2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Pingvin Birodalom - Unikyradalom

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Az oldal eredetije, melyet Hasek készített, de gondjai akadtak, ezért én folytatom.

Köszöntelek Unikyradalomban!

A térképen a Pingvin Birodalom egyik kontinense látható, melynek neve Unikyradalom.

A szabályok hozzávetőlegesen ugyanazok itt Unikyradalomban, mint Kyraföldén. Csak és kizárólag azok a szabályok térnek el a Kyrafölde szabályaihoz képest, amelyek alább írásban vannak rögzítve.

Az eredeti szabályokat itt találjátok: Kyrafölde

Területek

Mint ahogy a térképen is láthatjátok, itt nincsenek kis területek, így a rájuk vonatkozó szabályok semmisek. Minden terület, nagy területként kezelendő.

Mivel nagyon sok olyan terület van, amelyben több név is található, így amikor egy adott területről beszéltek, érdemes valami útmutatót is adni, hogy merre keresse az ember.

Területek fejlesztése

Mivel Unikyradalomban a játékmenet eltér Kyrafölde játékmenetétől, ezért más szintek, és azokra más feltételek vannak érvényben.

1. szint – Lakatlan terület
2. szint – Tanya
3. szint – Falu
4. szint – Kereskedő Város
5. szint – Kastéllyal rendelkező város

A szintemelések ára is más: 150BAP minden emelés.

Lássuk a szintek jellemzőit röviden

1. szint
- Értelemszerűen, egy alapterület. Semmilyen kiváltsággal, és lehetőséggel nem rendelkezik.

2. szint
- Mezőgazdasági lehetőségei vannak. A mezőgazdaságról majd később esik szó részletesebben.

3. szint
- Piac hozható létre a területen, ahol más területeken termelt áru adható el (lásd: mezőgazdaság, bányászat, stb…), kis mennyiségben. Részletezés később.
- Bányászat kezdeményezhető, amely során jelentős alapanyagok termelhetők ki. Ennek részletezése szintén később.

4. szint
- Vásárt lehet alapítani, amely nagyobb, mint a piac, és több termék állítható elő. A Vásár szintjei megegyeznek az első kontinensen található vásárok szintjeivel.
- Pénzváltót lehet létrehozni. Ennek működéséről később.

5. szint
- A vásár itt is létrehozható, illetve az előző szintről tovább hozható
- Kiképző állomás hozható létre, amely révén, más tovább képezheti a hadi egységeit, pénzért cserébe.

Ha szintet emelünk, akkor az előző szint lehetőségeit - még akkor is, ha kihasználtuk őket - elveszítjük az adott területre, kivéve ha van lehetőség azok továbbvitelére.

Egy város, csak egy tevékenységet folytathat, kivéve a központi várost.

Központi város

Mivel összesen csak 5 szint van, így ennek a központi városnak a Fővárosi szintje, a 6. szint.

Valamint látható a térképen az is, hogy a központi város mellett van még egy terület, amely szintén a Pingvin Birodalomhoz tartozik közvetlenül. A hajók ide érkeznek, és innen indulnak. Ez garantálja a vámmentességet. A területnek nincs szintje, és nem tölt be más funkciót.

A központi városnak itt egy kicsit több szerepe van.

A központi város, mint pénzváltó

Az idegen fajoktól zsákmányolt pénzt itt lehet beváltani BAP-ra. Ennek különböző árfolyamai vannak

100FCS - 200BAP

Az FCS-t a kincstárba utalja a központi város, ahonnan cserébe BAP-ot küldenek a következő árfolyamon - 100FCS - 230BAP

A központi város, mint vásár

A központi város rendelkezésére bocsájtott, illetve a központi városnak eladott élelmiszereket, és kibányászott anyagokat, meg lehet vásárolni.

Árak:
Élelmiszer - 8BAP
Szén - 12BAP
Vasérc - 20BAP
Fekete Mithril - 80BAP

A központi város, mint kiképző

Hadi egységeket, a központi városban is ki lehet képezni.

Ezek árai:
2. szint - 20BAP
3. szint - 28BAP
4. szint - 70BAP
5. szint - még ismeretlen

BAPkeresés

Munka

Mivel itt kevesebb szint van, a munkabérek is változnak
1. szintű központi város esetén - 1 BAP
2. szintű központi város esetén - 2 BAP
3. szintű központi város esetén - 4 BAP
4. szintű központi város esetén - 6 BAP
5. szintű központi város esetén - 8 BAP
6. szintű központi város esetén - 12 BAP

Lopás

Nincs rá lehetőség

Mezőgazdaság, Bányászat, Kereskedelem és hadakozás

Mezőgazdaság

Mezőgazdasági termelés, csak a 2. szintű területeken hozható létre.

A terület tulajdonosa, ha mezőgazdaságba vágja a fejszéjét, megadhatja, hogy az adott terület mit termeszt/tenyészt. Ez szabadon megválasztható, azonban bármi legyen is az, élelmiszerként kezelendő. Ha a terület tulajdonosa azt mondja, hogy acélgolyókat fog termelni, kis törpefenyőkön, akkor az acélgolyók is élelmiszerként lesznek beiktatva a rendszerbe, és bizony valakinek azokat is meg kell ennie. Ugyanez igaz akkor is, ha kis terminátor-kacsákat fog tenyészteni. Azt is megesszük.

Minden nap, 3 egységnyi élelmiszer állítható így elő, 1 területen. Ez független attól, hogy mit is termel valójában a terület. Minden termesztett növény, és tenyésztett állat egysége egyenlő.

Területenként köteles a gazda 1 egységnyi élelmiszert a Központi város rendelkezésére bocsájtani. Ez egy egyfajta adózás, amiért a Központi város nem enged be hadakozó népeket a területre.

Az előállított élelmiszert háromféle képpen lehet hasznosítani.
- Ha van olyan hadi egységünk, amely igényli az élelmiszert, akkor saját magunk javára felhasználhatjuk.
- Ha rendelkezünk piaccal, vagy vásárral egy másik területen, akkor ott eladhatjuk
- Eladhatjuk a Központi városnak is. Fix vételi ár: 5BAP egységenként

Bányászat

Bányászattal a 3. szintet elért területek foglalkozhatnak.

A következő anyagokat lehet bányászni, a következő feltételekkel:
- Szén - 1 nap 3 egységnyit, amelyből 1-et a Központi város rendelkezésére kell bocsájtani
- Vasérc - 2 nap 3 egységnyit, amelyből 1-et a Központi város rendelkezésére kell bocsájtani
- Fekete Mithril(későbbiekben FM) - 1 hét 3 egységnyit, amelyből 1-et a Központi város rendelkezésére kell bocsájtani

A kibányászott anyagokat háromféleképpen lehet hasznosítani.
- Ha van hadi egységeket kiképző területünk, akkor ott használhatjuk fel őket, a későbbiekben leírtak szerint.
- Ha rendelkezünk vásárral egy másik területen, akkor ott eladhatjuk - ezek az anyagok, csak ott adhatóak el.
- Eladhatjuk a Központi városnak is. Fix vételi árak: Szén - 7BAP egységenként ; Vasérc - 15BAP egységenként ; FM - 53BAP egységenként

Kereskedelem

Piac

Piacot minden 3. szintet elért területen létre lehet hozni. Ennek az ára 30BAP

A Piacnak nincsenek szintjei, így maximum egyféle terméket lehet itt árulni, ez pediglen az élelmiszer. Mást nem.

Pénzváltó

Pénzváltót minden 4. szintet elért területen létre lehet hozni. Ennek az ára 60BAP

A pénzváltó lényege, hogy az idegen fajoktól szerzett, idegen valutát, itt lehet BAP-ra váltani.

Habár a központi város is beváltja ezt a pénzt, de a pénzváltóknak más árfolyamokat diktál, így nyereséget lehet elérni, ha ügyesen kalkulál az ember.

Az itt érvényes árfolyamok:

100FCS - 220BAP

Hadakozás

Unikyradalomra hadi egység, hadakozási szándékkal nem léphet be. Ebből adódik, hogy a területeknek védelemre sincs szükségük, így telepíteni is teljesen felesleges hadi egységet ide. Ezt a részét el is felejthetitek ezen a területen, nem lesz rá szükség.

Hadi egységek fejlesztése

Viszont, hadi egységet, csak ezen a területen lehet fejleszteni. Erre egyik lehetőség a központi városban van, míg a másik, azok a területek amelyek 5. szintet elértek és foglalkoznak ezzel.

A központi város árairól feljebb olvashattok, míg az ezzel foglalkozó területek árait a terület tulajdonosai határozzák meg.

A fejlesztéshez, minden esetben az adott kiképző területre kell utaznia a hadi egységnek. Ez egy mozgási lehetőségükbe kerül.

Hadi egységek fejlesztésének feltételei

Mint már írtam, ehhez egy 5-ös szintű területre van szükség.

A kiképző központ létesítése 100BAP-ba kerül

A különböző szintek kiképzéséhez, a következők szükségesek:
- 2. szint - 1 egységnyi szén
- 3. szint - 1 egységnyi vasérc
- 4. szint - 1 egységnyi vasérc és 1 egységnyi fekete mithrill
- 5. szint - a technológia még ismeretlen

Utazás a kontinensek között

Kyrafölde
- Az érkező hajó azonnal fordul vissza, azaz minden második napon(ellentétes napokon, mint Kyraföldén), 16:00-kor indul a mandula.
- Az utazás 10BAP-ba kerül egységenként, + ugye az ottani vám.
- A hajó 20 férőhelyes.

Küldetések

----------------------------------

TERÜLETEK

Központi Város
5. szint

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.