Voltam olyan szerencsés, hogy idén kijutottam az idei frankfurti autószalonra. azt tudni kell, hogy a kétévente megrendezésre kerülő frankfurti Nemzetközi Autókiállítás (Internationale Automobil-Ausstellung) a világ egyik legjelentősebb autókiállítása.
Egy napra mentem, reggel 7-kor indult a repülő a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, körülbelül 90 perc repülőút után szálltunk le Frankfurtban.
Maga a kiállítás óriási területen fekszik, lényegében esélyem nem volt alig több mint 6 óra alatt bejárni, de amit tudtam megnéztem. A tömeg óriási volt, az, hogy beüljek pár autóba szinte lehetetlen volt, de azért néha sikerül bepattannom pár, a közönségnek érdektelen járműbe.
De beszéljenek a képek helyettem, nem vagyok riporter
(némelyik kép elfordítva jelenik meg a böngészőben, sorry)
Az AMG Project One a színfalak mögött:
A BRABUS nem csak az új S osztályt hozta el, rengeteg klasszikus autó is itt volt, tökéletesen felújítva:
A Bugatti stand sztárja egyértelműen a Chiron volt:
A Ferrari standon csupán a 812-t tudtam lefényképezni, közelébe se jutottam a többinek:
A McLaren újdonságai a napfényben gyönyörűek voltak:
A Vip Dizaym golyóálló G-osztálya, és a luxuskivitelű Sprinter/Viano eleganciája lenyűgöző volt:
Érdekességképpen találkoztam Senna versenyautójával, és Hamilton Mercedesevel idén már másodszor, mivel az idei Forma 1-en készült róluk már 1-1 fénykép:
Koncepcióautókból és különlegességekből is volt nagyon sok:
Magát a kiállítást egyértelműen egyébként az elektromos/hybrid autók uralták. Mindegyik standon több darab is volt ezekből a járművekből, viszont a Tesla nem képviseltette magát hivatalosan sajnos.
A visszaúton ne mondjam, hulla fáradt voltam, összesen 32 000 lépést mutatott a telefonom a nap végére.