2019. március 18., hétfő

Gyorskeresés

egy kis orosz önbíráskodás

Írta: | Kulcsszavak: buszsofőr . önbíráskodás

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Buszsofőr figura unja, hogy mindig elévágnak, nem cicózik, nekimegy.
[link]

értem én, hogy az önbíráskodás büdös, de akik ezeken a videókon a busz elé ugranak, utána rögtön fékeznek, esetleg a busz elé parkolnak, azoknál mi volt a terv?

Hozzászólások

(#1) Raucher


Raucher
(fanatikus tag)

Egy részüknél kristálytiszta a szituáció. A cél, biztosítási csalás.
Minden esetben a ráfutó jármű a hibás. A buszon meg amúgy sem lehet padlóig nyomni a féket mert repülnek az utasok, 100% bizonyosan sérül a kocsi hátulja.

A kamera szerint viszont bukta van elég sok esetben. Tisztán látszik, szándékos az elé vágás és lassítás. Némelyik az első koccanás után még rálép a fékre, hogy nagyobb legyen a kár.

A többiek meg spontán idióták vagy részegek.

Tisztán emlékszem minden előző életemre, ezért nem hiszek a reinkarnációban!

(#2) Psychonaut válasza Raucher (#1) üzenetére


Psychonaut
(PH! kedvence)

Szerintem nem feltétlenül biztosítási csalás áll a háttérben, tényleg vannak ekkora tahók az utakon arrafelé.

(#3) dabadab válasza Raucher (#1) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Ne haragudj, de van jogositvanyod? Vezetsz?

"A cél, biztosítási csalás. Minden esetben a ráfutó jármű a hibás."

Nem tudom, hogy ezt a "minden esetet" honnan szedted, de nem igy van. Ezek utan a biztositas csalas eleg valoszinutlen, foleg az oroszoknal, ahol mindenkinel ott a dashcam.

Amiket meg megneztem, azoknal eleg egyertelmuen latszik, hogy azert vagtak be a busz ele, hogy bekanyarodjanak.

DRM is theft

(#4) Dluinet válasza dabadab (#3) üzenetére


Dluinet
(PH! nagyúr)

"Szükség van a kamerákra azért is, mert az országban valóságos sporttá vált az a tevékenység, amikor egy korábbi kárt akarnak eltüntetni az autókról egy ütközés megrendezésével. Az egyéni akciók mellett gyakoriak a csoportosak is, a több emberrel dolgozó bandák bárhol lecsaphatnak. Főleg apró koccanásokat, rátolatásokat provokálnak ki, ahol a sértett szerepét általában egy idős hölgy játssza, akinek igazát a szintén betanult szöveget lökő "szemtanúk" igazolják. Az esetek nagy részében a pszichológiai nyomás alá került, ártatlan sofőrök nem kockáztatnak, és a helyszínen kifizetik a csalók által kért összeget a javítási költségek fedezésére." VIA Origo

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5) Dany007


Dany007
(PH! kedvence)

Az tényleg több esetben is tisztán látszik, hogy bevág elé, majd utána befékez... de minek? Nincs előtte senki... És amiket én néztem pl a 11-es, ott kanyarodni se lehet éppen semerre. Nem értem én ezeket. :D
Egyik ilyen után meg száll ki a rosszarcú ember és mutogat, még neki áll feljebb... Érthetetlen.

(#6) Raucher válasza dabadab (#3) üzenetére


Raucher
(fanatikus tag)

Néhány évig dolgoztam autószerelő cégnél. (Nem szerelőként.)
Volt olyan munkatárs aki így újította fel az autóját. (Nagy levegő, nagy fék és közel legyen másik jármű mögötte.)
A ráfutásos balesetek a követési távolság meg nem tartásából fakadnak. Kamera nélkül minden esetben a ráfutó a hunyó, mert nem bizonyítható a másik fél szándékossága. (Egy macska vagy róka szaladt át előtte és fékezett, hogy ne üsse el. Ennyi.)
Kérdezz erről egy kárszakértőt.

Tisztán emlékszem minden előző életemre, ezért nem hiszek a reinkarnációban!

(#7) bambano válasza dabadab (#3) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"Amiket meg megneztem, azoknal eleg egyertelmuen latszik, hogy azert vagtak be a busz ele, hogy bekanyarodjanak.": akkor keveset néztél meg, a zöménél nincs hova kanyarodni.

én csak azt tudom elképzelni, hogy a buszos egy idő után megunja, hogy nem engedik ki a megállóból, ezért ahol úgy gondolja, hogy kifér, kihajt. ez nem tetszik annak, aki elé kihajt, és az illető elémászik, hogy büntessen, csak ráfarag, mert a buszost nem érdekli a koccanási statisztikája.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#8) bambano válasza Raucher (#6) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

mifelénk a párhuzamos közlekedésre alkalmas körforgalmat használják biztosítós felújításra...

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#9) dabadab válasza Raucher (#6) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"A ráfutásos balesetek a követési távolság meg nem tartásából fakadnak."

Vagy az elsobbseg meg nem adasabol.

DRM is theft

(#10) bambano válasza dabadab (#9) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

ráfutásos baleset elsőbbség meg nem adásából? az hogy?

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.