király instant get.
mert egyébként rendszerint ez történik, ha veyronnal kekeckednek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
király instant get.
mert egyébként rendszerint ez történik, ha veyronnal kekeckednek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Imádom ezeket a mókusvakító adatokat. Az a bmw sose volt 900ló. Ennél jóval gyorsabb 1/4mile-t futunk itthon elég sokan 500-600lovakkal.. FWD-ben is, csak úgy mondom. Persze szép ez, meg jó, de ilyen gyorsulási teljesítményt nem nehéz összehozni manapság, azt gondolom. Ennek minősége már más kérdés, meglehet lelni a skála minden árnyalatát itthon is..
[ Szerkesztve ]
üres duma.
gyorsabb negyedmérföldet futsz, hány kilós autóval?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
900-1000kg, de vannak ennél nehezebb autók is, amik jobbat futnak.. Az üres duma részre csak annyit reagálnék, hogy szívesen látunk akármelyik lacházai futamon pl.
[ Szerkesztve ]
900 kilós autóból könnyű fikázni egy több, mint másfél tonnás 5ös bmw-t meg egy két tonnánál is jóval több veyront...
ezért üres duma, mert a lóerő nem számít. a kg/le arány számít, de erről mélyen hallgattál.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Mielőtt ezt az egész ki ért jobban hozzá témát elkezdjük feszegetni, megkérdezhetem milyen épített autóval és eredményekkel rendelkezel 1/4-t illetően? Itt senki nem fikáz, itt arról van szó, hogy jó szokás szerint eltúlozzák a bhp adatokat, ami nem szokatlan, csak unalmas. Illetve arra próbáltam rávilágítani, hogy ilyen és ehhez hasonló gyorsulási teljesítmény megvalósítása már nem egy nagy mutatvány. Ennyi.
Köszönöm, hogy bemutatod a súly/lóerő arány fogalmát.
[ Szerkesztve ]
"Imádom ezeket a mókusvakító adatokat. Az a bmw sose volt 900ló." vs. "Itt senki nem fikáz": ha nem tudod, hogy mit írtál, olvass vissza. és ha ilyen mondattal nyitsz, ne csodálkozz, hogy a válasz is ilyen lesz.
a tömeg/lóerő fogalmát mutattam be, nem a súly/lóerőét.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nem csodálkozom, az lep meg kicsit, hogy egy inkompetens egyén reagál ily módon, persze a válasz elől kitérve, ergo valós tudása-tapasztalata, épített versenyautója jelen állás szerint nincs, de maradjunk annyiban, neked van igazad. Csak megsúgom, ez a stílus, amit fikázásnak hiszel, in-live babusgatásnak számít, érdemes lehet egyszer kilátogatni valamelyik rendezvényre, csak úgy az érzékeny lelkivilágod edzése érdekében is. Végezetül, mi, akik nem értünk hozzá, építjük és hajtjuk a szarjainkat a továbbiakban is.. Üdv.
Jól értem? Most attól kéne beszarni, hogy lendületből kb. ~220-ig egy sokkal könnyebb és kisebb hajtási veszteséggel dolgozó épített autóval megvernek egy Veyront? Oké.
Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.