Azért tuti, hogy a Nemere István: A kupolaváros titka című könyv ihlette őket. Én várom nagyon, remélem konzolokra is kijön majd egyszer, ha elkészül.
Live-Die-Respawn
Azért tuti, hogy a Nemere István: A kupolaváros titka című könyv ihlette őket. Én várom nagyon, remélem konzolokra is kijön majd egyszer, ha elkészül.
Live-Die-Respawn
Igéretesnek tűnik,a zenét pedig nagyon eltalálták a videóban.
Kivancsi leszek mit tudnak osszehozni a sracok
Jaja, a trailer meg eléggé a Prometheus egyik első előzetesére hajaz. Fél szemmel figyelni fogom.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
bőven van itt még kupálni való...unreal 4? nem jött át.
[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Persze hogy nem. Alfa előtti teaser.
Live-Die-Respawn
Volt egy magyar fejlesztésű netes flash-alapú kalandjátékszerűség, pár éve volt róla hír, akkor játszottam vele, talán végig is vittem.
Nagyjából arról szólt, hogy a jövőben a világ, és így Budapest és környéke is posztapokaliptikus vidékké változik, vannak a "városiak" és az "idegenek" (akik a városon kívül élnek).
A főhős egy "idegen" aki a városba kerül, ott kell megélnie/túlélnie, maga a játék erről szól. Aludni kell valahol, de azért fizetni kell, így dolgozni is el kell menni, de a munkavállaláshoz fejleszteni kell magunkat, ismeretségeket kell szerezni, stb. Azt hiszem a grafika közel-statikus képekből állt, maga a játékmenet főleg szöveg alapú volt.
Emlékszik esetleg erre valaki?
engem nem győzött meg, és még csak a hangulat sem kapott el
talán bölcsebb lenne nem erőltetni a pre-alfa dolgokat, amíg nincs ütős látvány és megfelelő hangulat
ettől függetlenül drukkolok a csapatnak, hogy sikeres terméket tudjanak összehozni
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Engem meggyozott!
Gratula es hajra fiuk!
OK
pláne olyat publikálnék akkor ami a szép és látványos. egy silány teaser-el kinyírhatják az összes érdeklődőt.
kevesebb jobb. alap.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
+1
Nem szeretek senkit se lehúzni, mert még csak a közelébe se lennék egy ilyen alkotás elkészítésében. Itt viszont azzal érvelni,hogy ez UE4. Hááát valóban nem jött át. Látom,hogy alpha, de akkor tényleg azt kellene,hogy megvárni amíg valóban úgy is néz ki,hogy azt mi is lássuk. Gondolom a fejlesztés korai fázisában a kinézet az másodlagos dolog. Vagyis annak kéne lennie, de tuti, hogy pl a nagy cégek pont fordítva csinálják. Megveszik a népet a jó grafikával, aztán kapunk egy silány tartalmat.
Minden esetre én is csak gratulálni tudok a készítőknek, ha megfejelik egy szép grafikával, bármi lehet ebből még! :]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
Nekem ez a grafika is teljesen megfelel, ha a története jó lesz
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Tudsz olvasni? A trailer első mondatát ajánlom a figyelmedbe...
magyarázkodással kezdeni valamit, az nem túl jó ómen...
attól, hogy pre-alfa, még lehet ütős valami - szerintem ez amit itt láttam, az egyáltalán nem az
olyan, mintha hirtelen be kellett volna mutatni valamit valamiért és összedobták ezt a teasert - sajnos a látvány és a "rendezés" nem adja meg azt, amit sugalni akarnának
illetve ahogy nézem a videót, baromira ismerősnek tűnnek a jelenetek - lehet csak azért, mert sok thriller/scifi sorozatban láttam már ilyen kliséket...
hatásvadász próbálna lenni, de szerintem nem áll össze a dolog
én a helyükben ezt így nem publikáltam volna...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
tessék, ez is egy unreal4 engine alapú pre-alfa bemutató
igaz, ez nem akar mondani semmit, de a látványa megfogott egy kicsit
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Na jó, de ez nem egy eddig ismeretlen csapat munkája...
Live-Die-Respawn
fogalmam sincs, hogy ki csinálja az egyiket, és ki a másikat - és igaziból lényegtelen is
egy ismeretlen csapattól miért kellene hogy elfogadható legyen valami, amire elsőre azt hittem, valami telefonos játék akar lenni?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Jaj azért telefonos játék... annyira mégse...
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
teljesen egyetértek. ha kiadja a történet, meg annak a vezetése akkor köszönöm, nekem tökéletes ez a szint is.
az lehet egyébként egy probléma sokaknál, hogy csak tv, játék stb él nekik és ezért csak azt eszik meg ami öt nyelvvel izgatja a szemcsiklójukat. eddigi tapasztalataim alapján azok, akik sokat olvasnak/olvastak többre értékelik a menetét és történetét a játékoknak, mint a grafikát. nem akarok ezzel senkit megbántani, csak észrevétel / vélemény.
hawken prototípus
attól még hogy korai, lehet igényesen előadni...mert ugye az a lényeg hogy tömegeket érjen el.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
amikor a legelején az űrhajó repült, én arra gondoltam elsőre, hogy ez egy szép mobilos játék...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
a látvány egy dolog (igen fontos tényező, ha reklámozni akarnak valamit), de engem a hangulata sem fogott meg - talán egy jobb "rendezés" mellett érdekesebb lehetne a trailer
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Engem se fogott meg, teljesen kifejezéstelen az egész. Ha már ilyen ingerszegény a környezet, akkor legalább legyen egy impresszív atmoszférája, vagy különleges stílusa, vagy egy jó alapötlete, de a legjobb az lenne, ha mindegyik meglenne. Mostanában elég silány a hazai felhozatal, nem értem nincsen a magyar dizájnerekben kreativitás ? 5 perc alatt ki lehet találni egy jó konceptet.
Például itt én megpróbálnék egy kontrasztra építeni, hogy a kupolaváros lehetne egy színes kis oázis a kopár Marson, romos épületekkel belül telenőve fákkal folyóval, tavakkal maglev vasúttal, szobrokkal pl:
A stílus meg lehetne egyfajta keveréke a lepusztult szocreálnak és a modernizmusnak ilyesmire gondolok pl:
Egy ilyen szobor önmagában is többet fejez ki mint az egész trailer, ha csak egy ilyet beletesznek 5 másodrperce ahogyan körülrepüli a kamera már jobban felkelti az érdeklődést,mert valamit meg lehet tudni a városban valaha élt emberek gondolatvilágáról,és akkor mondjuk elkezd gondolkodni az ember, hogy mi történthetett az egykoron virágzó várossal, és elindul benne valami, ami motiválja hogy megismerje, felfedezze a várost
Nekem tetszik, ha kissé sivár is. Pakoljanak bele sok apró részletet, legyen egy jó történet, és még a végén lesz belőle valami tényleg klassz!
nagyon üres. tökre 2000-es évek körüli játékanimáció feelingje van. :S
Reméljük nem rontják majd el a "szinkronnal". Végre valami magyar játék készülőben.
Van valami info a fejlesztő csapatról/emberről?
Vissza kell vinnem pár kazettát.