Bemegyek Plázában a t-pontba, mert úgy gondoltam, hogy akarok egy mobilinternetet magamnak. Hogy mijér pont rózsaszínt, azt most ne firtassuk.
Belépek, taccsszkrínes képernyő fogad, hogy kicsoda vagyok és mit akarok. Első menüpont, aranykártyás ügyfél, rábökök. Na nincs mellébeszéd, megkérdezi a telefonszámomat, beírom, kiadja a sorszámot. A sorszámra rányomtatja, hogy platina kártyás kiszolgálás. Kisvártatva hív a sorszámoshívó. Leülök az illetékes elvtárs elé, mi az első kérdése? Nem fogjátok kitalálni. Megkérdezi, hogy:
- van már előfizetése?
Ezzel annyira beledöngölt a betonba, hogy legendás neveletlenségem minden maradéka lefoszlott rólam. Vissza is kérdeztem, hogy hogy lettem platina kártyás ügyfél előfizetés nélkül?
Persze elhiszem, hogy jót akart, meg minden, de ha az a bejárati pléhportás meg tudta állapítani, hogy ki vagyok, meg digitális hívó, stb. akkor ő miért nem tudta? vagy legalább a papírra nézett volna rá? vagy miért nem mondta neki a compútere, hogy platinás jön?
Az már nem okozott nagy meglepit, hogy kb. egy óra alatt hozta össze a szerződést, elismerem, bonyolult lélek vagyok, bonyolultat kértem. De legalább előkotorta a főnökét, aki már akkor is feldobta a napot, amikor az előző telómat vettem...