Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2701) novinyul válasza thedivision2 (#2700) üzenetére


novinyul
veterán

Marketplace-n láttam nem egyet sajnos belső kijelző hibával :( Ráadásul a szerviz sem nyugatott meg a csere után, még van egy szűk évem garanciával. :( Próbáld meg eladni így, de szerintem valahol 80eft körül fog elmenni.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#2702) Decske válasza thedivision2 (#2698) üzenetére


Decske
aktív tag

Csere sajnos.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2703) Sanraith


Sanraith
aktív tag

Az imént volt egy pozitív élményem a szervizzel. 2.5 év után elkezdett felválni a hátlap jobb felső sarka ~1mm-re, így leadtam a telefont egy helyi SES üzletben (korábban a Telenornál vettem a készüléket). Mivel újra kezdett buborékosodni a belső fólia, így a fóliára is kértem cserét, de ezt a részt csak költség ellenében vállalták.

1 hét után úgy kaptam vissza a készüléket, hogy garanciában kijelzőt és akkumulátort is cseréltek, így ingyen lett egy "vadiúj" telefonom.

(#2704) helixP válasza Sanraith (#2703) üzenetére


helixP
nagyúr

Számlád és Gari leveled IS volt? :)
Köszi a pozitív hangvételt.

(#2705) Sanraith válasza helixP (#2704) üzenetére


Sanraith
aktív tag

Egy "jótállási jegy"-et adtam le, amit az előző fóliacserekor kaptam. Mondták hogy 2 év után kellene számla is (amit elkezdtem online keresni), de hamarabb átvették mint találtam volna.

(#2706) novinyul


novinyul
veterán

Van még a topikba valaki akinek nem cseréltek garanciába komplett kijelzőt? Kíváncsi lennék hogy bírják. 1 hónapja cserélték nekem az egész telefont(fő panel és kamera kivételével) November végéig van még garancia a telefonra, aztán utána már rezeg a léc :(((

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#2707) DrBubo77 válasza novinyul (#2706) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Most mi a pontos kérdés?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2708) novinyul válasza DrBubo77 (#2707) üzenetére


novinyul
veterán

A belső kijelző élettartama érdkelne. Persze ez nagyon sok körülménytől is függhet, de azért egy támpont lehet.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#2709) amstorm válasza novinyul (#2708) üzenetére


amstorm
aktív tag

nekem rendben van, közel 2 éves, a fóliát cseréltem rajta házilag mikor már egy kicsit is levegős volt 1x.

Efficiency is clever laziness.

(#2710) DrBubo77 válasza novinyul (#2708) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Nekem nemrég múlt 1 éves, még semmi baja a kijelzőnek.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2711) icemad válasza novinyul (#2708) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem már érik a második kijelzőcsere is. Szerintem még nincs 1 éve, hogy cseréltettem.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#2712) Decske válasza novinyul (#2706) üzenetére


Decske
aktív tag

Az első fólia nagyjából 16 hónapot bírt, a kijelző meg 20 hónapig volt repedés nélkül. Tavaly augusztusban cseréltek mindent, most még nincs semmi bajom vele. A csere után annyit változtattam, hogy éjszakára nyitva hagyom, talán ezzel tovább fogja bírni.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2713) Sanraith válasza novinyul (#2708) üzenetére


Sanraith
aktív tag

A megjelenés óta eltelt 2.5 év alatt nem volt probléma a belső kijelzővel. Most sem, annak ellenére hogy kicserélték. Ellenben a belső fóliák élettartama nálam 1-1.5 év volt.

(#2714) nyipp


nyipp
csendes tag

Családban sajnos a 4-es is ugyanúgy megadta magát középen, mint 3-as, szóval nem tudom, hogy az mennyire biztonságos menekülő útvonal :(

[ Szerkesztve ]

(#2715) ribarszki


ribarszki
őstag

Sziasztok.. kijelző kérdés..
2 hónapja garanciában cseréltek kijelzőt a telefonomon, mert feljött a fólia, s a zsanér sem volt egyenes. Most középen megint teljesen feljött a belső fólia. Nap 3-4 alaklommal nyitom ki, tokban tartom, irodában dolgozom.
Most hagyjam a fenébe és szedjem le a fóliát, vagy megint vigyem be, s nélkülözzem 1 hétig?
Egészen elkeserítő... Az első fólia 1 évet bírt, a második 2 hónapot.

(#2716) icemad válasza ribarszki (#2715) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Vidd vissza, csinálják meg rendesen.

De napi 3-4 kinyitásért szerintem felesleges ilyen telefon. Nekem átlagban tuti 100 körül van a napi nyitások száma. De sosem számoltam még össze. :)

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#2717) Decske válasza ribarszki (#2715) üzenetére


Decske
aktív tag

Esetleg, itt a topicban valaki linket külső/belső fóliát, próbáld meg azt. Én ha feljönne megint, arra szavaznék.
Én éjszakára ezért pont nyitva is hagyom, ezzel (talán) óvom a kijelzőt és a fóliát.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2718) DrBubo77


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Nézegettem a tollakat a neten. Az egyik helyen olvastam olyat, hogy gyorsan kopik a hegye.
Valóban kopik az S-Pen hegye? :F

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2719) Decske válasza DrBubo77 (#2718) üzenetére


Decske
aktív tag

Volt sima Fold Edition, meg most S Pen Pro, eddig még nem kellett hegyet cserélnem.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2720) helixP válasza DrBubo77 (#2718) üzenetére


helixP
nagyúr

Nekem egy év után beletört a hegye (S pen). De kopni nem kopott :)

[ Szerkesztve ]

(#2721) ribarszki


ribarszki
őstag

Felhívtam az oktogont, miután 2 hónappal a belső fóli csere után a mostani is feljött. Azt momdták, 18.000Ft a csere, csak 1x van ingyenes csere, hiába garanciális a készülék. Ha leszedem a belső fóliát, ugrik a garancia. Hát a jókur.aanyjukat.. Fizessem azért, hogy megmaradjon a a garancia. Ha ez a fólia szükséges a garanciához, akkor csinálják meg olyanra, hogy ne váljon fel. Ha feljön, akkor cserélje ki gariban. De ilyet, hogy vagy fizetek, vagy elvész a garancia, a világon nincs...

(#2722) szalai112 válasza ribarszki (#2721) üzenetére


szalai112
senior tag

Szia
Én annó leszedtem a belső kijezőről a fóliát, errek majdnem új készüléket laptam.
Csak az alap lap volt a régi.

(#2723) ribarszki válasza szalai112 (#2722) üzenetére


ribarszki
őstag

Biztos nem fiztek 20k-t ezért a szarért. Nekem is csak az alplap maradt, mindent kicseréltek. De mitől jött fel 2 hónap alatt? Mi van ha leszedem és úgy használom?

(#2724) vilmose33 válasza ribarszki (#2723) üzenetére


vilmose33
őstag

Kb. 2 hónapja úgy használom néha toll, kicsi körmöm.Amúgy nem tudom mért mondják,.mikor a Fold 1 óta,nem része a kijelzőnek.

A jövő most van

(#2725) Beantech válasza vilmose33 (#2724) üzenetére


Beantech
tag

Ez nekem nagyon fura hogy azt mondták ha leszeded ugrik a garancia. Egyrészt nem kötelező a müködéséhez ezért mi köze lenne hozzá. Nem vagyok benne biztos hogy nem az ügyintéző volt béna és nem tudja a szabályokat az a baj ott dolgozók sincsenek képben a foldal csak emlékeznek még a fold 1-re és annyi. Én amikor beázott a telefonom (fold 5 topikban írtam) akkor úgy adtam be a telót hogy nem az eredeti fólia volt rajta hanem általam rátett de nem szóltak egy szót se miatta. Szerintem inkább akkor kötözködnének ha fólia nélkül lenne baja a kijezőnek (mondjuk megrepedne) és úgy adnád be.

(#2726) TheMiller


TheMiller
tag

Fóliát gariban nem cserélnek többször, de nem kell, hogy rajta maradjon a garihoz (fizikai sérülésre nincs gari, tehát ha bereped)
saját példa

[ Szerkesztve ]

The World is Yours

(#2727) helixP válasza TheMiller (#2726) üzenetére


helixP
nagyúr

Ha bizonyítottan a Te hibádból reped be .

(#2728) TheMiller válasza helixP (#2727) üzenetére


TheMiller
tag

Szakértő legyen a talpán aki.. (és feltétlen jó indulatot se nézek ki belőlük) én ezért ebbe bele se mennék, illetve tanácsot se adnék szívesen :)
Nekem nem volt rajta a fólia, szerintem fél évig is akár, de nem repedt be, nyilván cserélték is. Nyitáskor nem váltott kijelzőt.

The World is Yours

(#2729) ribarszki


ribarszki
őstag

A Samsung ügyfélszolgálat szerint eltávolítható a belső fólia (Fold3) garanciavesztés nélkül. Az Oktogonnál viszont finoman szólva sincsenek a helyzet magaslatán..

(#2730) depence válasza ribarszki (#2729) üzenetére


depence
tag

Én AliExpress vettem a belső kijelzőre matt fóliát. Tökéletes! És már nem tudom hanyadik hónapja van rajta. Én magam tettem fel rá. 1000 valamennyi volt...

Mikor olvasom, hogy itt a fóliákkal milyen szenvedések vannak...

Mondjuk az enyémen nincs gari.

[ Szerkesztve ]

HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300

(#2731) ribarszki válasza depence (#2730) üzenetére


ribarszki
őstag

Nagyon köszi!! Kérhetek linket? :)

(#2732) depence válasza ribarszki (#2731) üzenetére


depence
tag

Elküldve.

HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300

(#2734) DrBubo77


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

A mi készülékünk vajon megkapja a Galaxy AI frissítést? A 4-es széria már megkapta.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2735) icemad válasza DrBubo77 (#2734) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Biztosan. Gondolom kiadják mindenre is, ami elbírja. Utána meg beszedik a sarcot. Nekem mondjuk nem hiányzik egyáltalán.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#2736) babosmiki


babosmiki
addikt

Sziasztok, a Facebook másnál is ilyen? Pár napja lett ilyen keskeny és került oldalra a menüsáv.. :U Van erre megoldás? Közben 1x már fissült de ugyan olyan maradt..

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2737) amstorm válasza babosmiki (#2736) üzenetére


amstorm
aktív tag

fix megoldás: régebbi verzió telepítés, facebook lite telepítés
időszakos megoldás: megnyitod a telefon kinyitott állapotában az appot bezárod a telefont és újranyitod az alkalmazást (amint kilövöd zárt állapotban újra visszaáll oldalra)

Efficiency is clever laziness.

(#2738) vilmose33 válasza babosmiki (#2736) üzenetére


vilmose33
őstag

Elég vacak így használni,néha még az oldalsó sáv se jön le. Remélem javítják.

A jövő most van

(#2739) babosmiki válasza amstorm (#2737) üzenetére


babosmiki
addikt

Köszi szépen! Hát nem túl jó hírek.. Szerintem ez szoftveres bug nem a Facebook hibája, mert frissítés után is ilyen maradt..
#2738
Hát az, elég idegesítő! Reméljük minél előbb.. :R

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2740) amstorm


amstorm
aktív tag

szerintetek érdemes szervízbe bevinni a telefont ha nem nyílik ki 100%-ban? más probléma nincs a készülékkel

Efficiency is clever laziness.

(#2741) icemad válasza amstorm (#2740) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Persze. Az nem elég probléma?

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#2742) amstorm válasza icemad (#2741) üzenetére


amstorm
aktív tag

hát számomra elég, kérdés a szerviz mit szól hozzá :D

Efficiency is clever laziness.

(#2743) babosmiki válasza amstorm (#2740) üzenetére


babosmiki
addikt

Ha bármilyen kisebb sérülést találnak rajta, sajna azonnal elutasítják a garanciás javítást .. :((

[ Szerkesztve ]

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2744) DrBubo77


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Most mi az útmutatás, ha elkezd feljönni a belső fólia?
A kijelzőn nem látszik probléma, csak a fólia jön fel.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2745) vilmose33 válasza DrBubo77 (#2744) üzenetére


vilmose33
őstag

Én leszedtem amikor felül a hajtásnál feljött több mint 1 cm-re kb.1 hónapja. Szerintem ez volt a probléma mikor "betört" , akkor is feljött, gondolom megfeszült, azért tette tönkre. Akkor még nem volt hivatalos fólia csere. Persze ez az én véleményem.

A jövő most van

(#2746) DrBubo77 válasza vilmose33 (#2745) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Próbálom még visszasimítani a kijelzőre. De időnként ad ki recsegő hangot.
Most az kérdés, hogy várjam meg, amíg a kijelző reped? Vagy már előtte bevigyem szervizbe?
Még nincs 2 éves, szóval még garanciás.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2747) ribarszki válasza DrBubo77 (#2746) üzenetére


ribarszki
őstag

Alis hydrogel fólia 900ft-ért nálam tökéletes. Miután a samsung cserefólia 3 hónapot bírt. Fck..

(#2748) vilmose33 válasza DrBubo77 (#2746) üzenetére


vilmose33
őstag

Kijelzőt egy éven belül cserélik olcsóbban -úgy emlékszem 40e.-. Fólia 18e. volt. Nekem elmúlt 1 éves mikor megrepedt, garanciában ingyen cserélték.

A jövő most van

(#2749) Decske válasza DrBubo77 (#2744) üzenetére


Decske
aktív tag

Vagy vidd el Samsunghoz cseréltetni a fóliát vagy cseréld magad. Ne hagyd úgy, mert középső fekete csíkos halott kijelzőt okozhat, ha feljön a fólia.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2750) Beantech válasza DrBubo77 (#2746) üzenetére


Beantech
tag

Semmiképpen se várnám meg amig a kijelző is megreped. Oktogonon 2 nap alatt megcsinálják a fólia cserét ingyen az elsőt. De házilag is simán megoldható.

(#2751) DrBubo77 válasza vilmose33 (#2748) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Neked repedt a kijelző is és garanciában cserélték is?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#2752) vilmose33 válasza DrBubo77 (#2751) üzenetére


vilmose33
őstag

Először elutasították az Oktogóni szervizben, de írtam a Samsung supportnak, egyéni elbírálás alapján színte mindent kicseréltek.

[ Szerkesztve ]

A jövő most van

(#2753) babosmiki válasza amstorm (#2737) üzenetére


babosmiki
addikt

Aki a Facebook problémával küzd, annak tényleg ajánlom a Lite telepítését! Tökéletesen működik, nem vettem észre korlátozást.. :)

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2754) Adamul


Adamul
tag

Sziasztok!
Kb féléve nagy boldogan köszöntem be ide nektek, hogy erre a készülékre váltottam, de most elképzelhető, hogy nem lesz tartós az örömöm, ugyanis azt tapasztalom, hogy behalt a külső kijelzőm. :(( Semmit nem mutat, újraindítás során pedig csak értelmetlen "zajos" színeket, de utána megint semmit. A belső kijelzőm hibátlan.
Mivel még garanciális a teló, ezért bevittem az Oktogonba, de ott arról értesítettek, hogy ne lepődjek meg ha majd a belső kijelző cseréjére kapok ajánlatot (ami hibátlan, mert ugyebár a külső halt be)... Viszont azt mondták, hogyha a belsőt kell cserélni az nem lesz garanciális, mert a zsanéron látni egy minimális sérülést a sarkán.

Igazából nem tudom mitévő legyen, hiszen ez olyan érzés volt, mintha azt készítenék elő hogy a külső helyett a hibátlan belsőt kell cseréltetnem, ami viszont egyértelműen gtk, tehát nem fogom kérni... Ez esetben viszont nagyon kiábrándulok ebből a hajtogathatós vonalból, hiszen nagyon vigyázok minden telómra, egyikkel se jártam még így soha.

Szerintetek ez valós lehet hogy a külső kijelző hibája miatt a belsőt kellene cseréltetni? Járt már más is így? Vajon milyen arányban utasítják el a garanciális javítást, külső sérülés miatt?
Csak azért kérdezem ezeket, h mire számíthatok... Azt már meg se említem, hogy annak ellenére hogy direkt szervizmódba tettem a telót, közölték h mindent törölni fognak róla (szerintem a hiba jellege miatt amúgy tök feleslegesen, hisz egyébként is a legfrissebb szoftver van rajta, nem mintha annak bármi köze lenne bármihez :/ )

(#2755) TheMiller válasza Adamul (#2754) üzenetére


TheMiller
tag

Milyen mértékű a sérülés?
Nyílván itt az a kérdés, hogy a szervíz a szokásos hárításon túl "jogosan" kapaszkodhat-e ebbe a szürkezónás szalmaszálba..

The World is Yours

(#2756) Decske válasza Adamul (#2754) üzenetére


Decske
aktív tag

Ilyenkor kicsit meg kell maszírozni őket a fogyasztóvédelemmel és máris picit kevésbé fognak így hozzáállni az emberhez. Keress vissza a fórumon, nem te vagy az egyedüli akinek így indítottak.

A szerviz mód meg sajnos lutri. Amikor nekem javították a Fold 3-amat, akkor utána nem ment a kamera, csak ha csináltam egy gyári visszaállítást.

Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)

(#2757) Adamul válasza TheMiller (#2755) üzenetére


Adamul
tag

Hát most nem tudom már lefotozni, mert leadtam, de minimális. Én tokban hordtam végig, de ott a zsaner miatt pont nem lehet jobban védeni. Nem azt mondom h teljesen kizárt h valaha is leesett volna, viszont az biztos h semmi olyan nincs rajta ami ezt indokolná. Hát kíváncsi leszek mire jutnak, de az biztos h nagyon csalódott vagyok ez az egész miatt :F

(#2758) Beantech válasza Adamul (#2757) üzenetére


Beantech
tag

Nemrég én is jártam az Oktogon szervízben, nekem szerencsére kimondottan pozitiv lett a vége, pedig az enyémen is volt egy minimális ütés igaz nem magán a zsanéron hanem a telefon sarkán a zsanér mellett. Szerintem is érdemes kicsit problémázni rajta hogy cseréljék ki, sokszor megoldást jelent. Amúgy se feltétlen tudom megindokolni vevő nézőpontból hogy miért is kéne fizetned a belső kijelző cserét azért mert a külső kijelző elromlott. (Az hogy gyártás miatt ők egyben a gyárban összerakják a házat és az összes kijelzőt nem kifogás.) Sajnos mivel ragasztott a belső kijelző és az akksi és a külső kijelző is ezért cserélik egyben az egész cuccot.

Az én telóm egyébként beázott és szét is szedtem mielőtt bevittem mert nem akartam hogy kinyirja az alaplapot, de végül szó nélkül cseréltek mindent is. Itt irtam róla: [link]

Sajnos egyébként pont nekem is mennem kell ismét az Oktogon szervízbe aminek nagyon nem örülök és kicsit furcsa is a hiba de meghalt a Wifi a telefonomban, még egy telómban se halt meg, de nem kapcsol be a wifi csak gondolkodik, mac cimet nem kap és teljes reset se oldotta meg.

(#2759) Sumptuous válasza Beantech (#2758) üzenetére


Sumptuous
senior tag

Az tipikus hiba, az átvezető szalagkábel adja meg magát. Ha jól emlékszem, van szervizes multad, így gondolom tudod mi az, de a többieknek: ez az alkatrész köti össze a két fél "telefont" és azok akkumukátorát, belső komponenseit, valamint az előlapi kijelzőt is az alaplappal. Mivel meghibásodott/megtört, nem látja már a wifi részt a telefon. Eddig a fold 4-eket láttam jellemzően iyen hibával, de akkor itt is megjelent. :((( "Sajnos" a kijelző tartósabb, mint ez a szalag kábel. (flex)
Az is gond, hogy ez az alkatrész közvetlenül a hajlított kijelzőrész alatt fut, így annak cseréje csak a hajlítható kijelző kiszerelésével oldható meg. Mivel ez egy elég kényes művelet, inkább az egész nagy kijelző modult szokták cserélni amiben van új ilyen átvezető és akkumulátor, és keret is.. Konkrétan az alaplap, a hátlap, külső kijelző, hangszóró és ilyen apróságok kivételével vadonat új telefon kerül vissza a tulajdonoshoz.

[ Szerkesztve ]

(#2760) Beantech válasza Sumptuous (#2759) üzenetére


Beantech
tag

Igen van szervizes múltam, én is egyébként az átvezető szalagkábelre tippelek egyébként, remélem nem problémáznak mert 1 hónapja cseréltek full házat, kijelzőt. De szerencsére sérülésmentes azóta a telefon még a fóliák is rajta vannak természetesen.

(#2761) babosmiki válasza Sumptuous (#2759) üzenetére


babosmiki
addikt

NA ez így nem igaz, a külső kijelzőt simán lehet cserélni a belső cseréje nélkül. Tapasztalatból mondom. Nekem már cserélték, igaz nem gariban és nem Samsungnál..Azt hiszem 40 körül volt a csere...

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2762) Adamul válasza babosmiki (#2761) üzenetére


Adamul
tag

Azóta van fejlemény, ugyanis az ígért 1,5 hét helyett 1 nap után küldtek smst, de amikor azt írták hogy nem a készülékem, hanem az árajánlatom készült el, sejtettem h ez nem sok jót jelenthet. Ugyanis a teljes (egyébként hibátlan) belső kijelzot akarják cserélni gari nélkül mert a zsaner sarkán találtak egy kis kopast. Tájékoztattam őket arról, hogy ezt semmiképpen sem fogadom el, hiszen a javitasra kiajanlott ~260eFt a rossz vicc kategória, főleg h szerintem nem is indokolt annak a cseréje, a hibával meg nem is függ össze, de nem is lepődtem meg ők se. Most megprobalom a Samsunggal felvenni a kapcsolatot, elvileg ők is ralatnak a munkalapokra, hátha legalább vmi méltányosságot kapok, mert ez a békéltető testületes verzió vszeg jobban elhuzodna, de az biztos h állati nagy szívás ez az egész és indokolatlannak is érzem, ha én aki minden telefonjára vigyáz így járt, akkor mi lenne azzal aki még dobálja is mondjuk?
Szóval jól néz ki ez a hajtogathato vonal, de ezek után nem vagyok meggyőződve arról, hogy megegyszer kiprobalnam :/

(#2763) babosmiki válasza Adamul (#2762) üzenetére


babosmiki
addikt

Szerintem semmi képp se fogadd el! Ez egy vicc tényleg, sajnálom... Sajnálom, hogy így jártál, én már kb 4 éve használok Foldot, még nem jártam így. Amikor cseréltettem csak karc miatt amúgy. Lehet neked is inkább ki kéne cseréltetned zsebből maszeknál ha máshogy nem megy. Szerintem 50-ből megúszod most is még...

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#2764) Beantech válasza babosmiki (#2763) üzenetére


Beantech
tag

Igen a külső kijelzőt szerintem is simán lehetne cserélni külön. Jópár kijelzőt cseréltem már a külső kijelzőnél kétlem hogy van bármi különös dolog. Ez az ár durva ennyiért vennék inkább egy használt fold 4-et vagy bármi mást.

(#2765) Sumptuous válasza babosmiki (#2761) üzenetére


Sumptuous
senior tag

Mi nem igaz? Hol az ellentmondás? Én ezt írtam:

"Konkrétan az alaplap, a hátlap, külső kijelző, hangszóró és ilyen apróságok kivételével vadonat új telefon kerül vissza a tulajdonoshoz."

Persze hogy lehet, sima ragasztott kijelző az is, mint az összes többi. Talán annyi a különbség, hogy vékonyabb a panel, mint egy átlagos telefoné.

Esetleg az lehet az ok, hogy a hő amivel a ragasztót oldják első kijelző alatt, károsithatja a belső kijelző ragasztását is. De ezt már csak én 'mondanám' indoknak, nem hivatalos. :C

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.