Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

Írtál a nemzetközi ASUS-nak?

(#2) futo001 válasza D1Rect (#1) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Igen, de ők még nem válaszoltak.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#3) DeFranco válasza futo001 (#2) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ugye nem a noreply@futo001.hu -ról küldted? :DDD

Amúgy valami ilyesmi a tudatos fogyasztói magatartás, bár én nem adnám el a már meglévő hw-eket. Azzal is csak buksz.

(#4) proof88 válasza futo001 (#2) üzenetére


proof88
addikt

Akkor küldjél másik email címre levelet.
Én anno vettem 2 db SuperTalent SSD meghajtót. Az idő folyamán sok frissebb firmware jött ki hozzájuk, melyek elérhetőek voltak a gyártó web oldaláról, és csak sorrendben lehetett frissíteni, verzióról verzióra. Csak hogy nekem olyan korai firmware-em volt, hogy azt nem lehetett frissíteni az első letölthető firmware-re sem. Írtam a hivatalos oldalon lévő fórumba, egy új topikot nyitottam a bajomnak. Semmi. Aztán írtam support mail címre. Semmi. Nem tudtam mit csináljak. Aztán találtam valami másik support emailt is, oda írtam, onnan meg egyből jött a válasz és egy nem hivatalos firmware frissítő cucc is. Max 1 napot, ha vártam rá. Úgyhogy próbálj meg másik emailre is írni.
Az meg balfaszság, hogy egy adott gyártó termékeit nem veszünk. Ha valaki azt hiszi, hogy egy másik gyártóval jobban jár, téved. Persze kivételek akadnak, mint pl a Logitech. Remélem nem félreérthető amit írtam. Tehát én is szoktam kerülni dolgokat, mint pl Spire cuccok, Vargáné, Mercury tápok, stb. De ott van példának a Logitech meg a Genius. Perifériából ragaszkodom a Logitech-hez, de hangfalakat inkább a Geniustól vennék, az ár-érték arány miatt. Bár olcsó perifériáknál azt mondják, jobb a Microsoft, mint a Logitech, de ez most részletkérdés. Nem kéne eladni azt a sok asus cuccot. Meg kell találni a módját a probléma megoldásának.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.