Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) #56573440 válasza .mf (#27) üzenetére


#56573440
törölt tag

tudom hogy arra tervezik. attól még nem csak repül tovább, hanem a lehető leghamarabb leteszi a gépet. a repülőket eleve úgy méretezik hogy ha teljesen kiesik egy hajtómű attól még ne zuhanjon le. és? egy lehetséges kimenetele is lehet hogy bizony a szanaszét repülő fémdarabok valamit lebontanak bent, és felrobban a hajtómű. akkor le is zuhanhat. nem törvényszerű, de előfordulhat. lehet mindent a lehető legjobb forgatókönyvre tervezni, és nem véletlen hogy mégis a legrosszabbra teszik ezt.

"Afrika fölött még több ezer m magasan is láttak már kondorkeselyűt"

jah a zsiráfok is nagyra nőnek, de repülési magasságban max mirelit állapotban fordulnak elő mindketten :) pár ezer méterre pedig igen hamar emelkednek az utasszállítók is a reptér fölött.

"Igen, így van. Mármint feltéve, hogy pont eltalálja"

ki garantálja hogy pont nem találja el? worst case scenario-ra terveznek értelmes emberek továbbra is.

"de ettől még nem lesz instant katasztrófa, mint ahogy az egyből jönni szokott a fórumokban."

egy lángoló erdő oltásánál én pont katasztrófának hívnám ha kiesik egy ott dolgozó gép mert épp le kell bontani a teljes hajtóművet, megjavítani és visszaszerelni. persze lehet hogy két három hét múlva is ég az erdő, és visszaér, meg pár óra alatt a környező gépeket is mozgósítani lehet, de a tény tény marad. teljesen jogosan mondják azt, hogy egy köcsög aki veszélyezteti a reptereken a forgalmat és az oltásnál próbál légifelvételeket maszekolni yt-re. mert az. vagy szerinted nem? :B

tudom hogy statisztikailag jelenleg a madarak nagyobb veszélyt jelentenek a repgépekre mint a drónok. azt kell elérni hogy ez így is maradjon. ez szerintem nem egy megoldhatatlan probléma.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.