Alakul, mondhatni szépül a sztori.
Megjött a lapos, és úgy döntöttem beszerelem az SSD-t, tojok a garanciára, úgy sem ér semmit. Ekkor jött 2 meglepetés:
1: Cordon / Cirma márkaszerviz kihagyott 2 csavart a házból, 1-et az alaplapról, 1 pedig csak lógott, nem volt meghúzva. Tehát sikerült 4 csavart benézniük a kb 16-ból.
2: A gép TELJES szétszedéséhez hozzá sem kell nyúlni a garis matricához! A billentyűzetkeret 2 műanyagból áll (keret+akksi felöli hátlap), ezek vannak összeragasztva, azonban ez a két műanyag rögzítve van egymáshoz és egyben kell leemelni a gépről. Azt csinálsz a géppel, amit akarsz, a matricához nem kell nyúlni. Hát normálisak?
Megnéztem a párom gépét, azon ugyanúgy van a matrica, tehát nem egyedi eset.
Ezzel az a gond, hogy soha nem lesz bizonyítva, ki is hibázott. A jó, hogy kicseréltem a meghajtót, és nem ugrott a gép többi alkatrészének a garanciája. Nagy hátránya az Asus trehányságának, hogy így vásárlás előtt is az nyúl bele, aki akar, a vásárló nem védett. Ez erős érv egy új Asus ellen.