Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) .Szaki.


.Szaki.
addikt

Az én szememben egyértelműen az Alfa Romeo Stelvio a győzött. Helyből nagyon tetszik az egész koncepció, a Ferrari eredetű motor beépítéséhez pedig nagy bátorság kellett. Számomra az Alfa a 159 óta nem hozott semmit, egy 159-re még ma is tudnék vágyni annyira jól sikerült a formája kívül-belül, azóta néma csend, erre az arcomba vágják a Gulia-t, és mielőtt észhez térnék már kapom a másikat a Stelvioval. Az árak viszont (nem az 510 lovas modellekre gondolok) kicsit meredekek a kategória társakhoz képest, kicsit gazdagabb felszereltségi szinteket várnék. Tehát arra gondolok, hogy alacsonyabb szinttől járhatna pl. a motoros csomagtérajtó, az, hogy egyáltalán nem találtam az opciók közt hátsó ülésfűtést pedig egyenesen vicc ebben a kategóriában. És ezek nem nagy elvárások, a többiek pontosan attól a felszereltségi szinttől nyújtják ezeket, ahol az Alfától is elvárnám.

A Volvo esetében egy új V40-nek jobban örültem volna, ez az XC40 nekem olyan semmilyenre sikerült. Egy összenyomott XC60, vállak nélkül. Ez az egész formavilág a nagyokon gyönyörű, de ebben a kis méretben nekem nagyon nem adja át azt a Volvo-s életérzést.

A Citroennel mint márkával mindig szimpatizáltam, valami mindig volt a modellpalettájukon, amit tudtam imádni. Ilyen pl a kifutó C5 kombi, ami szerintem még mindig a legszebb középkategóriások egyike, aztán egészen a faceliftig a C4 Cactus töltötte be nálam ezt a szerepet, ami ha az ember beleül akkor érzi, hogy ez nagyon nem az, mint amit sejtet, az üléshuzat nagyon olcsó, a hátsó egybepad szintén, az pedig, hogy nincs elektromos rendesen leengedhető hátsóablak pedig nem lett volna gond, mert tudta feledtetni a tagadhatatlanul egyedi francia formaterv. Na ezt a facelifttel kinyírták, a C3 valamennyire hozza ezt, az Aircross viszont egy felfújt C3 és egy összenyomott Cactus, szóval nálam az Aircross is olyan, mint az XC40. Nem áll össze.

Az én listám:

1. Alfa Romeo Stelvio
2. BMW 5er
3. Audi A8
4. Volvo XC40
5. KIA Stinger
6. Citroen C3 Aircross

És most hogy ezt mind leírtam, azt mondom, hogy ennek az egész COTY-nak semmi értelme. Nem tartom reálisnak, hogy egy szinten versenyeznek olyan autók, amiknek egymáshoz semmi közük nincsen. A BMW 5er a kategóriájában simán lehetne első, ugyanez elmondható a Stelvio-ról is, és a Volvo-ról is. Ezért én az amerikai mintát tekinteném alapnak, ott minden egyes kategóriában megválasztják az év autóját. Szerintem ez a legkorrektebb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.