Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20) abéla válasza Menthirist (#19) üzenetére


abéla
senior tag

Igen DK2.
CV1 videók vannak már (vs. game, stb) valahol?
Mert én még nem nagyon láttam objektív (pl.: külsős gamerek) teszteket.
És igen, a többivel egyet kell értsek: itt valóban többről van szó, mint hogy fulhádé meg mennyi a zélsimításod, vane hdr, meg ambienoklúzsön (persze nyilván 2-3 év múlva itt is ezek lesznek majd a kérdések :) )

De pont ettől van úgy felkapva: végre valami más ebben az eutrofizálódott technokrata állóvízben :D

Jut eszembe: a DK2 lencséről tud valaki technikai (optikai) adatokat. Nincs kedvem itt fény/árnyékot mérni a falon, meg mm-papíron :) .

Ugyanis ez a gyári lencse anyaga egy phos, hozzá adott puha kendővel törölve (hahh simogatva) is ott vannak a piciny hajszálkarcok, igaz ugyan hogy ezekből, amikor belenézek, semmi nem látszik, de mégis nem jó ránézni, főleg hogy olyan szép amikor még sima, új :) .
Szval kellene egy pót normális üvegből, ehhez meg adatok.
Mondjuk olyan 20-30k/db -ra lötték be a min. gyártási költségét :Y
De hátha van ilyen (természetesen hangya-apokalipszishez használt:) ) nagyító a G. Durell készletemben. (szép is volna, mondjuk optikailag szerintem még azok is jobbak voltak ezeknél az krom-abberáltaknál)

Na meg ha már gyenge pont: a lencsék oldalirányú mozgatása nekem -akinek cilinderes nyűgje van a sima rövidlátás mellé- nagyon hiányzik: ezzel lehetne ugyanis ellenpontozni, hogy kicsit máshova fokuszál ez egyik szemem. (szerencsére x tengely mentén nagyjából)
Szóval remélem nem csak a lencsék távolságát, de remélhetőleg kismértékben a helyét is lehet majd változtatni a CV1-ben.
Viszont mint szemüveges mondhatom, a klasszik rövidlátás egyáltalán nem hátráltató tényező (jobb szemem csak myopiás, bal +cylinder is), tökéletes szemüveg nélkül (azzal, akárki akármit mond - próbáltam 3 félével- nem lehet használni: csak kontaktlencse), hisz' a rift-lencsetáv állítással tökéletesen korigálható - az említett cylinderes eltérésen kivül- a fokuszálási problem.

[ Szerkesztve ]

hootka!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.