Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) yolan


yolan
őstag

Grat a kocsihoz.
Az első képen lévő kocsi a tied? :)

“A writer needs a pen, an artist needs a brush, but a filmmaker needs an army.” - Orson Welles

(#2) INMOTEP válasza yolan (#1) üzenetére


INMOTEP
őstag

helló ez nem most volt kb 2 éve csak most jutottam el odáig hogy leírom ide is :D a képen látható autó nem az enyém de ugyanez a típusú volt lakk fekete színben és 20 collos Audi A8 Ramses felnivel de nem volt ennyire szépen feltuningolva :D , most ott tartok hogy visszasírom az enyémet ,és lehet veszek egyet még az idén, persze majd ha összejön rá a zsé :D

(#3) yolan válasza INMOTEP (#2) üzenetére


yolan
őstag

Mire cserélted le?

“A writer needs a pen, an artist needs a brush, but a filmmaker needs an army.” - Orson Welles

(#4) tibi666


tibi666
senior tag

mostanában már azért nincs ezeknek a 90es évekbeli nagy autóknak akkora presztízse, a legtöbben rájönnek már, hogy ezeket azok a lakótelepi suttyók veszik vagizásra, akiknek új swift készpénzes kifizetésére lenne kb pénzük. használtautóra felklikkelni, másfél millió körül már egész értelmes darabok vannak. aztán, ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése. jó biznisz. :)

[link] itt egy példa. a8, panel. király. :D

ja, most már óvatosan vegyétek az ilyen 300 lovas autókat, 150kw felett dupla lesz a súlyadó. az már lehet feszegeti majd a pénztárca határait.

(#5) fekeandras válasza tibi666 (#4) üzenetére


fekeandras
őstag

"ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése."

Volt már neked Audi A8-ad? :U

Abszolút de nem kell beszarni az alkatrész áraktól. Viszont egy dologra oda kell figyelni: nem szabad utángyártott alkatrészt venni mert kidobott pénz! Nekünk az 1997-es S8-ra vett féktárcsa szett mindössze egy nyarat bírt ki... Oké, hogy 1,8 tonna + néha komoly igénybevételnek volt kitéve ([link],[link],[link],[link]), de ez akkor is gáz. Lecseréltettük gyárira és azóta is azzal használja az új tulaj. Ami a legjobban "tetszett", hogy autópályán gyakorlatilag bármit le lehetett tolni vele az útról mert nincs benne a 250km/h-s korlátozás mint a többi A8-ban. :D városban néha néha kicsit megnyomva 20-22literből elmegy ami zseniális hiszen egy 1800kg-s, állandó öszkerekes, 4200ccm/V8-as bálnáról beszélünk.

Rettenet kényelmes és egy borzalmasan jó autó.Többre tartom mint a korabeli S mercit meg a 7-es BMW-t. És nem csak én, a tesztek nagy részében az A8-at hozták ki győztesnek a konkurenciával szemben. Talán nem véletlenül. És ez magasan a legszebb a három kocsi közűl.

[ Szerkesztve ]

(#6) tibi666 válasza fekeandras (#5) üzenetére


tibi666
senior tag

nem, de nem is lesz.
mercedesem van, volt és lesz is, ha csak el nem lopják, mint az előzőt.

nyilván egy értelmes, középosztálybelinek nem kell félnie az alkatrészáraktól, de aki panelba villogni veszi, az nagy valószínűséggel nem tudja kifizetni a gyárit, vagy sajnálja rá a pénzt.

ezt így általánosságban írtam amúgy, nem az a8-ra. ez egy jelenség. régi, erős, nagyautót panelba, suzukis pénztárcához. szépen lerohad, megy keletre, ott még hajtják 2-300 ezer km-t, aztán bontó.

meg nyilván nem a féktárcsára gondoltam, ami minden autóban van, hanem olyan dolgokra, amik valóban felső kategóriás autóvá teszik ezeket. motoralkatrészek, elektronikus kütyük, stb.

[ Szerkesztve ]

(#7) fekeandras válasza tibi666 (#6) üzenetére


fekeandras
őstag

Elektromos rendszere szerintem katasztrófa. Mindíg égett valami visszajelző műszer (szerencsére valós hiba nélkül), lepadlózva gyorsulás közben több is + akkor más sípolt is. Ez rohadtul idegesítő volt. Levette az ember a gyújtást majd visszarakta akkor megszűnt. Ezt kicsit jobban is átgondolhatták volna a mérnökök, de más "gond" sosem volt vele. Állítólag még az autómata váltó szokta szórakoztatni a tulajokat de erről nem tudok nyilatkozni, ez kéziváltós volt.

Egy Audi mániákus emberhez került.Ő az eladást követő egy évben még 2000km-t sem hajtott bele.1997-es a kocsi de tip top mint ha új lenne. Szerencsére a srác nem sajnál tőle semmit ezért az a példány még egy ideig elkerüli a bontót.

(#8) Thunderzolee

Nice, nice! :R
Very nice!

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#9) INMOTEP válasza tibi666 (#6) üzenetére


INMOTEP
őstag

Valahol egyetértek veled valahol nem viszont annyit hozzátennék hogy ha nincs rendesen időben szervizelve akor egyre rosszabb is lehet , de ha rendszeres szervizen van az autó akor csak a kopó alkatrészeket kell megvásárolni pl előre 8 db fékbetét megy azt régen Lukast vettem bele é 22000 ft volt és nagyom sokáig kibírja hátra 4 db megy az akár hiszed akár nem 3500 ft persze előre kopásjelzőst ! hengerfejtömités 1 db 4500 körül van ha szivárog mondjuk , 1 db 4 pólusú gyertya 1200 ft,vezérmüszij 5 k,hoszbordás ékszij 3, igy ellehet képzelni ha te veszed meg menyiből megvan egy szerviz , általában a szervizelési munkadíj a sok mivel az egész autó elejét lekel bontani ez a sok nem az alkatrész ! Anno én vásároltam meg az alkatrészeket hozzá nem maga a szerelő azt rakta bele amit megvettem és nem az audihoz kell menni szervizelni mert 1 beállás kb 25-40,000 Ft :K így is meglehet spórolni egy kis pénzt egy nagy szerviz ha jól emlékszek kb 60,000 ft bol megvolt hozzáteszem az enyémet az ( elözzö tulaj ) végigszervizelve volt az Audinál és nem kellet sokat ráköltenem :K mivel eredeti alkatrészek voltak benne

(#10) INMOTEP válasza fekeandras (#7) üzenetére


INMOTEP
őstag

hát az automata váltóval kapcsolatban soha nem volt semmi gond tiptronic váltóval hihetetlenül megváltozik az autó menetstabilitása akor dolgozik igazán a 300 ló szóval inkább az elektronika és a kopó alkatrészek szoktak rosszalkodni

(#11) INMOTEP


INMOTEP
őstag

az elektromos hiba nekem is volt pl az olajnyomást jelezte de nem adott semmi sípoló hangot ha a komputerben menüében lépkedtem akor az volt egyedül vörös a többi narancssárga volt de a hibakijelzés tényleg nem volt valós ez inkább elektromossági típushiba de pl a 2000 évjáratúnál már kivan javítva minden :K

(#12) fekeandras


fekeandras
őstag

Az is vicces volt, hogy télen fagypont körüli hőmérsékletben ha kiszállt az ember valami miatt és 40perc elteltével visszaült még közel üzem meleg volt a motor.Először azt hittem beszart a műszer de öreg audisok felvilágosítottak hogy ez ilyen.

(#13) INMOTEP válasza fekeandras (#12) üzenetére


INMOTEP
őstag

ez igy van ez az alsó takarólemeznek köszönhető totál levan burkolva sött az alsó takaróműanyagon hangelnyelő szivacs van, igy ha megtakaritod a motort akor nagyon sokáig tiszta marad semmi sár piszok nem megy be :K

(#14) INMOTEP válasza yolan (#3) üzenetére


INMOTEP
őstag

hopsz neked nem válaszoltam :) egy kicsit visszább vettem így egy Skoda octavia mellet döntöttem

(#15) yolan válasza INMOTEP (#14) üzenetére


yolan
őstag

:DDD
LAUDI

“A writer needs a pen, an artist needs a brush, but a filmmaker needs an army.” - Orson Welles

(#16) INMOTEP válasza yolan (#15) üzenetére


INMOTEP
őstag

látod van aki elképzeli hogy abban ül :DDD úgy látszik ez is elég neki :D

(#17) modern


modern
aktív tag

Nice :)
Én is most gondolkozom hasonló autóvételben.
4.2 q városi fogyasztásáról tudna valaki írni?
Mert mindenhol mást látok..:S

Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783

(#18) INMOTEP válasza modern (#17) üzenetére


INMOTEP
őstag

hi lábtól függ :K laikus szemmel akinek még nem volt ilyen autója ők kapásból 15 és 25 literes fogyasztásban gondolkodnak de nem :N 10-15 böl is ki lehet jönni ! Legfőképpen a gázadásnál kell odafigyelni a lényeg hogy lassan kell vele elindulni, persze lehet kapni kézi váltós változatban is, azzal már az ember úgy játszik ahogy akar ,de az automataváltónál is van tiptronik fokozat de fogyasztásilag nem igazából a legideálisabb azt használni :K És egy jó tanács 97 es évjárat felettit nézegess azokban nem nagyon van típushiba :K

[ Szerkesztve ]

(#19) modern válasza INMOTEP (#18) üzenetére


modern
aktív tag

értem, köszi a tanácsokat;)
Úgy hallottam h van váltó hibája(az automatáknál..) és h elég drága a csere..
De köszi, majd figyelek..;)

Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783

(#20) INMOTEP válasza modern (#19) üzenetére


INMOTEP
őstag

igen amiket leírtam odakel figyelni sok hiba előjöhet lehet a nem szervizelteknél

(#21) CsíkosMókus


CsíkosMókus
aktív tag

king of the road :)

(#22) cum laude


cum laude
újonc

[B]Sziasztok!Másfél éve van 1997-es A 8 Quattro 4.2-es tiptronicom, tényleg fantasztikus egy AUTÓ. Csak az a baj, hogy nincs hozzá kezelési útmutató, pedig nagyon kéne.Ha valaki tud, kérem küldjön az alábbi címre egy szkenneltet, vagy jelezze, hogy rendelkezik ilyennel, illetve,hogy hol lehet beszerezni. bujakii@freemail.hu[B][/B][/B]

(#23) INMOTEP válasza cum laude (#22) üzenetére


INMOTEP
őstag

hí nekem megmaradt a kezelési útmutató a bőrmappával együtt ahogy a gyárból kiadták :D azt ittthol maradt , megvan a teljes magyar és a németh kézikönyv :D ment pü

(#24) INMOTEP válasza cum laude (#22) üzenetére


INMOTEP
őstag

Remélem Elégedett vagy vele :)

[ Szerkesztve ]

(#25) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Kis mázlista. Grat hozzá. Az érzést meg próba során éreztem. Tényleg király érzés. :D
Amúgy Quattro és AC pumpa. De ettől eltekíntve pöpec kis élménybeszámoló.
Milyen felnivel kaptad?
Hány km van benne?

[ Szerkesztve ]

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#26) INMOTEP válasza FRENK1988 (#25) üzenetére


INMOTEP
őstag

Töllem kérdezed vagy cum laude kollégától ?

(#27) FRENK1988 válasza INMOTEP (#26) üzenetére


FRENK1988
veterán

Aki a cikket irta:D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#28) INMOTEP válasza FRENK1988 (#27) üzenetére


INMOTEP
őstag

jah ok , 17 collos 6 küllős alufelni volt rajta amikor megvettük , bö fél év után lett lecserélve 20 collos A8 RAMSES felnire azzal mutatott jol , szerencsére beszámolták a 17 eseket könnyebb volt hozzájutnom , csak a gumi volt drága . úgy 180 ezer km volt benne de ki tudja :)

[ Szerkesztve ]

(#29) FRENK1988 válasza INMOTEP (#28) üzenetére


FRENK1988
veterán

Valahol sejtettem, hogy ráteszed a Ramses felnit. Azzal mutat a legjobban :)
Fogyasztással hogy állsz?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#30) INMOTEP válasza FRENK1988 (#29) üzenetére


INMOTEP
őstag

"A fogyasztással hogy álltam" mivel már nincs meg . ha normálisan van vezetve és szép lassan odafigyeléssel indulsz el vele 10-15 Liter között simán kilehet vele jönni de ehez lassan kell felvenni a sebességet hogy ne pörögjön a motor . szép lassan elindulsz és szépen felváltogat magának a többi már gyerekjáték :K viszont a 97 esel ugygondolom szépen kilehet jönni ott már 5 sebességes az automata váltó . kézi váltónál már megint csak más a szituáció ott már lehet vele játszani .

[ Szerkesztve ]

(#31) FRENK1988 válasza INMOTEP (#30) üzenetére


FRENK1988
veterán

Ilyen autóval szépen elindulni? ;] És ha nem szépen indulnék el?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#32) INMOTEP válasza FRENK1988 (#31) üzenetére


INMOTEP
őstag

20 liternél kezdődik ;]

(#33) INMOTEP


INMOTEP
őstag

Hamarosan Folyt köv 2002 es Volkswagen Passat Variant 1.9 PDTDI 131 Lóerő ...... :)

(#34) xdx@


xdx@
aktív tag

Imádom ezt az AUDI-t! :))

(#35) RoninS8


RoninS8
újonc

Üdvözöllek benneteket ! Segítségre lenne szükségem , gyerekkori álmom vált valóra megszetrztem az életem autóját Audi s8 98 as évjárat , fekete nagyon gyönyörű állapotban van , állóhelyzetben minthe picit a leakarna fulladni de minimálisan beremeg az autó , szóval szeretnék Budapesti megbízható szerelőt , előre is köszönöm !

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.