A modell nagyrészt Dy mester műve, a technika totál más, mint a másik rózsánál, és mint az látható az eredmény is egész más. Több munkával jár ez a út, de sokkal szebb az eredmény.
Még valami jelenetet kitalálok és megalkotok köré, és kész is.
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
A modell nagyrészt Dy mester műve, a technika totál más, mint a másik rózsánál, és mint az látható az eredmény is egész más. Több munkával jár ez a út, de sokkal szebb az eredmény.
Még valami jelenetet kitalálok és megalkotok köré, és kész is.
Kérdésem, hogy ezt pl. egy játék ba bele is tudod tenni mint egy 3D-s objecktum? Vagy ez most így micsoda?
ez így most egy 3D modell, a 3ds max saját projektfájljába mentve (.max)
ha egy játékmotor kezel egy olyan formátumot, amibe a max menteni tud, akkor a modell természetesen importálható az adott játékba. (pl az Unreal engine 3 ilyen)
bár ebben a formában erősen ellenjavallott, mert ez az egy virág 10.500 polygonból áll, ami túlságosan sok egy egyszerű virághoz.
ha az Unreal engine-nél maradunk, akkor ott egy karakter átlag 3000-12000 polygonból áll
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Úgye ezek a polygon a vonalak amig magát a 3D-s elemet alkotják. Jól gondolom?
jó.
Látom gyakorolsz szorgalmasan. Valami előrelépés az ügyen? Régebben érdekelt prof szinten a dolog.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
majdnem
a polygonok (sokszögek, esetemben elsősorban négyszögek) azok a sík lapok, amik a modellt alkotják
a vonalakat edge-nek, élnek nevezzük, egy edge-hez két polygon kapcsolódhat.
(#4) Vladi: nem akarom elkiabálni, de talán lesz belőle valami
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Akkor majd csak suttogj.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
Esetleg valami tutorial oldalt ahol okosodni tudok ebben a " modellező programozásban " ha nevezhető így tudnál linkelni? Tudom Google a barátom! De szájbarágos kell
hááááát
én anno középsuliban kaptam egy "alapkiképzést", plusz van egy barátom, aki ebből él, ő is nagyon sok mindent megtanított, plusz a Digital Tutors tutorialjai is sokat segítettek, nagyon nagyon jók és szájbarágósak, azonban két apró hátrányuk van: angol nyelvűek és fizetősek (45USD/hó)
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Blenderhez vannak jó leírások. Esetleg nézd meg azt.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
Helsinkiben a kutatás és a tesztelés van fókuszban, a cél az egészséges élet.
Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.