Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) adamssss


adamssss
veterán

Facebook powered by AMD? :)
Lehet nem lesz rossz ez az Oculus. Sw oldalrol ott van Carmack és a FB, hw-en meg az AMD.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#2) nubreed válasza adamssss (#1) üzenetére


nubreed
veterán

Vagy AMD Powered by Facebook. :D

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#3) #52815360 válasza adamssss (#1) üzenetére


#52815360
törölt tag

Hegesztő sisakkal a fejünkön fogunk doomozni, miközben az amd-nek hála a facebook alacsony hozzáféréssel fog reklámokat vetiteni az agyunkba :))

[ Szerkesztve ]

(#4) Chrys_ válasza #52815360 (#3) üzenetére


Chrys_
addikt

Nem baj, úgyis lesz hegesztősisak-kompatibilis adblock plus is.

Amúgy meg inkább pozitív ez az összedolgozás, így lehet jobban fejlődni, ettől még az nvidia nem szűnik meg létezni. De még egy indokkal több, hogy AMD legyen a következő kártyám.

(#5) egyedülülő


egyedülülő
őstag

Volt alkalmam kipróbálni az Oculust és az a kis idő amit eltölthettem a kütyüvel, meggyőzött arról, hogy van jövője a dolognak. Én tuti, hogy a vásárlóik között leszek amikor eljön az ideje.

"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."

(#6) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Végre egy konkrét megoldás a már évek óta emlegetett VR multiGPU felhasználásra!

Külön öröm a Crytek-es együttműködés a Star Citizen miatt.

(#3) xRagna + (#4) Chrys_: AdBlock VR ;)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#7) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Nekem az egész kezd egyre jobban hasonlítani a 3D-s TV-s hype-ra. Valami biztos lesz, de úgy tűnik, hogy erősen kompromisszumos megoldások fognak születni. Emellé még társul majd az, hogy a szemüveg mellé kell majd egy brutál hardver csillagászati áron. Igaz a Sony megoldásához elvileg elég lesz a PS4, de azzal kapcsolatban is nagy a csend...lehet hogy abból nem is lesz semmi.

Hiába, az agyat nem lehet olyan könnyen becsapni, és talán nem is lesz jó vége a próbálkozásnak.

Azon csodálkozok, hogy a nem VR-AR, hanem egyszerű mozis 3D szemüveg-sisak irányába kevesen fejlesztenek, pedig ott ki lehet küszöbölni az aktív és passzív 3D hátrányait, mert mindkét szem külön teljes felbontású képet kap + a szemtávolság sem gond és megfelelő tesztprogrammal finomkalibrálni is lehet. Ma már a kis méretű Full HD vagy nagyobb felbontású kijelzők beszerzése sem akadály.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#8) SylverR válasza Tigerclaw (#7) üzenetére


SylverR
senior tag

Bárki bármit is mond, a VR-t első körben PC-n kellene bevezetni, és az 1999-es évek játékainak grafikájával. (Azaz új, egyszerű grafikájú appokkal kellene megszórni a VR-eseket, és nem a meglévőekbe beépíteni a támogatást. Persze lehet beépíteni meglévő játékokba. Régiekbe. :) ) A VR-nek nem a millió poligon a lényege. A millió poligonnal történő emberi szem becsapása a sima monitoros játékos számára készült. VR-nél a mozgás és az animáció kellene legyen a lényeg. Azaz, erről a húmajdvr-relkrájziszolok gondolatokat elkéne már felejteni a fenébe.
Az a játék még sima monitoron sima fullHD-be se fut minden mai konfigon rendesen, nem hogy majd még megkétszerezni a számítási igényt.

Egyébként szerintem ugyanúgy befog fuccsolni, mint a 90-es években érkezett elődje. Carmack nagyon bátor volt, hogy belépett, de szerintem rossz döntés volt. Ha csak nem azért lépett be, mert ő is tudta, hogy befog fuccsolni, és ez ellen próbál belülről tenni. :U

[ Szerkesztve ]

Nem!

(#9) Yllgrim


Yllgrim
őstag

Nagyon remek hirek ezek, a karogo varjak is elkaroghatjak a fajdalmukat, ez egy uj terep, megvannak a maga uttoroi, sok ceg osszefogott hogy mukodjon a dolog, mukodni is fog. Hogy nem lesz az elejen a tokeletes termek a kezunkben? Nem baj, ok mindent megtesznek, eleg sok technologia erik be iden, szep jovo elott all a PC-s piac minden tartozekaval egyutt.

a jatekokra koncentralnak, hiszen az elsok akik kinyitjak a zsebuket es a leg extremebb modon fogjak hasznalni a kutyuket azok mindig a jatekosok. Ezt be kell latni.

Reszemrol johet a cucc, akinek nem tetszik az meg karogjon tovabb, majd meselunk milyen volt :)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#10) 7time


7time
senior tag

Mondjuk úgy hogy az AMD választása kevésbé ingoványos mint az Nvidia cloud, de mindkettő veszélyes.

(#11) Komplikato válasza Tigerclaw (#7) üzenetére


Komplikato
veterán

"Igaz a Sony megoldásához elvileg elég lesz a PS4, de azzal kapcsolatban is nagy a csend...lehet hogy abból nem is lesz semmi."

Csend? ;]
Tegnap éjjel azért több portál tele volt a várható megjelenési idővel, meg azzal, hogy a Morpheus második fejlesztői verziója mennyivel jobb már, mint az első volt. Nem nevezném ezt csendnek. Másrészt ugye tudjuk milyen GPU van a PS4-ben, senki nem mondta, hogy a Liquid VR csak PC-t támogat.

[ Szerkesztve ]

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#12) Yllgrim válasza 7time (#10) üzenetére


Yllgrim
őstag

Nekem mint PC felhasznalonak ez az otlet teljesen irrelevans. Akik konzoloznak, nekik ott a PS4-XBOXO, Nvidiat ertem hogy streamelni barmire, meg nem tartunk ott hogy ez tenyleg olyan flottul is menjen, boduletes savszel kell hozza, eros szerverpark es rengeteg penz fenttartani.

AMD legalabb olyan tehnologiakkal foglalkozik, ami nekem mint PC fogyasztonak fontos.

Meglatjuk egy-ket even belul mi sul ki ebbol.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#13) mcload21


mcload21
tag

A beviteli eszközökkel is foglalkozhatnának komolyabban is (persze gondolom biztosan foglalkoznak, de a nyilvánosságnak is szórhatnának morzsákat, hogy mik az elképzelések).
A fejmozgás követése egyedül még nem ér semmit, még akkor sem ha lesz esetleg VR kesztyű is.
Kell egy ruha, ami szimulálja a lövéseket, ütést, érintést stb (Playstation-höz volt olyan mellény ami a lövéseket szimulálta). Minimum kell egy futópad (de nem az az eszméletlen hülyeség, mint az Omni "futópad"), de ez csak sík terepet és egyenletes emelkedőket tudna szimulálni.
Az igazi egy külső váz-Exoskeleton lenne, valamilyen könnyű szénszálas anyagból, szervomotorokkal, amik szimulálnák a játékban éppen aktuális testhelyzetet. A vázhoz megfelelő felfüggesztés kellene, így mindenféle terepet és testhelyzetet közvetíteni tudna a cucc.
Persze a váz mindenféle védelemmel el lenne látva, mielőtt valaki elkezdene károgni, hogy a gép veszélyes a testi épségre, kitörheti az illető végtagját stb ...

(#14) 7time válasza Yllgrim (#12) üzenetére


7time
senior tag

Az Nvidia most eljátssza sokadszorra a durcás kisgyereket, kimaradt a konzol piacból hát kreál egyet. de ez időbe telik talán addig megint konzolváltás történhet ahol az AMD megint felülkerekedhet.

[ Szerkesztve ]

(#15) Menthirist válasza SylverR (#8) üzenetére


Menthirist
veterán

Annyi a különbség, hogy ebből most 100k+ egység van kiszórva, és még meg sem jelent. Fejlesztők ezrei, tízezrei foglalkoznak vele, film és játék oldalról is nézik. Ráadásul töredéke a korábbi árnak. Szóval nagyon nem ugyanaz a helyzet mint akkor volt.

A 3d tévé pedig messze nem hoz akkora élménybeli különbséget, mint a vr. Ha ehhez még hozzáveszed azt, hogy a 3d anyagok is erősen hiányosak voltak.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#16) 7time válasza Menthirist (#15) üzenetére


7time
senior tag

A 3D bedöglött, tehát ennél az Oculus csak jobb lehet.

(#17) Spirit


Spirit
őstag

Szerintem aki nem próbálta az Oculus Rift DK2-t az nem tud nyilatkozni róla érdemben. Szerencsére lapul a sarokban belőle nálam pár hónapja. A technológia maga annyira egyedi, hogy viselése közben valami olyat érez az ember, mintha egy sci-fi filmből valami technológia idecsöppent volna. Ne hasonlítsátok a "normál" 3D-hez. Passzív 3D és társai maximum 1-2 filmig érdekesek, de egy idő után mindenki félrerakja. Ha mindenképpen hasonlítanom kéne valamihez, az IMAX 3D (a 3. sorból) áll a legközelebb hozzá, de annál lényegesen nagyobb élmény játékok alatt, mivel a fejkövetés miatt bármerre nézhetsz és valóságossá teszi a látottakat.

Néhány észrevétel:
- A felbontás nem elég és pont.Messze ez a legnagyobb hibája. Kb. hasonló pixelességet látsz, mintha a fullHD monitorodat úgy néznéd,hogy hozzáér az orrod.(fókusztávolságról ne beszéljünk, a rift-ben a lencsék miatt nem érzed,hogy közel van) 2560*1440-ben már kiválthatná a monitort is, így azonban csak olyan dolgokra jó, ahol a kép egészét nézed és nem kell valami távolban lévő tárgyra fókuszálnod. Végső megoldásnak a 4k lenne az igazi.
-"Sisakban kell ülni, de gáz, jajajajjj" - Az ember kb 3 mp alatt felejti el mi van a fején, mert egy másik világba kerül. Nem kényelmetlen, természetes az érzés, akinek eddig bemutatót tartottam (20 és 70 év közöttiek) mindenkinek bejött, csak a felbontásra panaszkodtak. Hasonlóan zavaró, mint egy fejhallgató viselése.
- Az olyan programok, amiknél utólag hegesztettek támogatást, vagy nem kifejezetten a Rift-re készültek, azok vagy akadoznak még R9 290-el is(nincs stabil 75fps Vsync-el, ami kötelező), vagy egyszerűen nincs meg az igazi élmény. Ellenben amik tényleg Rift-re íródtak,ott meglepően jó grafika is előfordul átlagos gépigénnyel, a "jelenlét" érzés néhol tényleg tátott szájat eredményez(jellemzően unreal engine 4, Unity)..szó szerint.
-TARTALOM. Egyszerűen nincs elég olyan cucc, ami hibátlanul megy, szórakoztató, lefoglal hosszú ideig. Még az elmúlt 10 év 3D filmjeinek "álmoziban" való végignézésével is végez az ember néhány hét alatt.

Tudnék írni oldalakat, de úgy gondolom felesleges. Ezt mindenkinek ki kell próbálni és eldönteni hogy tetszik, de nem kér belőle, vagy már megy is megvenni. Harmadik út nincs. :D

[ Szerkesztve ]

(#18) Menthirist válasza Spirit (#17) üzenetére


Menthirist
veterán

Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem, hogy egyáltalán megközelítsék azt a szintet, amire a szem képes, de ez persze még nagyon sokáig ábránd, illetve felesleges erőpocsékolás lenne. Most a crescent bay-ben 1440p van várhatóan, és újfajta lencse, ami megintcsak segít csökkenteni a screen door effektet. Erről már azt mondják, akkor látni a csíkokat, ha az ember koncentrál hogy nézze, de ki koncentrálna amikor ilyen jó a hatás :)

De én már várom hogy kiadják, insta-buy lesz. Vagy mondják hogy itt a Crescent Bay alapú DK3, akkor az lesz az instabuy :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#19) macman507


macman507
aktív tag

Sokan fognak majd a gép előtt elájulni.. :D
Egy ilyen cucc jó mondjuk 1 óráig utána úgy megszédülnék szerintem, hogy teljesen valósághű lenne a hányás ;]
Még nem próbáltam, de lehet inkább nem is akarom, így se olyan jó a szemem és nem akarom egy ilyennel tovább rontani.

1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)

(#20) Reggie0 válasza Tigerclaw (#7) üzenetére


Reggie0
félisten

Miert kene brutal hardver, nem lattad, hogy amd fx procit villantanak a videoban? ;]

(#21) TESCO-Zsömle válasza Spirit (#17) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Teljesen egyetértek veled avval az apró különbséggel, hogy az általad leírt főleg technikai dolgokat kipróbálás nélkül is sikerült leszűrni. Semmi kétség, ez a jövő, csak kérdés, hogy mikor jön el.

A Rift elvileg idén piacra kerül, bár azt nyilatkozták, hogy az csak HW-esen lesz "kész", de SW oldalról továbbra is inkább dev cucc lesz. A felbontása minimum 2560*1440, bár valószínűleg maximum is. Ahhoz, hogy már idén hozhassák a 4K-t, szerintem a Galaxy S6-nak is olyan kijelzővel kellett volna jönnie... Se baj, majd jövőre...

Tartalmat meg ne is nagyon várj, míg nincs a piacon legalább a HW-nek egy végleges, bárki számára elérhető, megvásárolható változata. Viszont sok érdekes cím ígér támogatást a jövőben. Személy szerint engem a Star Citizen miatt érdekel a dolog, mert oda kötelező vétel lesz.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#22) Spirit válasza Menthirist (#18) üzenetére


Spirit
őstag

"Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem..." - Igen, ez kb. igaz is lehet. A monitoroknál sem sikerült még elérni amire a szem képes, pedig ott 10-40 fokos látómezőre jut a FullHD-nyi pixel. A Cresent Bay pedig tényleg nagy előrelépés. A screen door effekt önmagáan nem is annyira zavaró, mint az, hogy hiába koncentrálsz autóversenynél a kanyarban távolra, szart se látsz élesen.

Macman: Ha nem akarod a Rift-el rontani a szemed, akkor a való világban se használd. Csukd be szépen mert még elromlik. Sokkal közelebb áll a fókuszálás, a szemmozgás a valóságban használthoz, mint a monitort bámulva. (fix távolság fix fókusszal, kis látószög miatt a szemmozgás is töredéke)

Tesco-zsömle: Igazad van, de a fenti két motor olyan mélyen támogatja a Rift-et, hogy semmiből nem állna a vele készül játékokat rá optimalizálni.

[ Szerkesztve ]

(#23) Menthirist válasza Spirit (#22) üzenetére


Menthirist
veterán

próbáltad már a Crescent Bay-t?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24) Spirit válasza Menthirist (#23) üzenetére


Spirit
őstag

Sajnos nem, DK1 és DK2-vel van nagyobb tapasztalatom, de könnyedén el lehet képzelni a 3 fő változtatást. A látszög nem változott érdemben a 3 változatnál. A felbontás ~1 mpixelről(demonstrálja a technológiát, "semmire sem jó") lett ~2 (kompromisszumokkal mindenre használható, néha megdöbbent a látvány), a Cresent Bay 3,68m (valószínűleg mindenre használható, nem zavaró, de el tudnék képzelni jobbat). A képfrissítés 60-ről 75, majd 90. A sima giroszkópos követés 3 tengely mentén érzékelte a fordulást, a DK2-nél már 6 értéket rögzítenek(3 az elforduláshoz, 3 a térbeli mozgáshoz), a Cresent Bay megfejelte azzal,hogy a tarkódon is vannak infraledek és megszűnik az a bosszantó jelenség,hogy ha hátrafordulsz, néha ugrált a kép, mert elveszítette a jelet.

(#25) Menthirist válasza Spirit (#24) üzenetére


Menthirist
veterán

Tudtommal a DK2 kicsit szűkebb látószögű mint a DK1 volt, de a CB-nél újra szélesebb.
a 4k felbontás mellett szerintem még túlságosan sok grafikai kompromisszummal lehetne csak a 75-90-120 fps-t tartani. Tehát az 1440p szerintem a csúcs, amit érdemes kihozni.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#26) Komplikato


Komplikato
veterán

Meglátjuk, tegnap a Vive-t is sokan első kézből próbálhatták a Morpheus kettes verziójával együtt, közben a VRvana-Totem is gyúr valamelyik közeli kiállításra. Morpheus SDK májusban kint lesz, onnantól több érdemi infó lesz róla. A Vive-t meg meglátjuk. Egyenlőre a Vive-hez fejleszt a készítője direkt VR alapú irányítást, OC-hez azért nem árt egy Razer Hydra vagy egy Sixsense ...

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#27) Spirit válasza Menthirist (#25) üzenetére


Spirit
őstag

Egyértek. Jól tudod, papíron 10 fok különbség van a DK1 javára, de a gyakorlatban nem sok különbséget érezni.

Morpheus-t hagyjuk már. Kb 2x akkora erő kell a VR-hoz, bizonyos esetekben még több. Mivel tudna megbírkózni a PS4 ezekkel a feltételekkel? Quake3-al?

[ Szerkesztve ]

(#28) Menthirist válasza Spirit (#27) üzenetére


Menthirist
veterán

meg ugye most jelentette be a sony hogy a morpheus 120 hz-es... szóval itt már olyan progikról beszélünk, ahol 1920x1080 @ 120 fps-t tol ki a ps4 :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29) Komplikato válasza Spirit (#27) üzenetére


Komplikato
veterán

Hát én nem tudhatom, elég erős vagy sem a PS4 ehhez, nyilván PC-vel nem összevethető.
De. A játékot a játékélmény adja el, nem a GFX, ez az amit az AA játékoknál PC-n elfelejtenek. A PS4 mostani legnagyobb dobása pl. egy külső izometrikus nézetű szörnygyilkoló játék például. A Nintendo Wii a gagyi GFX ellenére is évekig sikeres volt, a nem kicsit avitos grafikájú Márióból még mindig több milliót el lehat adni bármikor.
Viszont nem tudhatom a végleges Morpheushoz nem e jár pl. külső GPU doboz, hiszen technikailag simán meg lehetne oldani, emlékszem én még a Sega-hoz készült 32 bites bővítőre anno. :D
A DK2-n elérhető ÉS élvezhető játékok jó része úgy néz ki mint egy Unreal3 motoros játék közép beállításokkal, még is tetszik az embereknek. Nekem nincs konzolom, ha lenne se tudom vennék e Morpheust, csak azért írtam példának, hogy van fejlődés és mert ki lehetett próbálni.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#30) Komplikato válasza Menthirist (#28) üzenetére


Komplikato
veterán

Na bumm? Majd szépen lerendereli 1440x960-ban aztán szépen felskálázza jól. ;)

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#31) Menthirist válasza Komplikato (#30) üzenetére


Menthirist
veterán

Jelenleg szerintem 720p-t tudna kb 120 fps-el renderelni :P

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#32) Abu85 válasza Komplikato (#29) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem jár. A Morpheus SDK-ja olyan optimalizálásokat vet be, mint amiket most az AMD bemutatott, illetve pár extrát. Majd megírom, amint megvan az összes infó. Van például virtuális multi-GPU koncepció PS4-re nagyon jó eredményekkel.
Egyébként a 120 Hz nem csak úgy a semmiből jött. Az SDK fejlődik, és az előzetes tesztekből kiderült, hogy a gép bírja a 120 fps-t is, szóval úgy gondolta a Sony, hogy akkor legyen 120 Hz-es a Morpheus.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33) adamssss válasza Abu85 (#32) üzenetére


adamssss
veterán

Király, hogy itt bírja a 120 fps-t, de bizonyos játékokban a 30 sincs meg. Nyilván ez a fejlesztők hibája, csak mondjuk míg ez monitoron idegesítő, addig egy VR szemüvegnél konkrétan elhányod magad... Szóval a fejlesztőknek nagyon oda kell tenniük magukat, és abból kiindulva, hogy ma milyen alkotásokat engednek ki a nagy stúdiók a kezeik közül, én nem látom túl pozitívan a jövőt.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#34) Menthirist válasza adamssss (#33) üzenetére


Menthirist
veterán

Bírja a 120 fps-t, ha nem uncharted szintet akarunk elérni :) De ezzel nincs semmi gond, egy minecraft is látványos tud lenni vr-ral :)
Ha szénné optimalizálják magukat, akkor is max 60 fps-t tartok reálisnak a mostani grafikai szinten. Megvan az erő hogy 120 fps-sel fusson a couch knights :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#35) 7time válasza adamssss (#33) üzenetére


7time
senior tag

Szerintem itt lesz 1-2-3 nagy név aki meg bírja csinálni, a többi esetleg gányolja de ha sikerül ez hatalmas reklám az AMD --nek, az Oculust pedig a játékos társadalom nem kicsit várja, bár nekem fenntartásaim vannak az ilyen cuccokkal nem is kicsi.

[ Szerkesztve ]

(#36) SylverR válasza Menthirist (#34) üzenetére


SylverR
senior tag

Így van. Plusz vr-nél amúgy sincs semmi értelme a blur-nek, meg egyéb idióta post process efekteknek, amik szétzabálják a rendszert. Fura. Egyrészt ellene vagyok az egész VR-nek, másrészt meg támogatom, harmadrészt meg kivédem. Hjaj... :B

Nem!

(#37) Abu85 válasza adamssss (#33) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert a mai motorok nem úgy épülnek fel, ahogy az új motorok fognak. És az ICE Team már ezekkel az új generációs rendszerekkel tesztel, és ezeket megkapják a Sony stúdiói is. Nem véletlenül mondta azt a RaD, hogy ha lesz Order 1886 folytatás, akkor sokkal jobban fog kinézni. Ma még csak a felszínt kapargatják, mert túl kockázatos olyan funkciókat használni, amelyekhez nincs hozzáférést az aktuális SDK-n belül.

A 120 Hz nagyjából azzal a grafikával reális, amilyen az Order 1886, azon 2020-hoz közeledve az akkori PS4 játékokat látva csak röhögni fogunk, ahogy ma is nevetsz a PS3 életciklusának elején megjelent Uncharted 1-en.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38) adamssss válasza Abu85 (#37) üzenetére


adamssss
veterán

Én ezt értem, meg hiszek neked, csak mondjuk azt nem tudom, hogy ha egy Ubisoft, ami nem kis cég konkrétan egy 2007-es motort használ 2015-ben némi módosítással (AC széria), akkor ki fog lépni? Vagy a VR-ezés innentől kezdve csak és kizárólag, az exclusive címeknél lesz? Mert amit írsz abból az jön le, hogy nagyon le kell menni hozzá assembly-be, és ezt szerintem nem fogja bevállalni egy olyan stúdió, aki fejleszt másik 4 platformra is.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#39) Abu85 válasza adamssss (#38) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Aki nem rak pénzt az újításokban nyilván lemarad. Sajnos nagyon jellemző lesz, hogy a nagyok durván elhúznak, míg a kicsik megrekednek. Ez pénz kérdése lesz. A Sony és az EA talicskával hordja a zsetont a VR kutatásokba, míg más nem. Innen az is látszik, hogy kik lesznek az úttörők, hacsak a többiek nem kezdik el hasonló mértékben tolni a pénzt a VR-be.
Azt tudni kell, hogy ez az irány nagyon nehéz. Nem véletlen, hogy az Oculus rengeteg munkát inkább átvállalna, mert tudják, hogy a szoftverfejlesztők 90%-a nem tudja majd jól megoldani az VR optimalizálását.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40) 7time válasza adamssss (#38) üzenetére


7time
senior tag

Az Ubisoft simán használhatná a legutolsó Cryebgine motort is de a felhasználók megszoktatták hogy ingyen jön a pénz, a kapitalizmus atka amikor a felhasználó nem tud dönteni vagy befolyásolható, sajnos ebből a kapitalizmus használati útmutatóból jó pár rész kimaradt.

(#41) Menthirist válasza Abu85 (#37) üzenetére


Menthirist
veterán

Ezt majd hiszem ha látom. Az igazság az, hogy a PS3 ciklusának a végén is már olyan szinten kicentizés ment, hogy relatíve jó grafikát is csak úgy tudtak elérni, hogy minden ami nem a főhős, átkozottul lebutítottak. 1-2 cég volt képes korrekt munkát végezni akkor is. Ha 2020-ra (ami még 5 év, elképesztően messze van) sikerül is kicsikarni 120 fps-t a ps4-ből, azt olyan áldozatokkal fogják tenni, amit akkor persze mindenki védeni fog, de valójában akkor is csak sz*rlapátolás marad.
Hányszor hallottam már ezt a felszínt kapargatják szöveget... Vajon még majd 2 év múlva is azt fogják? vagy akkor már lehet azt mondani hogy csinálják ahogy bírja a rendszer? :) 120 fps-nél már nem lehet jönni azzal hogy filmszerű élmény miatt lett csak annyi fps, amennyi :)

Illetve a 2020 még nagyon messze van, az order pedig egy zárt labirintusjáték. Tedd ugyanazt a grafikát egy nyíltabb világba nagyobb látótávval és máris problémák lesznek. Problémák más most is vannak. Nem tudom te honnan látsz több mint 4x akkora teljesítményt az optimalizálásokban (mert szép dolog optimalizálni egy kódot, de az 1,8 TFLOPS az 1,8 TFLOPS, az 1152 gcn mag meg 1152 gcn mag), de hogy ebből nem lesz 120 fps-es order szintű grafikájú, legalább részben nyílt játékvilágot biztosító játék, arra a fejemet teszem. Ha mégis, akkor nyílvánosan fogom beismerni hogy tévedtem :) Ez fordítva kétlem hogy majd így lenne, mivel úgyis jön majd addig pár változás még itt meg ott, hogy lehessen magyarázni hogy miért is nem az van aminek lennie kellene.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#42) adamssss válasza Abu85 (#39) üzenetére


adamssss
veterán

Ha már EA. Elvben a FB3 az egyik legjobb legmodernebb engine. Namármost nézzük meg mi lett a BF4-ből és a Hardline-ból. Ott volt a fizika, meg a grafika a szeren, csak éppen óriási bughalmaz volt az egész. Pont az iponon volt egy nagyon érdekes cikk miszerint a mai AAA játékok egyszerűen túl összetettek. Nem lehet őket 100-osan megcsinálni mert valamit mindig fel kell áldozni. És tényleg mi volt az utolsó, technikailag közel tökéletes játék? Jó talán a TLoU, meg az Order de azok meg nem open world játkok.

Ha ezt megfejeljük a vr-el akkor mi lesz itt? Pillanatnyilag sokszor a játék élvezhetetlen, mert annyi a bug benne, ebből kiindulva mennyi lenne a vr részében... Ki áldozna egy címre dollár száz milliókat, és a siker még ekkor sem garantált.

Nekem ezzel az egész low levelel az a bajom, hogy nagyon az emberi tényezőn múlik a sikeresség, illetve az erőforrásokon, amit meg tudatosan nem allokállnak hozzá. Tényleg ez a jövő, csak a kérdés, hogy mennyire vagyunk tőle távol.

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#43) Abu85 válasza adamssss (#42) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Hardline-ból még nem lett semmi, mert nem jelent meg. A Battlefield 4-ben a legnagyobb gond, hogy nagyon komplex, de a gondok zömét kezelték már, a Hardline nyilván erre a kezelt alapra épül.

Ha PC-n keresel nagyon jó portokat, akkor ott vannak a Nixxes portjai. Azok szinte mindig tökéletesek. Vagy a Rebellion játékok.

A VR-nek nincs sok hatása a játékbugokra. Maximum az akadásra nem csak úgy reagálsz, hogy fos a játék, hanem érzed a fejedben is, mintha valaki durván tarkón vágott volna.

Nyilván a low-level egészen átrendezi a szoftveres helyzetet. Aki tele van pénzzel az most generációs szintű előnyt építhet ki magának. Tehát persze, ahol sok a pénz onnan jobb szoftver jön. De ugyanakkor nem tűnik vállalhatatlanul nehéznek egy indie-nek sem, lásd Rebellion.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#44) etohun


etohun
aktív tag

próbáltam már az oculust, a legújabb dk egy razer tiamat fejessel és az egyensúlyérzet meg minden megvolt, de amilyen elképesztő pixeles volt a lencsén át, és így is épp meghajtotta egy gtx 980. Szóval lesz min dolgoznia az oculusnak meg az amdnek hogy ez az egész cucc életképessé váljon, de tuti ez lesz a játékipar jövője.

(#45) Malibutomi válasza adamssss (#38) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Jó példa az UBI.
Fejlesztés nélkül, csak átrajzolgatva a játékokat akarnak pénzpumpát müködtetni a félévenkénti ac kiadásokkal.
Az eredmény: messze alulmúlták az EA eddigi negatív hírét a legtöbb ember szemében.

[ Szerkesztve ]

(#46) TESCO-Zsömle válasza Malibutomi (#45) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

messze alulmúlták az EA eddigi negatív hírét a legtöbb ember szemében.

Sajnos az emberek zöme nem érti meg, hogy amíg ez nem látszik a negyedéves kimutatásokban, addig rohadtul nem fog érdekelni senkit az UBI-nál. Amíg ugyanúgy megveszi mindenki félévente a sz*rt, addig semmi oka nincs bármit is változtatni a cégnek.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#47) Malibutomi válasza TESCO-Zsömle (#46) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Sajna az a baj mi magunkból indulunk ki, de a többség nem olvas teszteket, csak megnézi a teasert...ááádefaszaaaa, úúúj ááácéééé, és szalad megvenni. Mondjuk ők nem is veszik észre hogy leesik 10fps-re meg hasonlók. Bár gondolom az nekik is feltünik ha kiesnek a város alá, meg eltűnik a karakter arca.
Csak sajnos a következő részre már elfelejti.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.