Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) repvez válasza Yany (#11) üzenetére


repvez
addikt

Ezzel tisztában vagyok nem is ez a gondom, mivel egy kijelzőt használ felezve az occolusz ezért lényegében csak anyni a követelméyn, hogy a monitor 60 fokos FOV-ja helyett 100 fokos FOV képet kell számolnia és ezt megfelezni és kitenni a megfelelő képernyő félre.
Nem is ezzel van a probléma mert bármelyik mai játékon gond nélkül lehet nagyobb FOV értéket állitani a gond abban van, hogy nincs olyan teljesitmény ami képes egy játékot is ilyen felbontáson stabilan 75HZ-en futtatni , tehát bármit is csinálsz a játékban ennél kevesebb nem lehet.

ÉS azt is értem, hogy nem kell olyan fotorealisztikus kép az élményhez a wolfeinstein 3d csak egy sarkitott példa volt.

DE ha egy játékot nem csak VR-re adnak ki annak bizony mindkét követelményt tudnia kell. ÉS mint mondtam a legnagyobb gond nem is a képi világgal van hanem a szövegek elolvasásához.
Mig egy autószimben vagy egy ügyeségi játéknál nem alapkövetelmény addig egy repülő szimulátornál vagy egy FPS-nél azért eléggé káros ha nem tudod a müszereket leolvasni vagy a szálkeresztet rávinni a célra .

ÉS hacsak nem lesz jópénzért upgrade a későbbiekben ezen nem lesz javulás,mert ezek fizikai pixel korlátok és nem szoftveres.Azt meg nem lehet, hogy csak ugy megnovelem a feliratokat miközben minden más valóságosnak hat csak a feliratok lesznek óriásiak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.