2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hogyan tovább az Asus-szal? 2.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ma este influenzásan (H1N1 rulez, de ez sokkal emberségesebb, mint a rendes influenza, szóval inkább 2 ebből...) barátnőmmel hazajöttünk édesanyámhoz, aztán összerántottuk a 2 testvéremet is és elmentünk vacsizni.

Kaja közben előkerült az Asus-os történetem, és kérdezték hogy állnak a dolgok. Röviden összefoglaltam, hogy:
-a szerviz tagadja, hogy ők cserélték el az alkatrészt, nem javítják
-márkaképviselet utolsó levelében elhajtott, hogy őket hagyjam ezzel

erre édesanyám nemes egyszerűséggel határozott :) : adjuk el az Asus gépeinket. Agyaltam rajta előtte is, de akkor elvetettem az ötletet, de most az érvei meggyőztek engem is. Így a közeljövőben eladó lesz:
1db Asus 1201N
1db Asus 1201HA
1db Asus eee901
1db Asus N53JG
1db Asus K52JB

Tehát nálunk a továbbiakban ez lesz az Asusok sorsa. Egyik húgom egy Dell gépen agyal, én egy Lenovo-n, a többiek meg majd meglátják.
Tanulság: Asus 24hónapos garancia=50% esély a garanciális javításra. :((( :W

A mai nap tanulsága: az ország egyik legjobb pizzája és tormakrémlevese a majki Vendéglő a négy remetéhez-ben kapható. És a felszolgáló hölgy!!! Te jó ég. :) Akinek van lehetősége, egyen ott valamikor.

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

Írtál a nemzetközi ASUS-nak?

(#2) futo001 válasza D1Rect (#1) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Igen, de ők még nem válaszoltak.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#3) DeFranco válasza futo001 (#2) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ugye nem a noreply@futo001.hu -ról küldted? :DDD

Amúgy valami ilyesmi a tudatos fogyasztói magatartás, bár én nem adnám el a már meglévő hw-eket. Azzal is csak buksz.

(#4) proof88 válasza futo001 (#2) üzenetére


proof88
addikt

Akkor küldjél másik email címre levelet.
Én anno vettem 2 db SuperTalent SSD meghajtót. Az idő folyamán sok frissebb firmware jött ki hozzájuk, melyek elérhetőek voltak a gyártó web oldaláról, és csak sorrendben lehetett frissíteni, verzióról verzióra. Csak hogy nekem olyan korai firmware-em volt, hogy azt nem lehetett frissíteni az első letölthető firmware-re sem. Írtam a hivatalos oldalon lévő fórumba, egy új topikot nyitottam a bajomnak. Semmi. Aztán írtam support mail címre. Semmi. Nem tudtam mit csináljak. Aztán találtam valami másik support emailt is, oda írtam, onnan meg egyből jött a válasz és egy nem hivatalos firmware frissítő cucc is. Max 1 napot, ha vártam rá. Úgyhogy próbálj meg másik emailre is írni.
Az meg balfaszság, hogy egy adott gyártó termékeit nem veszünk. Ha valaki azt hiszi, hogy egy másik gyártóval jobban jár, téved. Persze kivételek akadnak, mint pl a Logitech. Remélem nem félreérthető amit írtam. Tehát én is szoktam kerülni dolgokat, mint pl Spire cuccok, Vargáné, Mercury tápok, stb. De ott van példának a Logitech meg a Genius. Perifériából ragaszkodom a Logitech-hez, de hangfalakat inkább a Geniustól vennék, az ár-érték arány miatt. Bár olcsó perifériáknál azt mondják, jobb a Microsoft, mint a Logitech, de ez most részletkérdés. Nem kéne eladni azt a sok asus cuccot. Meg kell találni a módját a probléma megoldásának.

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.