up
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Úgy csúsztam meg, hogy egyenesen előre, pedig jó lett volna csak egy kicsit kanyarodni. Ez elsőkerekessel történt. A hátsó hajtás kicsúszását aránylag jól ki tudom védeni.
proof88
addikt
gyorsítás vagy lassítás közben történt? Ha utóbbi, akkor csak motorfék volt vagy fékpedál is?
GabN73
addikt
Haverral egy túl gyorsan bevett kanyarral... 3 keréken fordulás,majd segg kidobás. (86-os ibizával )
De inkább ITT csúszkálunk
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
rájött, hogy ez túl nagy sebesség és belefékezett vagy hirtelen rántotta a kormányt?
ABE
őstag
Egy alulkormányzott eset történt velem: elsőkerekes autóval, télen, elvileg száraz útfelületen, közepesen húzós kanyarban (jó viszonyok között simán 60-70-es). Ismertem az ívet, sokszor jártam arra, de volt egy alattomos lefagyás, és hoppá, az autó orra hirtelen megindult egyenesen. Nem volt se fékezés, se motorfék, állandó sebességgel haladtam, átcsúszott a másik sávba az autó. Gázról leléptem, szerencsére ismét szárazat fogott a gumi, és vissza a saját sávomba. Mázli, hogy nem jött szembe semmi.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Eddig kétszer csúsztam meg autóval (nem akarattal), mindkétszer jegesedés miatt és mindkétszer első-kerekes autóval, téli gumival.
alulkormányzottság: körforgalomban túl nagy volt a tempó, elment az eleje, hirtelen gázelvétellel korrigálva
túlkormányzottság: derékszögű kanyar, nem vettem észre hogy lefagyott szokásos tempóban "rátettem" és mivel pont elvettem a gázt, megindult a segge, de ellenkormányzással megúsztam (szerencse, hogy másik sávban nem jött senki)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
zoo8800
veterán
Eddig 2x tojtam be nagyon, megcsúszás miatt.
1, kicsit gyorsan mentem a kanyarban (nyáron, jó gumival és futóművel, Dobogókőről lefelé), és egy bukkanó után eldobta a seggét. (sikerült megfogni)
2, szakadt az eső, és kb. 120-130-cal mentem a pályán. Gázadáskor, 5.-ben elkapart a kerék (60 lovas a kocsi!!!) (szintén nem lett semmi baj, egy szaros gatyán kívül.)
Ennyi
rip and tear, until it is done
Thome
addikt
Édesapám így járt:
Elsőkerekes autó, téligumi, tél volt, kb 60km/h-val ment, mert sietnie kellett.
Egyenes, de rossz minőségű aszfaltos út, kátyús volt, jeges volt az út, ahogy az autók kitaposták. Szembeforgalom jött, mindketten lementek az útpadkáról az egyik oldallal, majd mikor visszament volna, megdobta az egyik kátyú/útpadka, erre rásegített a jég is, így elkezdett izomból pörögni, majd egy fa megfogta a hátsó lökhárítót.
[ Szerkesztve ]
Drenadar
veterán
hát ez nem tudom melyik eset...
Tél, enyhe hó az úton, téli gumi, első kerék meghajtásos.
kanyar, derékszögű, én mehettem vagy 60-al, kis fék mielött kormány fordít, gázról láb levesz, kocsi megy tovább egyenesen, mintha arra akarnék menni, kb negyed méter és az árokban kötök ki
GabN73
addikt
nem,csak ellenkormány és gázról fokozatosan le.Szépen betapadt és mentünk is tovább. Ha nézed a top geart ők szoktak ilyesmiket csinálni (legutóbbi talán egy focus rs el volt)
proof88
addikt
a kérdésem arra irányult hogy maga a far kidobás miért történt meg? Addig megvan, hogy túl nagy sebességetek volt a kanyarba, de mitől lett túlkormányzott az autó?
Sotho
őstag
itt
Száraz téli reggelen ez a kanyar mégis deres volt. Sikerült azért bevenni Alulkormányozott volt elsőkerekes ez lemaradt.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
Nem akart bekanyarodni, tehát alulkormányzottá vált.
Úgy érted, hogy kanyar előtt levetted a lábad a gázról, utána kicsit fékeztél is a fékpedállal és eközben kezdted tekerni a kormányt? Vagy fékezés után kezdted el tekerni a kormányt? És magától jött vissza a tapadás?
proof88
addikt
Tehát a főútvonalon haladtál és jobbra kanyarodtál, ugye? Jól látom, hogy lejt is kicsit a kanyar? Mit tettél annak érdekében, hogy mégis sikerüljön bevenni?
Drenadar
veterán
Fék elengedése után tekertem a kormányt, kanyarban sose fékezek, csak előtte.
láttam, hogy a kocsi nem kanyarodik, hiába van eltekerve a kormány, nah akkor fék (abs nem volt - de amúgy se sokat számít, de azért nah.)
a kocsi azért állt meg, mert az aszfalt és az árok között volt egy másfél méter fű.
GabN73
addikt
erőhatásoktól Ha nézel régi trabi versenyeket amik a Hungaroringen mentek ott láthatsz szép 3 keréken fordulásokat.Csak a trabinak em volt meg a kellő sebesség
proof88
addikt
na de akkor gyakorlatilag magától lett túlkormányzott az autó? Tehát nem történt semmi kanyarodás közbeni fékezés vagy ilyesmi?
Sotho
őstag
Nem is kicsit lejt ! Ez egy igen meredek útszakasz. Lefelé mentem (ez is lemaradt ).
Leléptem a fékről úgy sikerült bevenni pont mielőtt nekimentem volna a középen lévő zöld elválasztónak aminek azért szépen ki van kövezve az oldala. Blokkolásgátló ide vagy oda azttól, hogy bekapcsolt ugyanúgy nem ment semerre sem.
dragonfx
veterán
probáltam diftelni.1be nem akart menni, na mondom 2es padló...balra beteker vagy50nel..és írtam egy 270et.persze közöm nem volt az irányításhoz.felültem egy magas járdára.1méterre a betonoszlop.kb 4 éve télen.vizes onos havas esőben.az észkombájn.
1 vasfelni+2motortartó bak bánta.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
proof88
addikt
ok de ez direkt volt
Kareszovics
addikt
Holnap megyek egy könnyed Mezőtúr - Mezőkövesd - Alsózsolca - Kazincbarcika - Nyíregyháza - Debrecen - Mezőtúr kört.
Remélem nem kell majd ON-ba írnom ide...
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
proof88
addikt
Reméljük!
Rég nem néztem ide, nem tudtam, hogy kérdeztél. Jeges úton rápöccintettem a fékre. Nem akarattal, csak ösztönből. Enyhén kellett volna jobbra kanyarodni, de egyenesen nekicsúsztam egy Aro-nak. Kérdésedre: Gyorsítás közben nem lehet előre csúszni. Legfeljebb elkapar és nem megy. Ha kicsit kapaszkodik, talán elviszi oldalra, de előre nem csúszik. Attól dobom el az agyam, amikor a gázelvétellel jönnek, mint tanács. Ha én alapjáraton megcsúszok, mit vegyek el? Talán a gázadással lehetne próbálkozni, de ahhoz nagy lélekjelenlét kell. Na, meg rutin.
mephi666
nagyúr
mi esetünk: ex-el jöttünk ide a melóhely felé, le voltak fagyva kegyetlenül az utak, téli gumi is volt fent, van 1 ritka rossz derékszögű kanyar, ahol mindig tükörjég van ilyenkor és nagyon veszélyes... itt szerintem max. 10-15km/h-s sebességgel csúszott meg a kocsi segge, amikor próbálta beszedni a kanyart, aztán szerintem összevissza fékezett és kormányzott, mert először átcsúsztunk a szemközti sávba, majd vissza a sajátunkba, de ekkor is kidobta a yaris a seggét és a manőver végén megálltunk keresztben a szemközti sávban egy bozót előtt ...ebben az esetben vagy 3 ponton volt túlkormányzott a kocsi az észnélküli korrigálási kísérletek miatt...
ui: a példa jól mutatja, hogy nem kell 100-al menni jégen, hogy megcsússzon a kocsi biciklivel közlekedek télen-nyáron, tudom, hogy megcsúszás esetén legtöbbször az a legrosszabb, ha ész nélkül korrigálni akar az ember... még biciklivel is
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Sotho
őstag
270 fokos havas ráfordító kanyarban próbáltam ki hogy mi van ha elpörög a kerék. Eredmény : tolja ki az orrát mint a barom. (elsőkerék meghajtás).
dragonfx
veterán
ja direkt csak rosszul sült el
véletlenül nem csuszok meg uraloma kocsit a helyzetet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Elsőkerekesnél nagyon jól lehet kézifékkel fordulni, de csak ha felkészülök rá. Vészhelyzetben nem tudom, működik-e.
Eagl3
veterán
Nekem még sosem volt igazán komoly megcsúszásom, pedig korábbi munkáimból kifolyólag sokat kellett vezetnem városban\városon kívül az ország egyik végéből a másikba első és hátsó kerekes autókkal egyaránt.
Amire emlékszem az esőben pár átfolyás volt, hogy arrébb dobott, de az irányítást még hál istennek egyszer sem vesztettem el.
A legparásabb sztorim mikor egy kétsávos főúton jöttünk hazafelé (Seregélyesi út ha valakinek mond valamit) viszonylag kis forgalom volt, 100 körül mentem mikor egy kombájn kikanyarodott elém a szántőföldről teljes szántó vető forgó bizbaszával, satufékkel és félig a szántóföldre kanyarodva sikerült megállni a kombájn mellett mindenféle testi és anyagi kár nélkülözésével. Nem sok hiányzott, hogy a fejünket is learassa ez a félkegyelmű.
GabN73
addikt
ellenkormányzás + gázadás
Ellenkormányzás? Merre? Egyenesen csúszik előre
Sethdobaloah
senior tag
szerpentin, túl nagy sebesség miatt elindult a kocsi orra kifelé. Nagy gázra visszaért az ívre
Mondjuk a sódert megkóstoltuk, azóta óvatosabb vagyok
Elsőkerekes. (btw csak próbáltam tartani a sebességet az apámmal nem magamtól vagyok ekkora idióta)
...csak én vagyok helikopter?
proof88
addikt
ááá én ezt nem értem
mentetek egyenesen, közeledtetek a kanyarhoz, és ellenkormányzás + gázadás egyből hogy bevegyétek a kanyart??? magát a megcsúszást mi okozta?
truba
tag
ittMunka közben, Skoda Octavia rs-sel kb.140-nel nem bírtam bevenni a kanyart. Az autó óra a kanyar bejáratánál elkezdett hirtelen jobbra menni, a linken nem látszik de ott a kanyar bejáratánál van egy dupla villanyoszlop kb. 8 méterre, na az hirtelen nagyon közel jött. Éppen, hogy nem lett baj. Az út viszonyok normálisak voltak.
[ Szerkesztve ]
truba
tag
Ez a hülye Google, mit ad be?
(#36) Kareszovics válasza Kareszovics (#22) üzenetére
Kareszovics
addikt
Megúsztam... 567 km és még "helyzetbe" se kerültem!
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
proof88
addikt
rossz linket másoltál ki
zoo8800
veterán
jobbra, felül tudsz linket generálni a helyszínnek, a maps.google.com nem sok mindent árul el
jah igen, én miért szerepelek az alulkormányozottak közt?
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
proof88
addikt
hát egyszer túlkormányzottság, egyszer meg alulkormányzottság (amikor autópályán elkaparta a kerekeket)
tkazmer
addikt
hasonló nekem is volt törökbálint és budakeszi között [ahol S-ben kanyarodik az út, és jobbról bejön egy földút] előzni kezdtem, mivel abban az S-ben van egy szakasz, ahol ha csak 70-80 körül megy az előtted lévő, akkor biztonságosan lehet akár 2 kocsit is megelőzni. nem is lett volna semmi gond, de arról a földútról kikanyarodott egy autó, épp abba a sávba, ahol én - hát már igen tempósan - előztem az előttem lévőt. szerencsére "satu" velünk volt "abs" haverjával együtt, így gond nem lett, bár a velem utazók elmondása szerint szegény kikanyarodó arcáról igencsak lefagyott a vélhetően a környék örömlányai által odacsalt mosoly...
komolyabb nem szándékos csúszásom kanyarban nem volt szerencsére, olyan volt, hogy havas úton a szembe jövőt nem érdekelte, hogy a parkoló autó az ő oldalát foglalja el az úton, ezért csak annak köszönhettük a kocc elkerülését, hogy a már kicsit jegessé fagyott kb 40-50cm-es hó az út szélén, amibe belekormányoztam az autót, megfogott. ez tehát egy harmadik kategória, se nem alul se nem túlkormányzott nem volt az autó
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
zoo8800
veterán
de ott tök egyenesen mentem
rip and tear, until it is done
proof88
addikt
jaaa... én abba beleképzeltem egy enyhe ívet az autópályán akkor viszont azt az esetet törölni fogom
Sotho
őstag
Szerintem ahhoz, hogy valaki autópályán balesetet szenvedjen, komoly tehetség kell (kivéve persze ha nekimennek. )
Eagl3
veterán
bármikor kaphatsz egy defektet, az meg 130-as tempónál okozhat csúnya meglepetést.
GabN73
addikt
nem.
csak így korrigálta haver. 2:10től
Az ilyen korrekcióhoz nagyon profinak kell lenni. Ha váratlanul megcsúszol, azt se tudod, hogy áll a kerék.
GabN73
addikt
akkor a haverom nagyon profi?
proof88
addikt
értem én hogy így korrigálta, de előtte mi történt szóval miért lett túlkormányzott? mert a videóban azért lett túlkormányzott mert akkora sebességnél túl kemény volt a kormány elfordítása és elment a tapadás hátulról Ha nálatok is így volt akkor oké
Akár lehet is. Nem úgy mint a szomszédom a Wartburggal. (tehát első meghajtás) A szemből döngető teherautótól megijedve lekapott az alig havas útról. "Ne kapd vissza, ne kapd vissza!" - kiabálta a mellette ülő, megérezvén a következő mozdulatot. A kocsi keresztbe fordult az úton, (balra 90 fok)majd az újbóli ellenkormányzás következtében csinált egy hátraarcot (jobbra 180fok) és átugratott a szederbokron. Legalább 20 méterre hagytuk el az utat, de nem lett bajunk.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB