2024. február 26., hétfő

Gyorskeresés

Nagykerek vs. Garancia vs. PéCéBót II + futárok

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Előzmény: Nagykerek vs. Garancia vs. PéCéBót

Továbbra sem írok neveket, vagy márkákat, csak szimplán termékeket, szemben a nagykerek garanciáztatási metódusával, és helyenként az önjavuló termékekről, illetve most némileg a futárokkal való tapasztalatot is leírom. Privátban sem!!!

A sztori: az idei évben lecseréltem majdnem az összes nagykeremet, akitől rendeltem akkor, mikor idekerültem a Bótba.

Előző patronossal az volt a gond, hogy megrendeltem egy rakás terméket, és midenféle értesítés nélkül lehúzták amit úgy gondoltak mégse kell nekem nem volt raktáron, és küldték. A végefele hétfőn megrendelt termékeket leghamarabb pénteken kaptam meg jobb esetben. És semmilyen tájékoztatást nem kaptam, hogy most raktáron nincs, vagy mi van. Szerencsére februárban sikerült egy normálisat találni, GYORSAK (délután 15:30-ig leadott rendelés másnap itt van), tudnak kommunikálni (pl.: nyári holtszezonban, mikor 2 hónap alatt kb 3 patront adtam el felhívtak elnézést kérve, hogy valami gondom van-e velük, hogy miért nem rendelek tőlük). Ezen kívül tudnak normálisan csomagolni - sajnos ez az előzőről nem mondható el. Ami beütötte náluk az utolsó szöget az volt, hogy egy lézernyomtató dobozába belerakták a megrendelt 5 darab patront - mondanom se kell, hogy esztétikusabb lett volna a doboz tartalma, ha telibehányom...

Az újjal problémám 2-ször volt: egyszer nem küldtek egy multipakkot - felajánlották, hogy másnapra kiküldik futárral, de mondtam nekik, hogy majd külditek jövő héten. Másodszor elírták a futár rendelésekor az összeget, gyakorlatilag egy hatalmas doboznyi motyóra fizettem valami 15 forintot. Felhívtam őket, hogy minden rendben van-e náluk, és hogy hogy tudom eljuttatni hozzájuk (az előző nagykert annyira "szerettem", hogy hasonló esetben felhívtam volna, hogy "elb×tátok nem fizetem ki sállálá").

Hardveres nagyker: szeptemberben leváltottam az is. Garanciáztatni iszonyatosan tudnak, most a legújabb, hogy az egyik terméket 2 hete kicserélték, de futárnak nem adták át, és nem tudják, hogy hol akadhatott el a folyamat. Ezen kívül az tűnt fel, hogy egyre drágább, mivel a viszonteladói kedvezményt szinte eltörölték, pedig karácsonykor jó volt. Akciójuk nulla, nem reklámoznak olyan dolgokat, amik nekik egy forintjukba se kerülne, mert a FORGALMAZÓ, vagy a GYÁRTÓ adja (pl. bizonyos nyomtatókhoz most ajándék vezetéknélküli bill+egér kombó, vagy lego, vagy telefon jár, vagy bizonyos tápegységekhez ajándék sűrített levegő, ott az egyik gyártó bizalom programja, aminél ha bedöglik a notid megjavítják ÉS visszafizetik az árát, stb stb). Ezen kívül iszonyat drága a házhozszállítás. Az új nemcsak jobb áron adja a termékeket, de a szállítás is olcsóbb, gyorsabb is (pedig ugyanazzal a céggel szállíttatnak).

Ami megmaradt, az az elemes/akksis. Vele nincs egy darab gondom se, hívtam, jött, adott, szevasz. Általában felhív, mondja, hogy vannak jóárasított termékei, ezen kívül ha valami tartósan nincs, akkor megoldják, hogy jó legyen: CR2032 nem volt az olcsó fajta, ezért a drágát levitték az olcsó árára. !!!

Futárok

4 cég szállít nekünk, ebből kettő nem ismeri a telefont, hanem egyszerűbbnek tartják hogy odavésni, hogy "zárva volt", és elhajtani. Az egyik általában 7-8 óra közt hordja hozzánk a csomagot, tudja a számom (be van írva a telefonkönyvébe), és hónapokig nem telefonált, hogy jönne. Ezzel az a gond, hogy a Bót 9-kor nyit, én nem a Bóttal megegyező városban lakok, így kell egy fél óra, mire bejutok. Így az volt, hogy ha tudtam, hogy jön a futár, bejöttem 7-re, és 2 órát kuksoltam/játszottam/szervizeltem attól függően, hogy milyen kedvem volt. A másik már most úgy el van havazva, hogy délután 6-kor még 10 csomagja van - mi lesz vele karácsonykor? Ezen kívül lazán beírta, hogy "zárva volt", de nem hívott volna fel, hogy "hülyegyerek itt állok, wtf legyen?" - mivel volt B terv az átvételre, és kb. 3 percet kellett volna várnia. A harmadik cég ha nem vagyok itt vagy felhív, hogy hogy legyen, vagy megvár (volt példa, mikor a bolt előtt töltötte az ebédidejét, mert 10 perccel hamarabb érkezett). A negyedik pedig a postán marad általában.

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

nekem kiskerekkel szaladt tele a fundoklim...
komplett irodát cserélnénk le, és ez két kiskernek sem elég nagy buli ahhoz, hogy egy árajánlat kérésre válaszoljanak...

építési próbálkozó meg fél év alatt tudott árajánlatot adni, utána meg kiborult és anyázott, hogy nem vele dolgoztatunk... kispofám, én nem tudok éveket várni, hogy megemeld a segged...

nincs itt semmi gazdasági probléma, pláne nem válság, ha ennyire nem kell a munka a cégeknek...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) nemlehet válasza bambano (#1) üzenetére


nemlehet
őstag

Ezzel mi is szembesültünk beszerzéskor. Ügyfélelégedettség az smafu.

Nekünk az irodaszer beszállítónk olyan, hogy ha SOS rendelsz valamit az olyan 2-3 hét, ha simán akkor van úgy, hogy 1,5 hónap után sok b*szogatásra hozzák ki a felét és azt is rosszul.... De pl a telenor is elmehet a fenébe 2 hete nem bírnak 2 rohadt SIM kártyát kiküldeni.

De pl a vizgépbe ballont szállító cég is csinált olyat, hogy hopp elfelejtettük kivinni majd jövő hónapban ok? Az nem számít hogy akkor 1 hónapig nincs víz (jó nem tragédia, túl lehet élni), de nehogymár egész Szentendréig el kelljen hozni 3000 Ft-ért azt a rohadt vizet amikor 5 éve ügyfelek vagyunk.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#3) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Sajnos sok bót is ilyen. Most nekem meggyűlt az egyikkel a bajom(SK). Megrendeltem valamit, és hívtak, hogy hát nincs nekik, de 4 hét múlva beérkezik, azért igényt tartok még rá? Hát mondom persze. Erre 2 napra rá kapok egy mail-t, hogy már a futár szállítja. Óó mondom külföldön biztos hamarabb telik az idő. Meghozta a futár, átvettem, kibontottam a nagy része egyben volt. Mivel majdhogynem 0-24-be dolgozok, így nagyon nincs időm semmire. Megjött a többi cucc is ami kell hozzá, így elkezdtem összerakni. Hát látom, hogy az előlap mind a 4 műanyag tartója le van törve. Írtam is nekik. Jön a válasz: Ezt 8 napon belül kell bejelenteni. Re: 2015.10.10-én vettem át a csomagot, a levelet 17-én írtam, szerintem ez 7 nap. Aha jön a válasz: Sajnos ezt 3 napon belül kell bejelenteni. No itt borult a bili, aztán még most is filózok, hogy ezért a 2eFt-ért elküldtem őket a jó édes anyukájukba, vagy ragasszam meg, és az élet majd úgyis kiegyenlíti a számlájukat.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.