afterburner 4 gigát, gyakorlatban ez csak 2x2 giga, a két kártya memóriája nem adódik össze.

Kieg: Játék eleje alatt a két gpu 2x40-50% körüli terheléssel tud 60fpst. Lehet a benchmark a legrosszabb lehetséges esetet szimulálja. A vram terhelés is sokkal de sokkal alacsonyabb.

Kieg: a Játék néha határozottan belassul olyan 30fpsig 1-2másodpercre ahol tölti be az új területet. Lehet SSD segítene. ez pedig egy magyarázat lehet arra, hogy a benchmark miért fut sokkal rosszabbul, mint a játék (folyamatosan fetchel az időtartam alatt?)

5760x1080 DX11 Ultra DOF (2es beállítás)
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
33.03, 24.55, 2.44, 169.35, Welcome Center
8.45, 18.47, 2.14, 55.40, Scene Change: Disregard Performance In This Section
31.57, 11.81, 1.11, 63.78, Town Center
9.04, 17.03, 4.24, 97.79, Raffle
9.26, 30.85, 7.81, 169.58, Monument Island
3.03, 35.63, 18.04, 98.73, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
94.38, 20.38, 1.11, 169.58, Overall

a gpukihasználtság 90%ig megy, tehát CF ok, viszont néha 40%ig esik mindkét kártyán, valami visszafogja a teljesítményt. a VRAMterhelés egyenes csíkot húz 4GBn, lehet ez a baj?

5760x1080 DX11 Ultra noDOF (3as beállítás)
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.70, 32.45, 8.91, 143.19, Welcome Center
6.87, 27.47, 5.91, 57.98, Scene Change: Disregard Performance In This Section
22.35, 26.95, 6.27, 97.71, Town Center
7.89, 31.79, 8.53, 103.52, Raffle
9.22, 44.50, 15.11, 125.91, Monument Island
3.09, 46.64, 26.35, 104.26, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
82.12, 32.39, 5.91, 143.19, Overall

a gpukihasználtság itt már nem esik 150% alá, max továbbra is 190 fölött. 4 giga VRAM korlátba belefut itt is a program, bár nem azonnal. elnézve az fpst még mindig nem az igazi.

5760x1080 DX11 Very High noDOF (4es beállítás)
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.83, 39.59, 12.03, 424.89, Welcome Center
6.73, 34.22, 7.05, 66.70, Scene Change: Disregard Performance In This Section
22.19, 36.20, 7.35, 78.27, Town Center
7.70, 41.23, 13.71, 113.97, Raffle
9.17, 55.07, 20.50, 99.93, Monument Island
3.58, 58.12, 39.02, 103.15, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
82.19, 40.95, 7.05, 424.89, Overall

24 alá nem esik az fps, viszont pár esetben érezhetően beakad, 80-110 körüli frametime tüskék is megesnek (afterburnerrel néztem, ami nem feltétlenül azt néz, amit kéne, ugyanakkor szemmel láthatóan sem stimmel valami). GPUterhelés min 155%, VRAM terhelés megáll 3850 körül.

5760x1080 DX11 High noDOF (5ös beállítás)
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.32, 42.47, 13.74, 166.92, Welcome Center
7.22, 37.75, 7.53, 67.21, Scene Change: Disregard Performance In This Section
22.12, 41.86, 9.77, 103.83, Town Center
7.67, 51.01, 15.17, 113.52, Raffle
9.21, 63.31, 29.55, 164.66, Monument Island
3.53, 67.34, 44.37, 122.50, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
82.06, 46.13, 7.53, 166.92, Overall

min fps itt is 24 körül, frametime értékek megint magasak. GPUk 160% körül, VRAM 3850 körül.

Crysis 2 5760x1080 ultra
Az extra textúracsomag nélkül (le kéne őket tölteni, de alapvetően a város alatti víz tesszalálása valszeg kinyírná az fpst). Egérmozdulásra elmosást kilőttem, három kijelzővel az egyrészt zavaró, másrészt hirtelen mozdulatokra nagyon csúnya dolgokat tud csinálni a frametimekkel (megfigyelés crysis/far cry 3 alapján), 48:9es képarány mellett pedig a képernyők széle amúgy sincs
Betonstabil 24-26 fps, szóval picit még finomítani kell a beállításokon, de játszható lesz. Mindkét gpu 99%on teker, szóval a CF megy. Jól néz ki, az első résszel szemben úgy néz ki skálázódik is

Extreme beállításokkal olyan 29-32fps között van nagyon stabilan a játék, ez már határesetre elfogadható singlere. Najó, némi tweak még kellene. mindkét GPU 99%on.

Átvezetők okésak, viszont a GUI kicsúszik a szélső monitorok külső széleire, eléggé nehezen átláthatóvá téve az overlayt. A három ilyen szempontból sokkal jobb.

Crysis 3 5760x1080 ultra, motion blur nélkül

14-17fps, de stabilan, szinte semmi kilengés nincs fps tekintetében. Nagyon jól néz ki, ehhez mérten eléggé gyenge fpst produkál, de felbontással együtt még mindig elég szépen skálázódik.

Mindkét GPU 99%on, CF gyönyörűen megy. HUD végre eyefinityre optimalizálva, nincsen szétpakolva minden, mint anno a második résznél.

high 20-24fps, medium 28-44, leginkább 32-36 körül. mediumon már szépen játszható és még mindig gyönyörű. Érdekes, de a Bioshock 3nál szebb és magas felbontást sokkal jobban bírja.

GUI rendesen optimalizálva három kijelzőre tehát minden lényeges adat a látótérbe, középre esik, átvezetők csak középen (tehát nem nagyít be és látszik minden), eyefinity/multiomonitor szempontból tökéletes implementáció, a kettőhöz képest is előrelépés.

Lehet "csak" mediumon hoz elfogadható fpst, de egyrészt így is gyönyörű, másrészt hatalmas élmény.

fogyasztás: üresben egy 7850el három kijelzőn 95-100W, két kártyával 105-110. terhelve egy kártyával kombustorral 200W körüli eredményeket kaptam konnektorból nézve, két kártyával Crysis/Metro bench alatt 300 körül peakelt a rendszer. a 6950 170-180 körül mozgott idleben és 360ig ment terhelve, szóval multigpus furmarkkal lehet lenne több is. konnektoros mérős értékek.

hőfokok: Olyan 75-78fokig mennek a kártyák, a felső HIS egy picit alacsonyabb szokott lenni, több helye van szellőzni. Amíg nem találok ki valami jobbat, addig egy max 1000rpmen működő Glacialtech és egy max 1600on forgó Papst 4412F/GL segít szellőztetni a kártyákat a Cosmos air ductjában, így már huzamosabb terhelés hatására se válnak nagyon hangossá (az egyébként mindent elmond a helyzetről, hogy az 5Von 650 helyett 11Vn kb 1400on járó Papst végeredményben érezhetően halkabbá teszi a rendszert). A ház egyébként elég jól szellőzik, viszont a tény, hogy az alsó kártyát gyakorlatilag megfolytja a hangkártya, nem annyira kellemes. A felső kártya szintén olyan 10-15 fokkal melegebb (plusz még hangosabb is), mintha egyedül lenne.

A Cosmos ugyan elég sokat megfog a zajból, de még némi tweak lehet nem ártana. Alapvetően viszont a Cosmos jelen állapotában egy nagyon jól szellőző háznak minősül (5x120 be, 1x120+2x140 ki), tehát aki multiGPUval tervez, az számoljon vele, hogy meleg lesz, lazább vezérlésű videokártya hűtéssel pedig a házhűtés előny, ha besegít a VGAhűtőknek. Nem is alapvetően a fogyasztás a probléma (300W konnektorból egy jobb háznak nem okozhat nehézséget), hanem hogy a hűtőknek kevés helyük van szellőzni. Ha kell a diszkrét hangkártya is, akkor adott esetben egy erősebb kártya túlméretezett hűtéssel (Accelero Extreme kategória pl) lehet végeredményben halkabb lesz, hiába termel egységnyi területen több hőt. Hasonló teljesítményt jelenleg a 7970 GHZ edition tud egyedül, azokból a háromslotos, masszív custom hűtős példányok talán jobbak lehetnek. Viszont a referencia azokból is a tesztek szerint eléggé hangos és meleg is egyszerre. A GTX 680 szintén érdekes lehet ezen a teljesítményszinten (bár ez drágább), a Titan viszont hiába jobb teljesítményben és fogyasztásban is, majd háromszor annyiba kerül, mint a 7850 CF.

Üresben a HIS 35-40 fok között mozog, a másodlagos PowerColor 35 alatt, mindkettő esetében ez leszabályozott légkavarókkal értendő. Ezek teljesen jó értékek, az előző 6950 hiába volt üresen csendes, terhelve az asztalon se ment 55 fok alá, pedig egyedül volt és három slotnyi helye volt szellőzni (a jelenlegi 1/0 helyett). Ezt részben a kisebb étvágyú GPU, részben a nagyon sokat javult multimonitoros fogyasztás magyarázza.

Végeredményben annyira nem örömteli a helyzet, de figyelembe véve, hogy az előző 6950 ugyan halkabb volt, de 84-86 fokig ment terhelés alatt (eyefinity tud furmark szintig terhelni), végülis még valamennyire elfogadható a helyzet.

Hűtés tekintetében hangkártya nélkül sokkal jobb a helyzet, a felső kártya olyan 71-73fokig megy, az alsó 72őig, méghozzá lényegesen halkalbban.

update 13-04-27: a projekt ideiglenesen időhiány miatt szünetel (már pár hete). folytatás tervek szerint júniusban.

update 13-06-14. június van, a projekt folytatódik!

Hozzászólások

(#1) proci985


proci985
(MODERÁTOR)

Eredmények ahogy időm engedi fognak jönni. Ha valami nagyon fura, akkor lehet SW/user error van, ez az első multiGPUs rendszerem.

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#2) ZozzHUN válasza proci985 (#1) üzenetére


ZozzHUN
(addikt)

Nyomd fel szerencsétlen cpu-t max tuningra, mert ez így nem móka :)

(#3) proci985 válasza ZozzHUN (#2) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

ugye?:)

anno 6950el néztem 5760x1080at stock és 22x160on is, ott már nem volt különbség a két eredmény között. itt viszont gyanús, hogy lenne.

OC eredmények lesznek később, viszont jelenleg diplomamunkához számolgatni is kell a gép, ahhoz meg stabilitás kell elsősorban. de a hűtés bírná, a lap is valameddig, szóval későbbiekben mindenképpen akarok nézni CPU skálázódást is.

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4) radi8tor


radi8tor
(MODERÁTOR)

Diablo 3 hol maradt? :D

⭐ https://wellbe.hu

(#5) proci985 válasza radi8tor (#4) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

kiegészítve:).

igazából 1GPU is overkill, kettő meg főleg:). tippre 120Hzes monitort még lehet vsync limiten egy 7850/7870 meghajtana. Eyefinityt még nem néztem, de az UIje miatt úgy gyakorlatilag használhatatlan, és egy 6950 2GBvel is vsync limiten ment 80-90%os terhelésen.

elsőre amiatt nem néztem, mert alapvetően a Diablo3 nem igazán GPU intenzív.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#6) proci985


proci985
(MODERÁTOR)

kieg: Rage kritikán alul rosszul fut.

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#7) ZozzHUN válasza proci985 (#6) üzenetére


ZozzHUN
(addikt)

Rage amikor kijött rettentő rosszul futott, ezért hanyagoltam. Aztán pár hónapra rá legfrissebb driverrel megint nekifutottam, fix 60 fps (talán pont egy HD6950-nel), játszottam pár órát, majd megint szüneteltettem azóta már vagy fél éve, még mindig a gépen van de nem visz rá a lélek hogy végigtoljam, pedig úgy letörölném már :D

[ Szerkesztve ]

(#8) proci985 válasza ZozzHUN (#7) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

decemberben néztem 6950el, akkor se stimmelt. pár napja egy 7850el megnéztem megint, akkor egyrészt megszűnt a textúrafetch problémája, másrészt végre nem laggolt (de kb 5 percet ment, gyors teszt volt csak és nem néztem fpst/késleltetést).

elvileg egy szem 7850nek is elégnek kell lennie, még azt tudom megpróbálni, hogy kilövöm mellőle a másik két kijelzőt és letiltom a második kártyát addig.

másik megoldás, hogy addig megy át az SSDre, hátha úgy már boldogabb lesz.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#9) ZozzHUN válasza proci985 (#8) üzenetére


ZozzHUN
(addikt)

Nézd meg egy WHQL-el esetleg. Bár egy játék miatt... áhh... Annyira nem jó, kíváncsi vagyok Bioshock Infinity alatt mit fog csinálni :)

(#10) finest


finest
(őstag)

Fura a Rage-es hiba, én is éppen csak most az előző héten próbáltam ki a sok negatív kritika miatt, de egykártyás 5870-nel és large texture cache-sel teljesen zökkenőmentesen futott minden egyéb variálás nélkül 12.10-es driverrel.

[ Szerkesztve ]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.