Ha ez beválik akkor a helyi multik is követni fogják ezt, mivel hosszú távon jövedelmező.
A robot nem megy el betegszabadsagra, nem ker fizetett szabadsagot, nem kell adókat és egyéb járulékokat fizetni utána. Ebből kifolyólag túlkínálat lesz a munkaerőpiacon a sok betanított munkást a jelenlegi éhbérektől alacsonyabb bérért alkalmazhatják majd.
Amivel kezdeni kellene valamit nálunk az a képzett munkaerő hiánya.
A gyártás robotizálása egyébként ezidáig is egy folyamatosan fejlődő dolog volt, viszont azok a fejlesztések nem kerültek ennyi ember munkahelyéne! Minden esetre a társadalomra nézve veszélyes és egy újabb gazdasági világválság esetleges kiváltó oka lehet.
A 4-es metró sofőr nélkül müködik, és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy már tesztelik a sofőr nélküli teherautókat is.
(#8) Dealerman - kb. a helyi betanított munkások fizetéseivel megegyező a bérük, ami ott már magasnak számít mivel az utóbbi években többször is emeltek a bérükön.
A gyárak hazaköltöztetésében nagy szerepet játszanak az egyre növekvő szállítási költségek is, valamint az, hogy sokáig tart a szállítás(hajóval).
[ Szerkesztve ]