Telefonos helpdesken vagyok egy ideje, elég ismerős a szituáció. Rendkívül hozzáértő ezermester, nem megy a net, hát resetelni kell a hgw-t, mert mért ne. Rákérdezek, hogy nem volt-e resetelve-e esetleg. Mondja, hogy igen. Majd mikor utána mondom neki, hogy hát ingyen így nem fogjuk beállítani neki, akkor már elkezd összevissza hadoválni, hogy de nem volt resetelve, mert biztos csak magától felejtette el a beállításokat. Másik kedvenc: "Én informatikus vagyok (+a fiam, testvérem, barátom informatikus), minden ki lett próbálva, biztos, hogy a bejövő jellel van a baj." - Újraindítani próbálták? - "Hát azt még nem, de biztos, hogy nem az a baj, mert informatikus vagyok." Esetleg kicsit komolyabb számítástechnikai szakértő azt is megpróbálja, hogy kiköti a routert a hálózatból, s mondja, hogy úgy sem volt net, tehát tuti nem a router a hibás. Hoztak létre adsl csatlakozási ikont? - "Hát az mi?"
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Témaindító írás:
bejegyzés Napi horror: A hazug