Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5451) borovi válasza shield (#5442) üzenetére


borovi
aktív tag

Nálam a Norton letiltotta a a stalkermods.ru-t azzal, hogy támadóoldal. Nálatok nem jelez a tűzfal?
Web Attack: Exploit Toolkit Website 67 - ezt írja. :F

[ Szerkesztve ]

(#5452) hubai1979 válasza shield (#5445) üzenetére


hubai1979
őstag

Nem úgy működik ahogy kéne,legutóbb hozzá raktam a SMRTER Zone Alpha dolgot és ősze rogygolta magát nem egyszer és meguntam.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5453) SaGa59 válasza borovi (#5451) üzenetére


SaGa59
őstag

Semmi, igaz tűzfalat a routeren használok, a windowsban meg csak a defender van.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5454) SaGa59 válasza shield (#5450) üzenetére


SaGa59
őstag

Közben megtalálták, és próbálgatják. Meg nem értik, mi az UHSF, honnan jött.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5455) shield válasza SaGa59 (#5454) üzenetére


shield
őstag

Mit csinál ez a mod "Clear menu", nem értem!?

borovi nálam semmi jelzés, Nod.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5456) SaGa59 válasza shield (#5455) üzenetére


SaGa59
őstag

Azt mondja, hogy a menüt olyanra alakítod, amilyenre akarod, mindegy melyik modot használod. Gyanítom, a menü háttérképeit csereberélheted vele.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5457) SaGa59 válasza SaGa59 (#5456) üzenetére


SaGa59
őstag

Letöltöttem... A főmenü zenéjét és hátterét cseréli ki. De csak ennyi, semmi több. Ha kicseréled benne a zenét vagy a képet, akkor más lesz. Ehhez nem kell mod.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5458) shield válasza SaGa59 (#5457) üzenetére


shield
őstag

Valami ilyesmire gondoltam, ezzel nem sokra megyünk. :)

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5459) SaGa59


SaGa59
őstag

Kissé kezd bosszantani, hogy minden modban van egy halom olyan szöveg, amit nem is olyan egyszerű lefordítani, de játék közben gyakorlatilag sosem kerülnek elő. Pl ebben is. Sok "legenda". Legenda a Zóna elektromosságáról, a monolitról, a "Hívásról", a Zóna Gazdáiról (ők az O-Tudat, eredetileg halálraítélt bűnözők, akik a bitófa helyett egy tudományos kísérlet alanyai lettek) Dr Strangelove-ról (ő egy ősöreg, agyafúrt vérszívó, a Rostock Factory területén játszadozik az arra tévedőkkel és ha már nem éhes, a következő áldozatot tövisszúró gébics módjára egy karóra tűzi) . Némelyik nem is rossz, így tényleg kár, hogy pár napot eldolgozgatok vele oszt soha senki nem is látja.

Már írtam korábban hogy az oroszul értőknek a STALKER sokkal többet jelent, mint nekünk. Komoly irodalom épült fel köré. Mint a Star Wars, Shadow Run és társaik. Egy "Világ" a benne játszódó regényekkel. Az orosz modok jórésze ezekből táplálkozik, bár gyanítom visszafelé is igaz, egy mod alapötletét, történetét valaki rövidebb-hosszabb regénnyé konvertálja alkalomadtán.

Az egyik kedvenc történetem Jurij Szemeckij, az Örökkévaló Sztalker. A Változás Idejében az a script, ami az "X.Y.-t belezavarták a kutyák egy Szunyogpilis anomáliába a Rakáraknál" jellegű üzeneteket generálja (és ebben a modban bár kettő is van belőle, egyiknek az üzeneteivel sem találkoztam), gondosan szűri, hogy az amúgy "véletlen generált" (valójában nem, mert van két fájl, az egyikben többtíz keresztnév, a másikban többszáz vezetéknév és ezekből pakolgatja össze a feladatokhoz szorosan nem kötődő NPC-k neveit) nevek között aznap szerepelt-e már Jurij Szemeckij. Ha igen, akkor "újat dob".

A legenda ugyanis úgy szól, hogy ő az egyike azoknak, akik elérték a Kívánságteljesítőt és megvalósult az álmuk. Örök életet kért. A Monolit persze a maga módján oldotta meg. Jurij Szemeckij azóta is járja a Zónát és minden nap újra és újra, más-más módokon hal meg. Majd ismét életre kel és folytatja az útját a másnapi haláláig. A sztalkerek az erről szóló SMS-t (amit a Sztalkerhálón át adott területhez közel lévők megkapnak) jó ómennek vélik, az a napjuk szerencsésen fog alakulni, mert Szemeckij elhasználta az arra a területre jutó aznapi szerencsétlenséget.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5460) borovi válasza SaGa59 (#5459) üzenetére


borovi
aktív tag

Kíváncsi volnék arra a Sztalker irodalomra. Kedvelem az orosz írókat, nagy kedvencem Dmitry Glukhovsky, a Metro-univerzum megálmodója. Tőle több mindent is olvastam. Egyébként a Metro-világ köré ugyanúgy szerteágazó irodalom épült, mint a Sztalker-világ köré.
Az örökkévaló sztalker története alighanem toposz lehet, nagyon ismerős, már olvastam, vagy láttam filmben (?) hasonlót, de nem emlékszem, hol.

[ Szerkesztve ]

(#5461) borovi


borovi
aktív tag

Van néhány orbitális baki a Változás ideje 3.0-ban. Az egyik legszemetszúróbb számomra az, hogy noha a játék kezdetén még mint monolitosnak elmagyarázzák, hogy a birtokomban lévő amulett megvéd a legdurvább kitörésektől is (meg nincs ám minden mezei frakciótagnak ilyen, csak a tiszteknek, ugye), ennek ellenére az egész játék során egyedül nekem kell a kitörések elől bújkálnom. Mindenki más vígan flangál, gitározik, beszélget, nevetgél a szabad ég alatt a kitörések idején, én meg, ha nem a kijelölt helyre állok, rögtön feldobom a bakancsot. Lent vagyok például Szidorovics bunkerében, éppen tárgyalok az öreggel. Kezdődik a kitörés, én nyugodt vagyok, hiszen mélyen a föld alatt semmi bajom sem lehet, még az ajtót is becsukom a biztonság kedvéért. Aztán jön a pofára esés. Nem jó ám ott, ahol álltam, hanem följebb kellett volna menni, majdnem ki a a bunkerből, fel az utolsó lépcsőfordulóra, szembe a kijárattal. Rohadt logikus. :((

[ Szerkesztve ]

(#5462) SaGa59 válasza borovi (#5461) üzenetére


SaGa59
őstag

Ezen kívül is van még sok hasonló. Láthatóan egybegyúrtak 3-4 "overhaul" modot, de még nem használják ki a bennük rejlő lehetőségeket. Pl ha beállsz Szaharovhoz (akkor a sereg is baráti lesz, így lehet velük jóban lenni, a zsoldosok meg besárgulnak), ad egy spéci detektort, ami a leírása szerint az anomáliákat is feltérképezi és megjelöli a PDA-n. de nem. pont annyit ér, mint a sima Svarog. A VEGA védőruha viszont nem rossz, jól fel lehet tuningolni, még a golyóállóságát is 60%-ra. A vegyi, égés elleni, elektromos és sugárvédelme 129-re húzható.

Az amulett egyébként annyiban jó, hogy maximális védelmet nyújt a pszi támadások ellen, ha benne van egy relikviazsebben. Bár a pszi-kutyák "elhomályosító" effektje így is átjut.

Remélem, folytatják az "összehangolást". Itt-ott a feladatok is furák, előbb feldobja a feladat nevét, csak aztán azt, hogy miről is van szó. Nincs alaposan kitesztelve az biztos. Szöveget is kellett módosítani néhol mert logikátlan.

Pl Szidorovicsnál, amikor Sztrelokról kérdezzük. Ő azt mondja, hogy ismeri Sztrelokot, régi haverok. A Megjelöltben nem ismerte fel, mert annyira viharvert az ipse, de a beszélgetés eredeti szövegéből ez egyáltalán nem derül ki, így meglehetősen zavaros, hogy mikor kiről is van szó. Pár napja ezt a részt átírtam, hogy tényleg logikus legyen.

Elmegy Sebhelyes Szidorhoz, zsebében a Sztrelok csapat fotójával (Szellemtől). Megkérdi, hogy mi tud róla, mire Szidor elmondja, hogy mostanában ő a második, aki Sztrelok után érdeklődik, mert nemrég itt volt a Megjelölt, aki el is indult Agrorpomba a bázisra a doksikért, Ekkor megmutatjuk a fotót, amin Szidor felismeri Sztrelokot, megmutatja ki az, de még mindig nem tudja, hogy a Megjelölt azonos vele. Erre Sebhelyes is csak később jön rá, mikor a Sötétvölgyben összetalálkoznak. Addigra a Megjelölt rendbe jön annyira, hogy már felismerhető a kép alapján.

Más: A Sötétvölgyben érdemes lemenni az X-18-ba, van lent doksi, meg alkatrészek, amik később jól jöhetnek a Vörös Erdőben az Anomália csoport technikusának (Hangyász). Meg jó kis buli szétnézni odalenn. A két ajtóhoz a kulcskártyák is ott vannak Meg az a doksi (vagy pda?), amiben benne van, hogy az X-8-ba se árt benézni alkalomadtán.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5463) SaGa59


SaGa59
őstag

Az EM1-es (gyakorlatilag egy gauss, amit Szaharov ad a megfelelő doksiért cserébe) leírásából kiszedtem azt a marhaságot, hogy élőlények ellen hatástalan. Egy lövéssel két monolitost is kiütött, akik libasorban támadtak...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5464) hubai1979


hubai1979
őstag

[link]

Szép napot mindenkinek.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5465) shield válasza SaGa59 (#5462) üzenetére


shield
őstag

Rádobom a magyar CS-ra, kíváncsi vagyok az eredményre.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5466) SaGa59 válasza shield (#5465) üzenetére


SaGa59
őstag

A CS alapfordítás elvileg abból van, csak külön letöltöttem valahonnan, mert nekem angol van. Eléggé összekavarodtak, mert néhány "alap" szövegbe is bele kellett nyúlni. Hol kiegészíteni, hol átírni néhány szót egy mondatban. Pl eredetileg a CS-ban a Szolgáltnak segítünk, ebben a modban ugyanazt a feladatot egy másik csapat számára kell elvégezni, így természetesen a hozzá tartozó szöveget is módosítani kellett.

Más: ha valaki megtalálja az X-8 belépőkártyát, szóljon. Igaz, az azzal nyitható ajtó mögött egyetlen helyiség van, amiben gyógyászati cuccok vannak, így ha nincs meg az sem tragédia. csak érdekelne, hol van eredetileg.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5467) SaGa59 válasza SaGa59 (#5466) üzenetére


SaGa59
őstag

Hmmm... Lehet, hogy Szaharov oda is adta volna, ha megvárom, míg ő kér meg, hogy pakoljam ki a labort. Úgy tűnik, ha eleget nyeszteti az ember, hogy ugyan adjon már olyan melót, ami segít a tudósoknak, akkor előbb-utóbb ez is előkerül. Lehet, hogy csak az után, ha eladtam neki azt a doksit, amiben szó volt az X-8-ról (amit meg talán az X-18-ban találtam). Mindenesetre az összes megtalált doksit, leírást, PDA-t tessék elolvasni, sok értékes infót lehet megtudni. Most még szétnézek a Vörös Erdőben, aztán elballagok és megnézem, hogy Informátor ott van-e még a helyén. Elbeszélgetnék vele a Klondike esetről...

Más: a Zóna Mesterben (főmenüben F1-et nyomva jön elő) lévő időgyorsítóval erősen lerövidíthető a hosszú kitörések ideje. Be kell gyorsítani 100x-ra, majd a térképen figyelni a visszaszámlálót. Még mielőtt eléri a 0-t, visszaállni 10x-re (a játék alapsebessége). A 0 után még pár másodpercig várni kell, gyanítom a számláló rutin egy ciklusáig, ami nálam 5-8 másodperc, és kész, vége a kitörésnek.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5468) SaGa59 válasza SaGa59 (#5467) üzenetére


SaGa59
őstag

Úgy tűnik, az elképzelés az volt, hogy a játékos végigtolja a főküldetést, közben nem mászkál mindenféle laborokban (pl az X-16 felé vezető utat eltorlaszolta pár hordó, nem volt nehéz odébb lökdösni, de jelezték, hogy most nem arra kell menni), csak ahova beküldik. Aztán ha elválnak útjaink Sztreloktól, lehet a laborokat túrni, vagy a kutatók (Szaharov), vagy az "Anomália" csoport megbízásából, attól függően, hogy hová áll be az ember. De minden csapatnak vannak feladataik és azok mentén érdemes kutakodni. Meg be lehet állni a területekért, erőforrásokért folyó pofozkodásokba.

Az is megjátszható, hogy eleinte nem foglalkozik az ember a fő sztorival, hanem beáll valahová, megkapja az ottani felszerelést, feladatokat, jól ellátja magát mindennel és csak az után ered Sztrelok nyomába.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5469) shield válasza SaGa59 (#5468) üzenetére


shield
őstag

Nem jött össze a magyar CS-ra való telepítés. Már az is gyanús, hogy nem hagyja átírni a mentés helyét az fsgame.ltx-ben, mert el sem indul. Ezt már régebben tapasztaltam. Lehet hogy a magyar változatnak a fájdalma. A launcher-rel való indítás sem eredményes.
Kell egy orosz verzió.
Mondtad, hogy a SeregA-Lus verzióval volt gondod ezért próbáltam az alappal.
borovi-nál nem volt vele gond, én is megpróbálom.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5470) shield válasza SaGa59 (#5468) üzenetére


shield
őstag

A SeregA-Lus verzió megy, kis megnyugvás.
Azt hiszem majd át kellene nézned az árakat. Azt vettem észre pl. a szokott kötszer 300- de a fizetendő összeg 600, vagy a elsősegélycsomag megszokott 600 de fizetni 900-at kell, a votka 100 de 300. Többet még nem néztem.
Így mindig a fizetendő összeget kell nézni, amikor már kiválasztottuk. Végül is tudom mennyibe kerül.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5471) SaGa59 válasza shield (#5470) üzenetére


SaGa59
őstag

Ez ilyen. A cuccnál az alapárat írja, a fizetnivalónál meg azt, amennyire a boltos levesz.
Szerintem minden stalker ilyen, legföljebb nem ekkora az árrés.

A modokat javítgatni nem akarom, oka lehet, hogy ha így találta ki a modder. Ebben már így is bejavítottam pár hiányzó szöveget, meg elrontott string_id-t, meg két fegyver biztosan rossz statjait.

Egyébként a pénz csak az elején kevés. Mikor eleresztettem Sztrelokot Pripjaty efelé, 300+ k rubelem volt, 140 kg-nyi cepelt cucc mellett úgy, hogy gyakorlatilag csak a lőszert és a gránátokat szedegetem fel meg néha a katát. Fegyvereket csak az elején adtam el úgy 20-30-at. Ja: és a Mocsárban még nem is jártam...

Még valami: ebben nem lesz mutánstúltengés. Ahonnan eltakarítottad, ott nem jön több. Viszont amíg vannak, addig gyorsak és erősek.

Megyek az sgm-en dolgozni. Aztán vagy a Clear Shot jön, vagy belefogok a СМЕРТИ ВОПРЕКИ ЧАСТЬ 1 В ЦЕНТРЕ ЧЕРТОВЩИНЫ. НОВЫЙ СЮЖЕТ modba és a folytatásaiba. Ez az 1. rész. A folytatása a СМЕРТИ ВОПРЕКИ 1.5 ПОСЛУШНИК és a ОДНИМ ДНЕМ ЖИВУ СМЕРТИ ВОПРЕКИ 2. Ezek már kész vannak és igérik a ОСКОЛОК ТЬМЫ. СМЕРТИ ВОПРЕКИ 3 részt, vagy még az idén, vagy jövő év elején.

Addigra talán a másik kettő fordítása is meglesz. Ezek állítólag külön sztorik, a szereplőik sem azonosak, de a világuk igen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5472) hubai1979 válasza SaGa59 (#5471) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester felveted a kesztyűt. :C :C :C :C :C :C

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5473) SaGa59


SaGa59
őstag

Még pár tipp (SPOILER):
Pripjatyban a kórházban az első emeleten hátizsák (vagy páncélszekrény?) benne két Vintar, lőszerek, SEVA ruha. Az elején jól jön. Kereskedő és javító van a Mosodában.
A bárban, meg még néhány helyen lehet találni BMG .500-as lőszereket. 10 db 5500Ru, az ember hajlamos eladni, mert gyorsan sok pénzhez lehet jutni, meg nem is könnyű (10 db fél kiló). Viszont a hozzá tartózó fegyver (Chei-tech?) az egyik legjobb, felér a gaussal (100% pontosságúra húzható). És igazából az a kb 2-300 lőszer van hozzá, amit így lehet találgatni, meg néha 5-8 db a kilőtt monolitosoknál (akiktől zsákmányolni lehet ilyen puskát). Szerintem inkább tegyétek el a skulókat. A fegyver se könnyű, 12,5 kg, de nagyon effektív.

Üres hátizsák vehető a Bárban, azt egy eldugott helyen lerakva biztonságos tárolót lehet csinálni, amit jelöl is a térképen. De úgy tűnik a ládák tartalmát se bántják, viszont az ott hagyott, eldobott cuccokat rögtön felszedik.

5.56-os (NATO) lőszer csak a belső terülteken van, gyakorlatilag csak a monolitosoktól lehet zsákmányolni. A Bárban nagyon drágán mérik, 900 egy doboz. Viszont a katonáktól lehet egy elég könnyű, nagy tárkapacitású (felfejlesztve 75 skuló) "kommandó" AKM-et szerezni, ami elég halk (néha nincs is hangja), alá lehet tolni a gránátvetőt. Hangtompító és céltávcső nem rakható rá, de közelharci fegyvernek jó és mindenfelé van hozzá lőszer.

Tapasztalataim szerint a vérszívók a .45-ös hidrosokk lőszert bírják a legkevésbé. Abból 4-5 találat elég, de be kell várni míg támad, mert amíg nem lesz teljesen látható, semmi sem árt neki. A 5.54-es lőszer meg se kottyan nekik...

A Burerek zárt ajtón át is gyilkos erejűek, ha meglátod magad körül a kékes derengést, ugorj valami fedezék mögé. Az X-8-ban úgy a tizedik nekifutásra (és 30 gránáttal) sikerült azt a legalább három, de lehet, hogy 4 dögöt elrendezni. Lelőni csak akkor lehet őket, ha oldalról vagy hátulról sikerül elkapni. Ja: a Prométeusz moziban a falon is tudnak járni, legalábbis ott jönnek le...

+20 és +30 kg-s terhelhetőségnövelő artik vannak (a +30-as Pripjatyban a kikötőben, elég nehéz hozzájutni, kell egy detektor, meg egy pisztoly, amivel ki lehet lőni az anomálián kívülre. Benne felszedni esélytelen. Egyszer ugyan sikerült, de akkor kifagyott a program). +20-asokat fegyveres zombiktól lehet szerezni. Igaz, mind +3-as sugárzó is, így kell mellé valami, ami azt lehúzza. A "Könnycsepp" -7-es.

A kiméra nagyon ritka jószág, talán 4-et ha láttam (kettő van Pripjatyban). A pszi-kutya viszont kemény jószág. "Leparkol" valami fedezékben és onnan küldözgeti a "szellemkutyokat", de azok tőle távolabb "keletkeznek", meg pár másodpercre kifehéredik a kép és megszédülsz.

A gránát igen hasznos ebben a modban, érdemes 10-20 darabot tartogatni... A Zombik ellen is hatásos. Általában abból elég egy, és már nem kelnek el, minden más esetben néha négyszer is le kell abálni őket.

A "hozz kisóriás kezet" feladatot a Bárban ne vegyétek fel, ebben a modban a kisóriásnak agya van, kéz egy darab sincs. Viszont az agya elég jó képességű az elején, azt hiszem kitartást ad. Minden szörnyalkatrésznek vannak olyan tulajdonságai, mint az artiknak és a ruhazsebben lehet őket használni.

A tank géppuskája 33 kg, mielőtt érte mész, pakolj ki a tatyóból.

Az Anomália csoport alapruhája egy exo, ha belépsz hozzájuk, olyat adnak. A Vörös Erdőben van a tanyájuk a bányában.

A Katonai raktáraknál a Vörös Erdő felé mutató kijárat engem a Sötétvölgybe dobott át, Yantar felől kell menni...

Ha nem akarsz a sereggel harcolni, be kell állni Szaharovhoz. Jó VEGA védőruhát ad (miután megszereztem, azzal mentem végig, jól fel lehet tuningolni). Onnan a sereg maximálisan haver és csak a banditák ellenségesek.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5474) shield válasza SaGa59 (#5473) üzenetére


shield
őstag

Ha a СМЕРТИ ВОПРЕКИ-nél is úgy lesz a folytatás mint a "A szövetség ideje"-nél akkor itt is lesz felesleges munka. Végül is nagyon bejött nekem a Gladiátor, de én nem egészen így képzeltem el..... a folytatást.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5475) SaGa59 válasza shield (#5474) üzenetére


SaGa59
őstag

A leírások szerint nem. Sőt az 1.5 az 1 és 2 rész között játszódó "mellékág". Mindegyikben eltérnek a fő karakterek.
De majd kiderül.

Amúgy a gladiátornál se volt felesleges, pártíz sor ugyan át kellett írni a Szövetség Idejéhez, meg a tényleges bővítéseket lefordítani, de az alapokat fel lehetett használni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5476) shield válasza SaGa59 (#5473) üzenetére


shield
őstag

Jó hangok vannak az "ébredés"-kor. :) Kifele menet, vagy 6 hulla ellátott cuccal.
Nálam a SeregA-Lus verzióban visszatölthetőek a mentések, deee....a beállításoknál vannak furcsaságok. Kicsit kutyafuttában kezdtem el és már nem is akartam tovább játszani. Szerintem egyáltalán nem mindegy milyen megvilágítást állítunk be. Itt lehetnek gondok azokkal a dll.-ekkel amit már előrébb írtál. Pl. az este már nem tudtam úgy kilépni a játékból, hogy az auto mentést kivegyem belőle (a Snipernek is ez volt a halála). Pripyatba átmenéskor természetesen kidobott, de érdekes módon vissza lehetett tölteni. Ha megtalálnánk hozzá a megfelelő dll.-eket talán nem lenne gond vele.
Visszatérve a beállításhoz, nekem meg vannak a megszokott gomb kombinációk a Stalkerhez. Az F6 gyors mentés nem működött, elkezdtem nyomkodni a mellette levő Fx gombokat, erre külső nézetek jelentek meg.
Nem találtam a detektor beállítást. A megszokott F1 - F2-re beállítottam a kötszert és az elsősegélyt akkor azok a nagy készletek jelentek meg. Több furcsaság is volt, de már nem emlékszem rá, mert tényleg kutyafuttában csináltam, ennek komolyabban neki kell ülni kisakkozni.
Sok az inaktív gomb még a DX10-es beállításnál is maradtak inaktív gombok, nálad is? DX10.1 nem is ment, ott valami gond van, olyan mintha string id lenne, holnap tudom csak küldeni a képernyő mentést. Ja..és az NPC felismerésnél valami más van (NJK?) lehet hogy az is azt jelenti, de az NPC-t szoktuk meg.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5477) SaGa59 válasza shield (#5476) üzenetére


SaGa59
őstag

Az NJK valószínű a "gyári" fordítás része lehet, én ilyet biztos nem írtam bele...
De egyébként azt jelenti: Nem Játékos Karakter.

F4-F6 a többi modban megszokott "nézet váltók", csak azokban F1-3-ra vannak belőve.

Itt a kötszer és az elsősegélycsomag másképp működik. Bár néha találni "hagyományos" elsősegélydobozokat is, de nagyon ritka.

Nekem ment a DX10.1, de az angol CS-ra dobott "csak mod" verzióval.

Én a gyorsmentést mindig az End-re teszem, mióta valamiben sz egymás mellett lévő gyorsmentés, gyorstöltés gombokkal sikerült néhányszor több órányi játékot kiütnöm.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5478) hubai1979 válasza SaGa59 (#5477) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester fölraktam [link] ezt a verziót,az oldaladon találtam hozzá két javítást kellenek hozzá vagy elég a magyarosítás.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5479) hubai1979 válasza hubai1979 (#5478) üzenetére


hubai1979
őstag

Néha kipenderít de szépen vissza lehet tölteni.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5480) shield válasza SaGa59 (#5477) üzenetére


shield
őstag

Majd valahogy megoldom a gomb kiosztást hogy mindenkinek jó legyen. :)
Igen már valamikor olvastam amit az elsősegély cuccokról írtál. Kicsit így nehézkesebb lesz, legalább is így első ránézésre. Amikor kijöttem az erőműből, azoktól a monolitosoktól akik szóba álltak velem, mindegyiktől tudtam volna venni a hagyományos elsősegély cuccokat. Azért is tudtam írni az eltérő árakról (nem kereskedőnél), de így már nagyon húzósak lettek volna.
Elvileg lesz orosz verziós CS-om, holnap kiderül. Szeretném a legjobb megvilágítást használni, amennyit csak elbír a gépem.
Amikor bekapcsoltad a DX10.1-et akkor a legördülő menüben minden rendesen volt kiírva?

hubai1979 én is ezt a verziót raktam fel, én ráraktam, de most néztem az orosz linket amit beraktál, ott azt írja a verziónál, hogy a két fix rajta van.
A dll.-eket kellene eltalálni, SaGa59 is ír. Amikor a megvilágításokat állítgattam, akkor volt hogy kidobta a 'zöld bogarat' .:F
Jónak néz ki a grafikája.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5481) SaGa59 válasza hubai1979 (#5478) üzenetére


SaGa59
őstag

Benne van a két fiksz is, így ehhez elég a magyarítás.
Érdemes sűrűn menteni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5482) SaGa59 válasza shield (#5480) üzenetére


SaGa59
őstag

Egyedül az "Alfatesztelt objektumok élsimítása" nem szöveg, hanem egy string id, de kiolvasható belőle. hogy az egyik lehetőség a dx10, a másik a dx10.1.

Én angolra tettem fel a "csak mod" verziót, az elég stabil. Néha pályaváltásnál meghülyült, de amúgy ment.
Még annyit: csak akkor használtam a "launcher.exe-t", ha a pszh-val akartam pofozkodni (egyedül Pripjatyban rögtön az elején kellhet, máshol is van, de nem különösebben érdekes), egyébként a "normál" módon indítgattam. Lehet, hogy az is javít a stabilitáson.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5483) shield válasza SaGa59 (#5482) üzenetére


shield
őstag

Akkor nálad is a string id. :)
A magyar CS-ra pakolt alap mod a "launcher.exe"-vel sem indult. Érdekes módon a SeregA-Lus verziónál átírtam a mentés helyét és simán megy, a magyar el sem indult. Hogy miért variáltak vele.
A SeregA-Lus verziónál nem is néztem, van-e launcher.
Naa..majd holnap vizsgázik az orosz.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5484) hubai1979


hubai1979
őstag

Játszottam vele,kóboroltam elég sokat egyedül csak ahogy átjöttem az erőműből pripjatyba akkor dobot ki, már voltam sötét völgybe nem volt gond megy minden szépen.Nagyon gyönyörű munkát végeztél a magyarosítással SaGa59 köszönöm szépen. :C :C :C :R :R :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5485) hubai1979 válasza hubai1979 (#5484) üzenetére


hubai1979
őstag

Ez a nagy benga hogy került ide.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5486) Dhampir válasza hubai1979 (#5485) üzenetére


Dhampir
félisten

Menj közelebb hozzá, mert így nem látjuk pontosan, hogy mi az. :D

Anker Soundcore Motion+ Bluetooth hangszóró, friss beszerzésű eladó (2024.04.02-től 18 hónap garancia)

(#5487) SaGa59 válasza hubai1979 (#5485) üzenetére


SaGa59
őstag

Úgy két hete már beküldtem a képét, szép darab. Van körülötte három vérszívó is.

Amikor összefutottunk, maradt 29 db .45-ös lőszerem, semmi más, így egy szál bicskával kellett átverekedni magam Kordonig. 4-5 Izlom, két falka vadröfi, két falka sima malac, pár csapat kutya volt, amit nem tudtam kikerülni, így azokat a békanyúzóval kellett lerendezni. Nem volt egyszerű...

Ebbe belement 3 tárnyi 5.56-os, meg nem tudom hány gránát. Aztán jöttek a vérszívó haverjai, azokra ment el a többi .45-ös töltény...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5488) hubai1979 válasza Dhampir (#5486) üzenetére


hubai1979
őstag

Nem mertem rohadt nagy, :Y :Y SaGa59 kösz az infót.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5489) hubai1979 válasza hubai1979 (#5488) üzenetére


hubai1979
őstag

Ezt nem lehet megunni,még mindig félek egy kicsit oda lemenni. pedig már 35 éves vagyok.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5490) borovi válasza hubai1979 (#5489) üzenetére


borovi
aktív tag

Én is félek oda lemenni, még mindig, pedig már nem vagyok 35 éves... :O

(#5491) borovi válasza hubai1979 (#5488) üzenetére


borovi
aktív tag

Az egy iszonyat dög!
Én akkor futottam össze vele először, amikor még nem volt magyarítás, és úgy játszottam a moddal (egyébként a te linkedről figyeltem föl a játékra). Akkoriban írtam is ide a topicra, hogy alig bírtam leamortizálni a drágát, meg a vérszippancs kollégáit, akik szintén ott lihegtek a nyakamba. :D

(#5492) shield válasza borovi (#5491) üzenetére


shield
őstag

Remélem, amire összefutok vele, lesz sniperem vagy gránát vetős fegyverem.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5493) hubai1979 válasza borovi (#5490) üzenetére


hubai1979
őstag

:C :C :C :C

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5494) hubai1979 válasza hubai1979 (#5493) üzenetére


hubai1979
őstag

El vetem a fényképet meg a pdát,el kezdtem hallgatni a témát, gondoltam széjjel nézek közben hát véletlenül bele botlottam a kijáratba azonnal ki is dobot de úgy hogy már egy mentést sem akar betölteni.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5495) borovi válasza shield (#5492) üzenetére


borovi
aktív tag

Kézigránát is jó ellene. Nem a sima, hanem a bordázott (a neve nem jut eszembe), annak a hatóköre is nagyobb. Zombikra is azt használom.
Csak jó nagyot kell dobni.

(#5496) shield


shield
őstag

Tud valaki megoldást arra, hogy elinduljon a CS és ne írja ki , hogy nem találja a 'fsgame.ltx'-et?
Ezt csinálja a magyar és az orosz verziónál is amikor rárakom a Változások ideje 3.0-át. A magyar verzió már akkor is kidobja ha csak a mentés helyét írom át. Ez kicsit szívás amikor az ember több modot is használ.
Az fsgame.ltx-ben átírtam a mod engedélyezését is.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5497) shield válasza SaGa59 (#5482) üzenetére


shield
őstag

Az iskolánál találkoztam a Stalkerrel, utána gyorsan elhúztam a kórházba, mert írtad, hogy lehet találni jó cuccokat az első emeleten, eddig semmit sem találtam 2 régi elsősegélycsomagon kívül.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5498) shield válasza shield (#5497) üzenetére


shield
őstag

Meg vaaan!! Köszi. :DD
És még lőszereket is találtam!

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5499) borovi válasza shield (#5496) üzenetére


borovi
aktív tag

shield
Készíts egy indítási parancsikont az asztalra, majd a tulajdonságokban az indítás helyénél töröld ki a bin szót.
Remélem így jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#5500) shield válasza borovi (#5499) üzenetére


shield
őstag

Köszi, kipróbálom, remélem jó lesz. :R

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.