Az lehet ott kevesebb lenne, de itt meg megnőne lehet. Soha nem tudjátok meg ha nem próbáljátok ki. Például akkor számítva kifizetve ha 15 másodpercet tölt el az adott banner-on levő weboldalon. Azalatt meg tutti belenéz ott is a kínálatba.
De viszont jönnének új hirdetők nagy számban aki fizetnének kevesebbet, de viszont többen lennének így az egyensúly is megmaradhatna.
Ráadásul itt hirdethetnének az átlag PH userek is kisebb banner-ba pár ezer forintért (lenne 30-40 nagy bazáros ott is az egész oldal egy banner hegy lenne) havonta, így a bevétel se maradna és a látogatottság is nőhetne. Több időt töltenének el a felhasználok az oldalakon és ez mindenkinek jó lehetne. Esetleg kialakulhatna valami új ebből is.
Ugyanarra a banner-ra kétszer nem lehet kattintani, elhalványul amit már megnézett az user. Így többen néznék azokat a cégeknek a weboldalait akik nálatok hirdetnek.
Én például ritkán nézem a hirdetéseket, de ez így elkerülhető lenne és nektek pénz állna házhoz. Mivel ez egy új ötlet ilyet nemigen csinált még senki, lehet bejönne nagyon.
[ Szerkesztve ]