Decemberben vásároltunk egy táblagépet páromnak az EXTREME DIGITAL-nál (Lenovo A8 A5500). Tegnap megjött (áruhiteles papírmunka). Első nagy tesztünk, nézzünk filmet... Az egyik hangszóró nem szól a kettőből... Szóval hiba...
Segond 3 nap kapunk újat... Mire most nézem a papírt, üzembe helyezés napja 16. Meg az Ap@'tok to:ke...
Szóval, most már 34. perce hívom őket... Az oldalon található telefonszámon az 5 -0 menüpont alatt, ami az átvett áru reklamáció helye... De nem nagyon akarnak velem foglalkozni...
110 imp és 39 perc válasz nélküli hívás után bontott a rendszerük.
Kicsit se vagyok nagyon ideges...
Szóval. Újabb 20 perc várakozás után az ügyfélszolgálat fogadta a hívásomat és tudtomra hozta, hogy rögzítik a beszélgetést.
Az első kérdésem a kolleginához az volt, hogy hogy akkor most honnan indul a 3 nap csere garancia, ha a számlán és a garanciajegyen is 16 van, én pedig 19-én vettem át.
A válasz: " A garancia (kis pötyögés a gépben) 18-tól indul, akkor vették át."
- : Az vasárnap volt... És a futár akkor hívott fel telefonon, hogy hétfőn reggel 8-kor adná át, ha át tudom venni.
üfsz : "(kis pötyögés megint) Valóban, 19-én reggel lett átvéve, akkor ez a második nap. Van valami gondja a készülékkel?"
A második kérdésem: Igen, a két hangszóróból sajnos a készüléken csak az egyik üzemel, a másik nem, vagy recsegve csak.
üfsz : "A készülékhez be tudok jegyezni egy hibabejelentést és futár tud érte menni ha ez így önnek megfelel."
- : Természetesen és akkor Ő hozza a csere készüléket is?
üfsz : "Nem, Ő elhozza öntől a készüléket, amit szervíz részlegünk bevizsgál és ha a hiba valóban fennáll, akkor 1 héten belül cseréljük."
Na itt szakadt el nálam a cérna. Mi az, hogy 1 héten belül. Az azonnal a megfelelő megoldás. 3 nap csere garancia. Mi az hogy bevizsgál?! Nem brahiból telefonál az ember ha hibás a készülék. Az én meglátásom szerint az a minimum, hogy az új készülékkel a kezében kellett volna érkezzen a futár... De nem...
Erre a válasza: "Ha személyesen befárad (ja Pesten vettem) valamelyik üzletünkbe és ott is megállapítható a hiba, akkor azonnal cseréljük." jelenleg elérhető a termék, Győrben, Pécsen, Miskolcon... Egy van a Móriczon a kirakatban..."
Itt megint kiakadtam és megbeszéltük a végére, hogy igazából nem rá vagyok ideges, csak a cégpolitikára. És hogy akkor jöjjön holnap az a futár és vigye... De számomra ez még így is magas, mint tyúknak az ABC... És akkor nem beszéltem még a várakozási időről, ami egyszerűen felháborító.
Szóval így 2015 elején ez a helyzet az Extreme Digital berkein belül...
Nagyon mozgat a cég alkalmazottjának mondata, miszerint "egy darab van még a Móriczon a kirakatban". Nem szeretném azt megkapni, sem azt, hogy ez javítva jöjjön vissza. Így lefotóztam a hátoldalát. SN,IMEI és társai.
Nem egy művész fotó, de a célnak megfelelő. Azért ha valaki jár a Móricz extreme digital felé, leleshetné a kirakati modell SN számát és IMEI számát Hátha azt kapom meg...
Nos, szóval az van, hogy különleges levelemre az ED még nem válaszolt. Pedig azért kíváncsi lennék a nézőpontjukra. Viszont legalább az oldalon követni sem tudom, hogy hogyan áll a garanciáztatási ügymenetem... Szóval na.. 2015 rlz
A mai napon 2015.02.02 megérkezett a táblagép. Ugyan még csak keresztanyám vette át, de már biztos, hogy újat kaptunk. (Vagy legalábbis matricákat cseréltek rajta...)
Ami egy kicsit cseszi a csőrömet, hogy még a vásárlás dátumával megegyező a garancia kezdetének ideje. Így most utána járok, hogy mit szól a lenovo márkaszervíz hozzá és hogy mit mond az extreme digital...
Amúgy az ED még nem válaszolt a szívhez szóló levelemre... Pedig várom a válaszukat, tűkön ülve.
Szóval majdnem finish... Elvileg postán kapok új garanciajegyet, amin a futártól átvett dátum szerinti garancia kezdet fog szerepelni. Meglátjuk...
A leveles kérdésemre a hivatalos válasz: "A karácsonyi hozadékból visszamaradt levelekre még nem tudtak mindre váalszolni, így kérik türelmemet. Előbb utóbb lesz válasz az enyémre is" na azt még megvárom.
További info, ha megjött a garancia levél.