Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) Menthirist válasza repvez (#5) üzenetére


Menthirist
veterán

közelében? 2 millió vs 1.3 millió pixel. Azért az nincs annyira közel. 1440p 3.68 millió pixel, míg a 2160-as 2.59 millió. Az vagy 40-50% difi...

A dupla renderrel kapcsolatban pedig egészen biztosan vannak optimalizálások, elvégre nem kell mindent kétszer kiszámolni, az adatok egy része átvihető (sőt, speciel gcn esetén Abu írt is valami megoldást, amivel utólagosan lehet módosítani a képen, hogy abszolút ne legyen sok az overhead)

Emellett nem Crysis 5 grafikát kell első körben várni, és erről beszéltem amikor azt mondtam, hogy erre nem elég csak egy sima támogatást bedobni egy játékba. Igazán jó élményt eleve erre tervezve lehet elérni, elvégre maga a játék design mást igényel, hogy hogy játsz a játékossal. A grafikát is úgy kell megcsinálni, beállíthatóvá tenni, hogy itt nincs bohóckodás 30 fps-sel, nem lehet annyira megpakolni effektekkel meg egyebekkel, hogy majd egy 770 viszi 30, 970 meg 60 fps-sel, erősebb kártyák meg majd többel, meg magasabb felbontásban.

Ezért van az ajánlott gépigény. A fejlesztő feladata, hogy az ajánlott gépen megfelelő legyen az élmény. Úgy kell felépítenie a játékot VR-ra, hogy a 290X/970 elég legyen a 2160x1200 90 hz-re. Ossza be.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.