Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Fecogame


Fecogame
veterán

Ti is jártatok így vagy csak egyedi eseteket fogtam ki?

[ Szerkesztve ]

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#2) Agostino válasza Fecogame (#1) üzenetére


Agostino
addikt

a többség már bocs de még mindig szarik bele ha emailt kap és kb. egy szinten kezeli a postaládába gyűrt szórólapokkal. nem nézi, nincsen hozzá jelszava, nincsen fent semmi applikáció a telefonján, sokat kap, elfelejti... emailt már csak annak írok, aki felém is úgy kezdi meg a kommunikációt. egyébként sajnos telefon, vagy még rosszabb esetben személyesen kell megbeszélnem mindent.

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#3) Lenry válasza Agostino (#2) üzenetére


Lenry
félisten

az átlagnép oké, tényleg ilyen, de egy cég hogy élhet email nélkül?
ügyfélkapu, cégkapu, NAV, stb, mind elektronikusan kommunikál.

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#4) Egon válasza Fecogame (#1) üzenetére


Egon
nagyúr

Építőipari kivitelezővel (nem egy egyszerű kőművessel) jártam úgy, hogy amikor át akartam küldeni neki a meló részleteit e-mail-ben (Excel táblában a négyzetméterek, folyóméterek, hogy mellé lehessen írni a hideg- és melegburkolás, vakolás, festés, tapétázás stb. egységárakat és könnyen ki lehessen számolni a végösszeget), közölte hogy neki nincs e-mail címe, a Facebook-on sincs fenn stb. (mintha bármi köze lenne a kettőnek egymáshoz), hanem küldjem el Viberen (!) hogy mit szeretnék... Befotóztam a telefonnal az Excel táblát, lett 5 kép, átküldtem neki. Pár nap múlva eljött, hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...

Ellenpélda: nagyon lepukkantnak tűnő klímaszerelő, a klíma előkészítés árajánlat átküldése előtt elkérte az e-mail címemet, és megkérdezte hogy xls-t vagy pdf-et küldjön-e - meg is lepődtem... :)

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#5) Motion_Blur válasza Fecogame (#1) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jóvanazúgy, sz/runkbele ország vagyunk.

Amiket leírtál, mindennapos.

Az ország morális szintje mint olyan, nem létezik.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#6) Lenry válasza Egon (#4) üzenetére


Lenry
félisten

hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...

és az ilyen nem is érti, hogy minek neki számítógép.
- meg lehet oldani így is, nem? nincs a zsebedben mindig számológép (copyright - az összes matematikatanár valaha), én itt tartok minden fontosat - és közben mutogat a halántékára.
az ilyentől kell menekülni, mert nála lesz az, hogy úú főnök kéne még 400.000, mert kevesebb lett a cement, mint kellene

Ellenpélda: céges lakásban laktam egy darabig, elromlott a mosógép, hívtam szerelőt, kijött a fickó, megcsinálta, mondom áfás számla kellene, mert úgy térítik meg nekem a javítás árát. semmi gond, mondjak egy email címet. gondoltam, majd otthon megírja, aztán befotózza, vagy mittomén, ehelyett pötyögött két percet a telefonján és már meg is érkezett a számla. leesett az állam
ez még abban az időben volt, amikor a számlázz.hu társai épp csak elindultak

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#7) Eastman válasza Egon (#4) üzenetére


Eastman
őstag

...közölte hogy neki nincs e-mail címe, a Facebook-on sincs fenn stb. (mintha bármi köze lenne a kettőnek egymáshoz), hanem küldjem el Viberen (!) hogy mit szeretnék... Befotóztam a telefonnal az Excel táblát, lett 5 kép, átküldtem neki. Pár nap múlva eljött, hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...

Szabad ember.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#8) CounterBoci


CounterBoci
senior tag

Nekem kedvencem a webshopból raktáron lévő termék rendelése utáni csend. Nem szól a barma, hogy nincs, vedd meg máshol, vagy x nap múlva tudjuk szállítani. Legtöbb szerintem azt sem tudja, hogy mi áll a saját ászf-ébe.

(#9) Lenry válasza Eastman (#7) üzenetére


Lenry
félisten

miért lenne az?

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#10) 8th


8th
addikt

Fogászaton jártam úgy, hogy nem kaptam számlát. Egy jó messziről szabad szemmel is jól hátható összeget hagytam náluk a felső fogsorom rendberakásáért ezért utolsó alkalommal amikor búcsúzkodtunk megkérdeztem, hogy számlát nem kapok? Úgy néztek rám mint ha minimum az anyukat szidtam volna. Flegmán duzzogva közölték, hogy jó, majd elküldik e-mailben. Másfél hónappal később küldték el többszöri telefonálás hatására.

(#11) Motion_Blur válasza 8th (#10) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az én fogorvosom úgy nyomja hogy farzsebben van neki a guriga kp, bankkártyás fizetés nincs. Számlát egyszer kérdeztem, kiröhögtek az asszisztenssel.

Megyeszékhely legjobb és legkeresettebb fogorvosa amúgy..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#12) Eastman válasza Lenry (#9) üzenetére


Eastman
őstag

Mert nem a monitor az istene.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#13) nemlehet válasza Eastman (#12) üzenetére


nemlehet
őstag

Ezt sose értettem. Tehát csak a 2 véglet van, hogy vagy egyáltalán nem használunk valamit vagy állandóan előtte lógunk?
Tesómnak is saját vállalkozása van, üzleti FB oldallal, sokan írnak neki éjszaka is. Van scriptje ami válaszol "irodai időn" kívül, hogy bocs majd reggel 8 és este 6 között megnézem, addig is itt a link a FAQ-hoz (amiben majdnem minden benne van amit kérdezni szoktak).
Nem IT-s, nem műszaki cége van, mégis meg tudta oldani.

Én sokkal inkább preferálom az emailt. Ami szóban elhangzik az elszáll, az írás megmarad, visszakereshető, bizonyítható mi lett megígérve.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#14) Lenry válasza Eastman (#12) üzenetére


Lenry
félisten

édesistenem... :W

nem kell hogy a monitor legyen az istene, de ne legyen már büszke is arra, hogy a 21. században képtelen alapvető dolgoknak megfelelni.

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#15) updog válasza Egon (#4) üzenetére


updog
senior tag

Dolgoztam egy nagyobb német cégnek, azóta röhögök amikor a német precizitást emlegeti valaki :D ;] A hibajegyekben nem egyszer, nem kétszer (és nem ugyanazoktól) fordult elő, hogy pdf-ben (látszott a fájlnéven hogy szkenner generálta) a riportoló eszközünk doc-ba lementett, kinyomtatott fekete fehér képén színes szövegkiemelő képe van visszaszkennelve (hagyok időt.. :DDD), hogy figyu, ez a probléma. :C

Amúgy én pont mostanában egy másik munkából kifolyólag találkozom ugyanezzel, hogy itthon a cég / üzlet honlapja 2003-ból ragadt (de látszik hogy vannak fent 2021-es dátumú dolgok, tehát még használják is), természetesen nemhogy GDPR de bármilyen jogi vagy technikai megfeleltetés az nincs :D Email cím ugyan van de rendszeresen visszapattan és >50% sose válaszol rá, telefonszámok is ~10-15% sose veszi fel, és még egyszer ennyi aki amikor felveszi, fel van háborodva, vagy leráz és soha többé nem veszi fel / nem hív vissza. Közösségi média jelenlét max. 2010 előtt viccesnek számító ezerszer újratömörített, lopott vicces képekben kimerül, üzenetekre ha jön is automata válasz, ember soha nem ír vissza... igen, én is csodálkozok hogy ezek egyáltalán fenn tudnak maradni, de aztán rájövök hogy hol élek :D ;]

Mondjuk sokan személyesen is ilyenek. Bemegyek a boltba, érdeklődök, kettőnél többet kérdezek, kb. én vagyok a világ nyűgje hogy nem hagyom telefont nyomkodni, vagy beszélni a haverral, általában hagyom is őket a ...ba, találják meg a maguknakvaló vásárlóközönséget.

Feleségem mindig engem szokott nyaggatni (nem mintha előre ő nem döntené el :D ) hogy ezt meg azt megvegye-e, egyszer egy eladónőt megkérdezett erről, hogy szerinte megvegye-e a ruhát amit kinézett, eladók gyöngye ránéz, megszólal: hát azt magácskának kell eldöntenie.... Gondolom nem ő lett a hónap alkalmazottja :D

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#16) bkercso válasza updog (#15) üzenetére


bkercso
nagyúr

Mármint a sok éve lezáratlan, több száz hibajegy közül az egyikben? A kolléga, akihez tartozott a hibajegy, ott dolgozott még? :DD

Mindez azért van, mert a nagyja utálja a munkáját, a többieket és saját magát is. Pszichológia van minden mögött.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#17) Egon válasza Lenry (#6) üzenetére


Egon
nagyúr

Egy bizonyos kor felett (bár ez a kivitelező nem volt öreg) sokan egyszerűen képtelenek digitalizálódni. Sajnos a családban is előfordul nálunk. Apám (Isten nyugosztalja) pár éve halt meg 68 évesen, de még mobiltelefont sem volt hajlandó használni (egyszer vettünk neki karácsonyra, berakta a fiókba dobozostul, be se kapcsolta). Anyámnak már régen van mobilja, de régen sose vitte magával - egészen addig, amíg egyszer lerobbant a semmi közepén a kocsival, és nem tudott segítséget hívni... Azóta hordja, de kizárólag kagylódizájnos, aktív flipes butafont, tud "kezelni" (SMS-t nem tud küldeni és nem is olvas - anyósom legalább idáig eljutott, de tovább se).
Ugyanakkor van több olyan ismerősöm, aki 70 felett simán netezik, közösségi oldalakat használ stb.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#18) Lenry válasza Egon (#17) üzenetére


Lenry
félisten

de ők aktív pénzkereső vállakozók, akiknek számít, hogy elérhetők legyenek vagy képesek legyenek egy árajánlatot adni?

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#19) Egon válasza Lenry (#18) üzenetére


Egon
nagyúr

Mármint kicsodák? Ha a családtagjaimra gondolsz, akkor a válasz az, hogy részben. Anyósom egyszerű kisnyugdíjas, tehát esetében a válasz nyilván nem. Anyám magánszálláshelyet üzemeltet, de mindenhol a vezetékes szám van megadva, és mindig van otthon valaki aki felveszi a telefont. A szálláshelyhez tartozik egy e-mail cím, amit öcsém kezel. Nyilván nem ideális ez így, de az ügyfélköre alkalmazkodott ehhez (sok a visszajáró), ő nem hajlandó rajta változtatni, szóval amíg ő viszi a boltot, ez így marad.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#20) updog válasza bkercso (#16) üzenetére


updog
senior tag

Ne viccelj, volt egy hibajegyem amihez nagyon nem volt kedvem... átraktam a státuszt "dolgozom rajta"-ba, akkor nem jelenik meg a mánágernél mint nyitott issue.

Volt egy olyan mondásunk (szerintem sokaknak ismerős) hogy amelyik probléma nem oldja meg magát azzal nem is érdemes foglalkozni :D Na ennek a ticketnek az 549. napján beleírt az ügyfél hogy már nem releváns a gond, és lezárta ;]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#21) nemlehet válasza updog (#20) üzenetére


nemlehet
őstag

Az első IT deskes melómban megkaptam azt a remek feladatot "betanulásként" hogy a több ezres backlogból kellett a legrégebbieket (2019-ben 2014-es jegyek) feldolgozni és felhívni a contactot hogy akkor még áll-e a dolog... Képzelhetitek a reakciókat.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#22) #56573440 válasza CounterBoci (#8) üzenetére


#56573440
törölt tag

dettó... Körbenéztem hogy hol van a motormhoz túraplexi, feldobott egy marék eu-n kívüli oldalt meg az alzát. Alza oldalán a mai napig azt írja hogy van készleten, holnaptól átvehető. Kb duplája nyilván az ára, de nekem ennyit megér hogy ne egy hónapot várjak rá...

Ehhez képest a két hete leadott rendelésem státusza: "dolgozunk rajta" :D Remélem megszakadnak a munkába rendesen ;]

(#23) #90088192 válasza #56573440 (#22) üzenetére


#90088192
törölt tag

Az aláírásod üt, nem kicsit, nagyon. :C

(#24) Huntszy


Huntszy
tag

Ezzel egyébként nem értek egyet. Én még nem találkoztam olyan egészséges emberrel aki képtelen lett volna a digitalizációra egy teljesen átlagos szintre. Olyan emberekkel találkoztam csak akik eldöntötték, hogy nem akarják megtanulni, és lám' nem is tették.

Nem az van, hogy aki ~1990 után született annak van valami plusz mutáns géne ami miatt ráál az agya a digitalizációra, csupán arról, hogy a legtöbb ember képtelen akárcsak egy hangyaf*sznyit is kimozdulni a saját komfortzónájából, hogy erőfeszítéseket tegyen egy új képesség elsajátítása érdekében ezért ha nincs abszolút rákényszerítve kívülről akkor úgy kerüli ahogy tudja.

Saját szüleim is ugyan ilyenek voltak. Édesanyám azt mondta, hogy soha nem fog Ő ezekkel a hülyeségekkel foglalkozni. Mikor oktatás miatt elköltöztem otthonról, ráadásul külföldre (tehát még telefonálni sem tudtunk) érdekes mód valahogy csak megtanulta használni az üzenetküldő alkalmazásokat mert nem volt más mód arra, hogy tartsuk a kapcsolatot. Mikor már teljesen lementem az életről attól, hogy elkezdi elmagyarázni, hogy mit ütött be a goggle-be és hanyadik találatra ment rá és ott az oldalon belül hova kattintott, hogy be tudjam hozni amit lát mert, merthogy Ő nem tud linket küldeni akkor egyszerűen megtagadtam tőle azt, hogy megcsináljam. Értse meg, hogy nem fogok script alapján kattingatni a világhálón, pláne, hogy a Google neki és nekem ugyan arra a keresőszóra nem ugyan azokat a találatokat (pláne nem ugyan abban a sorrendben) dobja fel, főleg, hogy másik országban voltunk. Érdekes mód mikor belátta, hogy nem fogom megcsinálni helyette pikk pakk csak megtanulta, hogy hogyan lehet linket másolni/beilleszteni.
De ugyan ez volt a story kb mindennel, email, okostelefon, gps stb. Mindig azt hangoztatják, hogy nem megy, nem tudják, Ők ehhez nem értenek aztán mikor kifogynak a kerülőutakból akkor mégiscsak meg tudják tanulni ha kapnak hozzá normális segítséget.

Szóval az eredeti kijelentésre visszatérve. Nem létezik olyan, hogy valaki képtelen a digitalizációra. Olyan van aki képelen a komfortzónáján kívülre lépni és minimális erőfeszítést megtenni azért, hogy valami újat megtegyen ezért pedig minden követ megmozgat, hogy másra hárítsa a melót azért mert Ő nem akar tanulni.

(#25) updog válasza Huntszy (#24) üzenetére


updog
senior tag

Olyan van aki képelen a komfortzónáján kívülre lépni és minimális erőfeszítést megtenni azért, hogy valami újat megtegyen ezért pedig minden követ megmozgat, hogy másra hárítsa a melót azért mert Ő nem akar tanulni.

Bár valahol kicsit sarkítás, de valóban nagyon nagy részben én is ezt látom. A konkrét magyar vállalkozásokra vetítve: így is jön az a vevő aki neki még külön jó is (mert hozzá hasonló a hozzáállása, nem kér számlát, kp-ban fizet, ha gáz van akkor ugyanúgy digitális analfabéta és egy panaszemailt se fog tudni megírni amit cc-z a fogyasztóvédelemnek stb.).

Anyámék (isten ments hogy lenézzek bárkit, főleg őket, de csak a példa kedvéért, szakmunkás illetve érettségi van nekik) bőven 50 felett kezdtek számítógépezni/internetezni/okostelefonozni, de ismerős nagyapja, hetvenpárévesen miután megözvegyült, kezdett angolt tanulni, hogy youtube-on megértse a barkácsolós videókat.... szóval nem nagyon tudom elfogadni a kifogásokat én se.

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#26) E.Kaufmann válasza Lenry (#6) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Az ellenpéldához:

Mi egy egyházi üdülőhöz tartozó apartmanban voltunk most nyáron, teljesen kulturált nyugodt helyen, egyedül az én gyerkőcöm okozott zavart a nyugalomban ;] . Távozás előtt a fa alatt egy padon fizettem kp-ban, viszont a pap, aki az üdülőt is vezeti, fogta a mobilját, pötyögött párat és jött a számla azonnal az e-mail címemre :)

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#27) #56573440 válasza #90088192 (#23) üzenetére


#56573440
törölt tag

Nem saját találmány, de akkor tetszeni fog ahonnan érkezett az is. Nem mai anyag de a csávó zseni... Meg azért van igaza rendesen :D

[ Szerkesztve ]

(#28) bkercso válasza Huntszy (#24) üzenetére


bkercso
nagyúr

Akinek a szülei mindig mindent megcsináltak helyette, annak ez a "nem megy, nem tudom, segíts" alapvonval. Számodra furcsa viselkedés, számukra viszont a legtermészetesebb hozzáállás, és arra kell jó indok, hogy másként álljanak hozzá.

Egyszer megtanulnak valamit, pl. beindítanak egy vállalkozást, és utána halálukig mindent ugyan úgy csinálnak. Biztos lehetsz, hogy nem újítanak, nem váltanak bankot, nem tájékozódnak, nem mozogják be a lehetőségterüket.

A másik kiváltó ok az infantilizmus lehet.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#29) dabadab válasza bkercso (#28) üzenetére


dabadab
titán

A másik kiváltó ok az infantilizmus lehet.

Honnan sikerül összeszedned ezeket a sarlatánokat?

DRM is theft

(#30) dabadab válasza Lenry (#18) üzenetére


dabadab
titán

Egyébként az a katasztrófa, hogy árajánlatot kapni amúgy se egyszerű, beszélsz velük telefonon, persze, oké, majd küldik, visszaszólnak, aztán... aztán semmi.
Vagy ha jön valami, akkor az áll egy darab számból.

A múltkor egy nagyobb (milliós nagyságrendű) munkára kértünk árajánlatot pár mestertől, végül összesen három futott be: két olcsó, kb a fenti egy darab számos, meg egy drágább, ahol viszont fel volt sorolva, hogy milyen anyagból mennyi meg ehhez mennyi munka kell - és ez alapján erősen úgy tűnt, hogy ez a munka rendesen megcsinálva ennyibe kerül, szóval a többiek vagy kispórolnak valamit vagy majd lenne pótköltségvetés vagy a fene tudja mi.
Persze, hogy a harmadiknak adtuk a munkát (mondjuk ő már azzal is lenyűgözött, hogy mondta, hogy odajön megnézni a helyszínt nyolc és fél kilenc között és ezek után háromnegyed nyolckor felhívott, hogy fél óra múlva ott van és tényleg ott is vol negyed kilenckor).

DRM is theft

(#31) dabadab válasza Lenry (#3) üzenetére


dabadab
titán

az átlagnép oké, tényleg ilyen, de egy cég hogy élhet email nélkül?
ügyfélkapu, cégkapu, NAV, stb, mind elektronikusan kommunikál.

Ezeket hajlamosak rábízni a könyvelőkre.

DRM is theft

(#32) Ramirex


Ramirex
csendes tag

Másik oldalról is érdekes a helyzet. Én például kapok napi 100db !!! e-mailt szezonban. Márciustól dolgozunk november végéig. Napi 50+ hívás. Mégis, hogy a fenébe lehetne ennyi e-mailre és telefonra válaszolni? E-mailt megkell szüntetnem mert képtelenség negyedére is válaszolni munka mellet. Ez egy 4- fős kisvállalkozás nagyobbak nem szeretnénk lenni. Többet se szeretnénk dolgozni.

Mi a megoldásotok erre? Hogy csinálnátok ti?

(#33) bkercso válasza Ramirex (#32) üzenetére


bkercso
nagyúr

Meg kell tanulni priorizálni. Nekem napi 25-50 email jön (multinál). Kiszemezgetsz annyit, amennyit tudsz kezelni, valamilyen szempontrendszer alapján. A többieknek küldesz egy FAQ-t, amiben megtalálhatják a választ a kérdésükre.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#34) Undoroid válasza Fecogame (#1) üzenetére


Undoroid
őstag

Üdvözöllek!

A cég, ahol dolgozom speciális kisgépek javításával (is) foglalkozik...pár éve behoztak egy gépet, amit átvizsgáltam és feljegyeztem a szükséges új anyagok listáját és mivel ezeket nem forgalmazzuk, ezért megkerestük a gyári forgalmazóját. Nagyon ritkán, de volt már velük dolgunk, ezért is vállaltuk be ezt a gépet...lezajlott a nálunk megszokott ügymenet (kapcsolatfelvétel e-Mail üzenetben pontos géptípus megadással és a félreértések elkerülése érdekében "robbantott rajz kérése" illetve a várható szállítási idő, stb...) Nagy nehezen (napokkal később) megkaptuk a kért rajzot és még aznap megadtuk a kért alkatrészek listáját és árajánlatot kértünk. Ezután vártuk a választ...

...néhány nappal később megismételtük az e-Mail üzenetet, hátha valahol elkavarodott...vártuk a választ...

...türelmesen vártunk bármiféle visszajelzésre, válaszra (lehet hogy nincs raktáron a kért alkatrész, stb...)

Eltelt több, mint két hét és mivel nem volt azóta sem semmiféle reakció, felhívtuk az ügyintézőt a megadott telefonszámon! Felvették a telefont és a következő beszélgetés zajlott le:

- Bemutatkozás az irányunkból, cégnév, város és milyen ügyben keresünk valakit, aki választ tudna adni, mert már sürgős lenne a dolog...

- Válasz (?) visszakérdezve: " Nem válaszolt senki? "
- " Sajnos többszöri megkeresésünkre sem és ezért kerestük fel önöket telefonon is "
- " Ha nem válaszolt senki, akkor nincs! " ...és ezzel lecsapta a telefont... :W

Gyorsan rövidre zárta az ügyet az már biztos! Azóta többször előjött ez a történet és a kulcsmondat a munkatársam és köztem...mára már csak nevetünk ezen az "ügyintézőn" !

https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

(#35) updog válasza Ramirex (#32) üzenetére


updog
senior tag

"Ez egy 4- fős kisvállalkozás nagyobbak nem szeretnénk lenni. Többet se szeretnénk dolgozni."

Semmi személyes de nem igazán szimpatikus ez a hozzáállás. Valamit valószínűleg jól csináltok hogy ekkora az érdeklődés, de akkor nem látom miért ne tehetnétek meg hogy úgy bővültök hogy közben a meglévők ne dolgozzanak többet (persze ha reggeltől estig szívtok valami alulárazott munkával, és mellette csak nyűg a kommunikáció, akkor pont ellenkező a helyzet, mindenesetre a konklúzió, hogy magatokba kell nézni szerintem, mert ez az ügyfelek semmibe vétele, ami hosszú távon nem annyira jó dolog).

Pl. ha új alkalmazottat nem akartok, szerződjetek egy virtuális asszisztenssel, párezer forintos órabérért besegít, pont az ilyenekre találták ki sajátmagukat ;]

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#36) 8th válasza Huntszy (#24) üzenetére


8th
addikt

"Én még nem találkoztam olyan egészséges emberrel aki képtelen lett volna a digitalizációra egy teljesen átlagos szintre."

Aha. Nem ismered anyámat (70). Húsz percen keresztül magyaráztam neki a telefonban emlékezetből lépésről lépésre hogyan kell automatikusan újrahangolni a tévéjét de hát teljesen reménytelen eset szegénykém. Nem tudta megcsinálni. Nyomkodta össze vissza. Jó megnézem. Odaérek bekapcsolom a tévét belépek a menübe ami holland nyelvre van átállítva. "Én mondtam, hogy nem értem mit ír." Jól van anyu. :P Gyorsan be is kapcsoltam a gyerekzárat így nem tudja a menüt elnyomkodni mert kódot kér.

(#37) #90088192 válasza 8th (#36) üzenetére


#90088192
törölt tag

Nem lehet, hogy anyukád nem lát jól és/vagy demencia kezdeti jeleit mutatja?(nem akarom az ördögöt a falra festeni távol álljon tőlem) :R

(#38) Fecogame válasza Ramirex (#32) üzenetére


Fecogame
veterán

Ez esetben vagy jól pörög a biznisz (és felvehetnétek egy plusz munkaerőt), vagy a honlapon nincs fent/nehezen megtalálható az infó, amit a nagy többség keres. A másik lehetőség még, hogy nincs eléggé automatizálva a munkafolyamat.

Undoroid: Az azért munka :Y

Többiek: Én itt vállalkozásokról és vállalkozókról írtam, nem magánszemélyekről. Aki vállalkozik ÉS van email címe, az azért válaszoljon, ha írok neki, elvégre a vásárlóból van pénze :U

Aki magánszemély, és nem hajlandó használni, meg csak saját magával cseszik ki, nem másokkal.

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#39) 8th válasza #90088192 (#37) üzenetére


8th
addikt

Szemüveges azzal jól lát. Szellemileg is rendben van de a műszaki dolgokra egyáltalán nem fogékony, tart is az újdonságoktól. Összeraktam neki egy asztali gépet, hogy tudjunk ingyen skype-olni azt is alig merte bekapcsolni mert "elrontom elnyomkodom". Mondom neki nyomd meg a bekapcsoló gombot és várj majd ha hallod, hogy csörög egérrel menj rá a zöld kis telefonkagylóra és nyomjál rá. Jó. Hívom semmi. Hívom megint semmi. Felhívom telefonon, hogy mi van. Elmeséli, hogy ott ül a gépnél de nem csörög. Hangfalat bekapcsoltat? Az nem, az is kell? B+ muter... :DDD

(#40) bkercso válasza #90088192 (#37) üzenetére


bkercso
nagyúr

Vagy csak rosszul reagál az új helyzetre, ami elvárást támaszt felé. Lehet, hogy ha egy kedvenc TV sztárja mutatja be egy YT videóban a TV behangolását, megtanulta volna.

[ Szerkesztve ]

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#41) #90088192 válasza 8th (#39) üzenetére


#90088192
törölt tag

Mond neki akkor igyon egy paleszt, attól majd megbatorodik. :C

(#42) #90088192 válasza bkercso (#40) üzenetére


#90088192
törölt tag

Lenge öltözetben lévő kigyúrt férfiak előnyben. :DD

(#43) bkercso válasza #90088192 (#42) üzenetére


bkercso
nagyúr

"A nők szeretik, ha egy férfi öltözött."
Miből idéztem? :)

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#44) D1Rect válasza Ramirex (#32) üzenetére


D1Rect
félisten

"Mi a megoldásotok erre? Hogy csinálnátok ti?"
Asszisztens.
Sok sikert találni egyet, aki még kompetens is, de ezzel próbálkoznék.

(#45) #90088192 válasza bkercso (#43) üzenetére


#90088192
törölt tag

Nem tudom, nem láttam magyarul :D

(#46) bkercso válasza #90088192 (#45) üzenetére


bkercso
nagyúr

Magyarul én se láttam. :)
Amúgy az Utazók.

Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

(#47) Tüzi válasza dabadab (#30) üzenetére

Rokon haverja szállodafelújításban (ja, azé' a szálloda) dolgozik.
Azt mondja, a felújítás alatt lévő szállodában festegetnek éppen, odajön hozzájuk egy f.sz. (igen, oda tartozik)
Kérdezi tőlük, hogy "van itt a domboldalban egy nyaralóm, az előszobát, és a nappalit kellene kifesteni, vállalják-e?"
"Nincs időnk rá, ezt befejezzük, és megyünk tovább, tele a naptár"
"Csak nézzék meg"
"Nem érünk rá, mondom"
"Csak nézzék meg, ennyit kérek"
"De nem érünk rá, mondom"
"Kiviszlek titeket, megnézitek, aztán eldöntitek"
"Jó, legyen"
Kimentek, megnézték, nem vészes, gyorsan felmérték szemmel, max másfél nap.... közben a csávó kérdezi, hogy "Mit gondoltok?"
Duma, duma... mondtak egy blőd összeget amit úgysem fogad el, mert agyatlanság... "1.7millió"

Az millió végén az Ó-t még nem mondta ki, jött a válasz, hogy
"Oké, mikor jöttök?"
Nézett egyet, majd még egyet, és az futott át a fején, hogy 2.7-et kellett volna mondani, de max másfél napos melóért a 1.7 sem rossz...

Szóval csak ennyire vannak leterhelve... ezért nem kapsz ajánlatot senkitől, ha igen, akkor ezért horror az ár.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#48) Tüzi

A topikhoz szólva:
Ebben az országban mindenki szarik mindenre.
Ezért rossz a mail cím, ezért nem ír vissza senki. Valahol fél és egymillió között van az a pénz amit nem költöttem el itthon, mert amit meg akartam venni, arra se nem válaszolnak, se nem semmi, hívom, nem hív vissza, stb. Ezek ilyen kis biszbaszok, de már 1.5milliós motort sem tudom megvenni, mert semmi reakció, se üzenetre, se emailre, se semmire.

El kell engedni ezt az országot.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#49) D1Rect válasza Tüzi (#48) üzenetére


D1Rect
félisten

Próbáltál már németektől autót venni? :DDD

(#50) Tüzi válasza D1Rect (#49) üzenetére

A német olyan, amilyen. Mindig olyan volt, azért kell német haverral felvértezve nekivágni a kalandnak... az másik ország.

Én a szomszéd megyéből nem tudok megvenni egy motort, mert 0 reakció van. A három megyével arréb lévő dettó...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.