2024. március 2., szombat

Gyorskeresés

Karácsony előtti zártosztály

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Zártosztály - ezzel a szóval tudnám leírni ezt a karácsony előtti őrületet. Errefele mintha leszaladt volna mindenkinek az a képzeletbeli redőny a szemük előtt, ami végett lassan mi, PC boltosok lassan a címben szereplő "vendéglátó egységben" kötünk ki.

Az emberek ilyenkor nincsenek tekintettel senkire, és semmire, az a lényeg, hogy Ők maximálisan elégedettek legyenek. Ezt természetesen megpróbáljuk minél hatékonyabban elvégezni, hogy ügyfeleink elégedetten távozzanak a boltból. Viszont van 1-2 kirívó eset. A héten az egyik nap technikai okok miatt nem tudtunk nyitva lenni, csak 13 és 17 közt. Mivel én alkalmazott vagyok csak, így nincs kulcsom, nyitni, bemenni nem tudok. Továbbá mivel busszal megyek a munkahelyemre, így mindig ott vagyok hamarabb 10-15 perccel. Állok a bolt előtt, 2 ember ácsingózik, nézelődik belefe, értelmezik a táblát, a kiírásokat, satöbbi. Jelzem, hogy ez 12:45 körül volt, de alapesetben 12-13 közt ebédidő van. Ráadásul visszatérő ügyfelek. Idézem a párbeszédet (A, B a két ügyfél, É pedig én vagyok):
-A: Ide az van írva, hogy 12-13 közt ebédidő van. Mennyi az idő?
-B: 12:45.
-A: De várjál, ide meg az van írva, hogy ma 13-kor nyitnak. Meg oda van írva, hogy futár felkiáltójellel
Az A jelű ügyfél odafordul felém, majd megkérdi:
-A: Te vagy a futár?
-É: Nem, nem én vagyok a futár.
-A: Nem tudod, hogy mikor nyitnak?
-É: Oda van írva, hogy 13-kor van nyitás a mai nap technikai okok miatt, de egyébként sincs a bolt nyitva 12 és 13 óra közt ebédidő miatt.
-B: Várjál már A, itt van egy telefonszám, hívd fel! (Jelzem a telefonszám felett a "Tűz esetén értesítendő" felirat áll).
-A: Várjál, hívom. De ez ki van kapcsolva.
-B: Akkor majd visszajövünk nyitáskor.

Mai eset, hogy 11-kor bezártunk (szombatonként 11-ig vagyunk nyitva), de maradtunk kicsit takarítani, és úgy gondoltuk, hogy elég lesz megfordítani a táblát, miszerint zárva vagyunk. Na ez hiba volt. Bejön az (ráadásul totál ismeretlen, mint utólag kiderült), ügyfél, elmondja, hogy mit szeretne. Mondjuk Neki, hogy 11-ig voltunk nyitva, a táblán is az áll, hogy zárva vagyunk, a pénztárgépet is zártuk. Erre az volt a válasz, hogy úgy gondolta, hogy bent vagyunk, ezért nyitva vagyunk. Aztán jöttek az okosságok, hogy "de nem vagyok besúgó, meg az apehnak se dolgozok". Ezzel mindenki tudja, hogy mi a probléma zárt pénztárgépnél, nyitvatartási időn kívül. Tehát ha zárva vagy, akkor fizikailag is legyél zárva.

Persze ilyenkor sokan elfelejtik, hogy mi is emberek vagyunk, nekünk is van életünk. Sokan ezt nem veszik figyelembe, sőt, az ügyfelek értetlenül állnak előttünk, hogy mi az, hogy nem csináljuk meg azonnal a gépét. Vagy hogy behoz x fotót "megvárom" címszóval, és nem tetszik neki, hogy azt mondja neki az ember, hogy leghamarabb délután/holnap tudunk nekilátni, mert vannak előtte.

Mint fentebb írtam, mi is tévedhetünk, mi is bakizhatunk, mi is lehetünk fáradtak. Erre a legjobb példa a mai: pont a laminálót "takarítottuk" ki a hozzá adott "Laminator Cleaning Sheet" feliratú kartonlappal. Bedugtam a hosszabbítóba, felkapcsoltam a lamináló kapcsolóját, majd vártam. A használati útmutatója 5 percet ír bemelegedésre, amit visszajelző fénnyel tudal a felhasználójával. Eltelik 5 perc, semmi. Eltelik 10 perc, semmi. 15 percnél gyanús volt, hogy a gép még mindig hideg, és ártam ott értetlenül. Megjegyeztem, hogy rohadt lassan melegszik ez be. Ahogy kimondtam rápillantottam a hosszabbítóra, amit tegnap pont én kapcsoltam le "úgyse lesz már rá szükség" címszóval.

Viszont tudunk mi is viccesek. Berendeltünk egy rakás hógömböt az egyik beszállítótól, mert raktársöprést végzett. Az egyikből hiányoztak a képek, viszont abból csak 1 darab volt. Mivel ugye be kell mutatni, kreatívnak kell lenni, olcsón, gyorsan, így megszületett eme szerzemény:

Kaptunk vicces véleményeket, frappáns mondatokat rá, viszont "akár a gyerek is rajzolhat bele" marketing szempontból felbecsülhetetlen.

Hozzászólások

(#1) DR|FTK|NG


DR|FTK|NG
veterán

Nyugi, vannak ilyen emberek, szerencsére az ilyeneket könnyen el tudom(legalábbis idáig) kerülni.
Én már bekerültem volna a dutyiba is. :DDD

Nade, hogy leteszteljem, hogy mennyit változtál:
-Légyszi, írj nekem egy gamer gépet. A keret 150k, a monitor FullHD-s, minden kell, ami a gépházban van(+a ház)

(#2) Freiherr


Freiherr
őstag

Dolgoztam kereskedelemben,soha többet.

XXX

(#3) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Ez még nem tántorít el engem :P ;]

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#4) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

Szegény idegrendszerem, előre sajnálom. :O A francba nem küldhetem el a vevőt, ha meg is akarok élni valamiből, nem áshatom el, nem tesztelhetem rajta, mennyi idő alatt gyorsul a roti 100-ra... Valamit ki kell találjak.

[ Szerkesztve ]

Nyugodj békében Integra!

(#5) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Ezt a részt javítgasd picit :)

Mint fentebb írtam, mi is tévedhetünk, mi is bakizhatunk, mi is lehetünk fáradtak. Erre a legjobb példa a mai: pont a laminálót "takarítottuk" ki a hozzá adott "Laminator Cleaning Sheet" feliratú kartonlappal. Bedugtam a hosszabbítóba, felkapcsoltam a lamináló kapcsolóját, majd vártam. A használati útmutatója 5 percet ír bemelegedésre, amit visszajelző fénnyel tudal a felhasználójával. Eltelik 5 perc, semmi. Eltelik 10 perc, semmi. 15 percnél gyanús volt, hogy a gép még mindig hideg, és ártam ott értetlenül. Megjegyeztem, hogy rohadt lassan melegszik ez be. Ahogy kimondtam rápillantottam a hosszabbítóra, amit tegnap pont én kapcsoltam le "úgyse lesz már rá szükség" címszóval.

Viszont tudunk mi is viccesek. Berendeltünk egy rakás hógömböt az egyik beszállítótól, mert raktársöprést végzett. Az egyikből hiányoztak a képek, viszont abból csak 1 darab volt. Mivel ugye be kell mutatni, kreatívnak kell lenni, olcsón, gyorsan, így megszületett eme szerzemény:

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.