Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) horush


horush
addikt

Telefonos helpdesken vagyok egy ideje, elég ismerős a szituáció. Rendkívül hozzáértő ezermester, nem megy a net, hát resetelni kell a hgw-t, mert mért ne. Rákérdezek, hogy nem volt-e resetelve-e esetleg. Mondja, hogy igen. Majd mikor utána mondom neki, hogy hát ingyen így nem fogjuk beállítani neki, akkor már elkezd összevissza hadoválni, hogy de nem volt resetelve, mert biztos csak magától felejtette el a beállításokat. Másik kedvenc: "Én informatikus vagyok (+a fiam, testvérem, barátom informatikus), minden ki lett próbálva, biztos, hogy a bejövő jellel van a baj." - Újraindítani próbálták? - "Hát azt még nem, de biztos, hogy nem az a baj, mert informatikus vagyok." :U Esetleg kicsit komolyabb számítástechnikai szakértő azt is megpróbálja, hogy kiköti a routert a hálózatból, s mondja, hogy úgy sem volt net, tehát tuti nem a router a hibás. Hoztak létre adsl csatlakozási ikont? - "Hát az mi?" :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.