A 3DMark-rol mar ezer eve le kellett volna szakadnia a teszteloknek.
Minden gyarto ott csal ebben ahol csak tud.
A 3DMark-rol mar ezer eve le kellett volna szakadnia a teszteloknek.
Minden gyarto ott csal ebben ahol csak tud.
En mar elobbrol is emlekszek valami hasonlo megoldasra.
Egyszeruen csak elokaptak a fiok melyerol es atneveztek.
A baj az hogy tesztprogramok mindig lesznek, és ezekben mindig ott lesz a csalás esélye...
Gameket sem lenne szabad a beépített benchmarkal mérni, ha van, mert ott is felmerül, ha más nem akkor a gyanú, de az is bőven elég.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
50-60% sok?
Azért szembetűnően szeb lesz a grafika, valamikor a Geforce 2-3 időkben ugyanennyi teljesítménycsökkenés volt az 2X vagy 4X supersampling anitaliasing vagy AntiAliasing multisampling és az AF bekapcsolásával, ennyit javúlt kb az illúzió akkor is és használták előszeretettel.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Ez az 50-60% még azért elfogadható. 1 hónapja jelentek meg a kártyák, még sok FPS-t fognak találni a driver optimalizálásával. Minden új ATi termékre jellemző (sajnos), hogy kell 3-6 hónap, mire magához térnek a kártyák teljesen. nVIDIA ebben sokkal jobb (szerintem).
Ezert kene atnevezeni a teszteloknek a 3DMark akarhanyat barmi masra.
Mondjuk Anyamtyukja.exe-re es ugy futtatni a teszteket.
A masik megoldas az lenne, hogy egyszer atnevezve es nem atnevezve kene futtatni a 3DMark-ot az ha a ket meres kozott kirivo a kulonbseg azonnal jelezni kell.
Oh...
Bocsanat bilibe log a kezem, ennek a szponzorok nem orulnenek ha kiderulnenek a turpissagok.
igen
De mjuk az is ottvan a háttérben hogy azért nem minden progi szereti hogyha átnevezik, aka nem fog utána elindulni. De egyik megoldásnak ez jó. igazad van, de ezekben a programokban általában ki is szoktak bukni a turpisságok (persze idő kérdése a dolog)
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
annyira nem tudott húdesokat, és gyanítom annyira nem is volt jó a teljesítménye, hogy megérje a felhasnálók kevesebb mint fele miatt a modellezésbe bevinni a truform kezelését. a mostani triangulator ennel azert "kicsit" tobbet tud.
a leporolasrol meg annyit, hogy matematikusok mar akkor kitalaltak ezt, amikor meg asztali szamitogep sem letezett kb de ez elmondhato a real time render java reszerol.
A vér nem válik VAZZE!™
Tegyük hozzá hogy ebben a bencmarkban mindent amit lehetett tesszeláltak, valós felhasználási környezetben inkább fognak kompromisszumot kötni és csak kamerafókuszban lévő objektumok és környezet lesz tesszalálva, bár Crytechéket ismerve képesek lesznek minden egyes göröngyöt és fűszálat tesszeláltatni.
Addig "jó", amíg átnevezéssel meg lehet tudni az igazságot.
Ha minden tesztoldal átnevezgetne, akkor a fejlesztők ravaszabb módszert alkalmaznának, amit nem fogunk tudni egy egyszerű művelettel semlegesíteni.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Nem örülne az Nvidia bukásának senki és nem is az embereken múlik itt akik jogosan nevetnek az ilyen vicceken, neked kéne kicsit lazábban kezelni a dolgot és nem ilyen húbeletroll módjára megfogalmazni néha a mondanivalód...
Egyébként valóban parasztvakítósnak is fel lehet fogni az összehasonlító videót. Bár az leginkább azt mutatja, hogy miből csináltak mit, mire képes a tesszeláció, ha meg akarnak vele csinálni valamit. Nem pedig azt, hogy dx9 alatt csak sima lejtő lehet egy lépcső...
Egy kicsit túloztam, de a lényeg az az hogy rosszabbul jár az aki Nvida-t vesz most. Miért?
Többek közt attól hogy az Nvidia marketingesei elégé kitérő válaszokat adnak a Fermi teljesítményét illetően. Meg hogy őket igazából már a GPU piac nem is izgatja. (na meg kamu kártyákat mutogatnak)
Persze lehet hogy csak altatnak, de azt szépen csinálják.
Adnak-e el Nvidia-t? Persze, mert aki nem ért hozzá az be-etethető. De ha egy gamer most akar kártyát venni, akkor nem fog egy DX10 karit venni, amikor kaphat DX11-et is. És ennek semmi köze sincs az Nvidia vagy AMD fan-sághoz.
Mert szerinted a demon kívül nem is támogatja semmi se a DX11-et?
Én leghamarabb a Crysis 2 megjelenése után fogok kártyát cserélni. Addig nem tudnám kihasználni az ERŐT.
Ui.: Akkora Ati-Amd fan vagyok Intel a procim, és legalább 4 éve nem volt csak Nvidia kártyám.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Senkinek sincs BattleForge -on kedve játszani és fps-t mérni?
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Ezt láttátok már?
DX10 vs DX11
Van különbség rendesen... Mintha már fénykép lenne. Kár hogy nem mindkét oldalra ugyanaz a figura került.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Igen. Az egyik fekete, a másik fehér.
Bocs, ezt nem bírtam kihagyni. De a Dx11 -es nagyon jó. Én első ránézésre azt hittem , hogy egy fénykép.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Televan?
Már az is....
Ezt meg én nem tudtam kihagyni...
Bocsika
Nincs kizárva hogy fénykép. Csalnak ezek az Amd-nél. Lehet hogy az egyik technikus beöltözött.
Illetve most hogy az Nvidia seregeit szétverték otthon pihenhetnek a katonák.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Há me a második fej fénykép is. Valamelyik filmből van, már nem emlékszem melyik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
(#369) Dr. Romano válasza 7Heads Drago (#365) üzenetére
LoL
Ez meg itt a Half Life 3 DX11-es képernyő lopása. Ez is már fotominőség
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Ha már itt vagy Abu, akkor kérdeznék egyet, ami részben ontopik is Az 5xxx kártyáknál megmaradt a régi Xenos kompatibilis tesszellátor is? Futtattam a Froblins demo-t egy 5770-esen, és működött a tesszelláció. A demó Dx10.1-es, tehát ebből arra következtetek, hogy nem tudja használni a DX11-es tesszellátort, és ha jól tudom, az új tesszellátor nem kompatibilis a régivel, tehát megmaradt a régi is a DX11-es chipekben?
Ennyi erővel ati dx11et se nagyon érdemes venni!
Miért?
Mert kiforratlan technológia. Kb a 2. 3. széria lesz majd tuti. És az áruk igencsak meg fog zuhanni ha továbbmegy a fejlesztés. És ez remélhetőleg hónapokban mérhető csak.
És nem azért mert nv-m van jelenleg. Nekem mind1 csak adják jó áron és legalább 2* annyit tudjon erőben mint a jelenlegi kártyám.
Akár ati is lehet.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
752 punkte most boldog vagyok
már tudom mit éreznek a 3dmark függők
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
A driver támogat egy speciális Xenos butítást, amivel működik a DX11-es tesszellátoron is a Xenos kód. Egyszerű átfordítás ... Nem nehéz kivitelezni, persze nem gyors a megoldás, de a HD 5000 erőből kitolja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ez az aminek abszolút semmi értelme nincs, mert a Xenos-t PC-n egy játék sem használta (tudomásom szerint), persze gyakorlatilag fordítva sem lenne értelme.
#372 Mr.Csizmás: 77
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
ez hatalmas!
7heads drago: én ennek a képnek nem hiszek, mert a directx10-es kép is kamu, akkor a másikra mit lehetne mondani... ultrakamu?
pisti: igazad van minden tekintetből, de én ezt akkor is egy kicsit kitolásnak tartom. persze, mondom a 285-ömmel, de akkor is... most mindenki váltson directx11-re, mert 1-el több játék lesz az évben... fú de jó! azért, mert gyorsabban lehet fejleszteni rá, még nem fogják ezt kihasználni... miért is tennék? attól még úgyis letöltik majd az emberek, nincs benne haszon, ééés ennyi.
[ Szerkesztve ]
Tíz sor a fordító rutin ... nem nagy kunszt. Legalább működik a Froblins tesszellálás a HD 5000-en is. Értelmét csak a fejlesztők látják, mert a tesselation SDK-hoz elég a HD 5000-et használni, és azon tesztelhető minden tesszellátoros kód. Még az Xbox-os is. Ez Xbox360-as fejlesztéseknél nagy segítség.
BR4D: Pontosan a warez miatt kell egyre kevesebb pénzt rakni a PC-s fejlesztésekbe. A DX11-es kód ilyenkor legjobb választás, mert gyors lesz a motor, és az API visszaskáláz a gyengébb kártyákra. Ezért ugrottak rá a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Így már más a fekvése.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
xxx
Én is kíváncsi leszek.
Mert ha ez egy teszt arc, akkor nem jelent semmi se, mert valós játékban nem fogják alkalmazni. Ha pedig játékban is alkalmazható lesz, akkor a Crysis2-ben választhatók pattanást az ellen arcán, hogy mit szeretnék kinyomni golyóval...
Mint ahogy hullámzó kebleket sem láttam egy játékban sem. Pedig örültem volna neki.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Teszelátor keményen dolgozik, az útpadkán látszik a legjobban, compute shaderrel van számíttatva az autók és a járókelők AI-ja.
PC-STYLE.hu
(#380) Mr.Csizmás válasza Dr. Romano (#369) üzenetére
ez ratyi, a víz sima static mirror
VaníliásRönk: azt meg hogy?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Bizonyára azt akarták demonstrálni, hogy a tesszelátor lépcsőt is tud generálni. Ha jobban megnézed, nem azt volt odaírva, hogy "DX9/10 vs. DX11", hanem tesselation on(/off).
Ugyanakkor, az is igaz, hogy játékokban nyilván nem szúrnak majd ki ennyire a DX9, és főleg DX10.x-es kártyák tulajdonosaival, hogy még lépcső sem lesz náluk.
Egyébként elég furán néznek ki azok a cserepek a recés ívekkel. Remélem, ezt jobban is meg lehet oldani. Szóval, nem a hw butasága.
Láma kérdés, de XP alatt is fut a progi, vagy csak Win7-en?
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Ha már van 5-ös szériás vga-tok érdemes megkukkantani azt a két techdemot. Odab@sz !
Innen szedhető /ngohq.com/
Regizni kell.
(#385) VaniliásRönk válasza Mr.Csizmás (#380) üzenetére
Integrált VGA. De egy X4500MHD-nál így is másfélszer gyorsabb, ennyi öröm nekem is jutott.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
Működik!
7Heads Drago: a batmanban ringanak a cicik, csak nem olyan feltünően.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
az nem a fiziksz hatása?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#388) VaniliásRönk válasza Mr.Csizmás (#387) üzenetére
Nem mindegy, hogy PhysX-esek vagy tesszaláltak a cicik?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
(#389) Mr.Csizmás válasza VaniliásRönk (#388) üzenetére
szerintem kérdezd meg az asszonyt erről
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
(#390) VaniliásRönk válasza Mr.Csizmás (#389) üzenetére
És ha azok sem valódiak? Rá kéne kéne tetováltatni, hogy The way it's meant to be played...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
Olvastam itt a hozzászólásokat, próbálom kideríteni, hogy vajon a HD4000-ben lévő tesszellátort miért nem használja ki ez a program? Nem tették bele, vagy maga DX10.1 API nem támogatja ezt a tesszellátort? Vagy miért? Bocs a láma kérdésért, de most néztem meg a Gamepod-ra felrakott HD videót, és durván látszik, hogy mennyit számítana a tesszellátor, ha mondjuk futna az én kártyámmal is... (HD4000)
Egyébként leváltottam a 9.8-as katát 9.10-re és most ugyanazzal a sebességgel megy DX10 és DX11 (tudom, hogy nem valós DX11) módban is a Heaven, a 9.8-al DX11 módban majd 5 átlag FPS-el lassabb volt ugyanazokon a beállításokon. Valaki esetleg tapasztalt hasonlót?
Egyébként már legalább 15-ször végignéztem de DX9 módhoz képest felfelé egyáltalán nem látok szépülést, csak lassulást a tesztben.
(#392) Mr.Csizmás válasza VaniliásRönk (#390) üzenetére
j8
(#391) Cayman ha van lépcsőd, akkor tesszeláció is. Dx10.1-ben nincs natív tesszeláció, úgytudom ( )
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Nincsen itt semmi, tolom neki ezerrel az F3 gombot is, egy lépcsőfok se látszik, se a cserepek, se a macskakő, se semmi, sík textúrák csak. Hát akkor meg nem tudom minek foglalja a felesleges helyet, alkatrészt, költséget a HD4000-be épített tesszellátor.
A DX11 és a Xenos tesszalátor sajnos nem kompatibilis, és nincsenek is egy súlycsoportban.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
(#395) Mr.Csizmás válasza VaniliásRönk (#394) üzenetére
Akkor a 4830-ban a tesszelátoromat mire tudom használni?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
az 5870 sehol nem hozza az 5770 dupláját - ha egyszer lesz WHQL catalyst az 5770-hez, akkor csinálok erről egy elemzést
#350
"Egyszerűen az új API azt adja, amire a programozók vágynak."
Az majd inkább a teljes szoftver render lesz
Dehogyis. Nagyon komoly ára lesz annak a fene nagy szabadságnak, fogják majd sokan visszasírni a jelenlegi kötött pipeline-t...
#384
Sosem értettem, mi annyira jó a depth of fieldben Az o-i-t viszont tetszetős!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
(#397) VaniliásRönk válasza Mr.Csizmás (#395) üzenetére
Futtathatod rajta a Froblins techdemót...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
(#398) PowerBuldog válasza Mr.Csizmás (#395) üzenetére
Gyakorlatilag semmire.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
(#399) 7Heads Drago válasza Mr.Csizmás (#395) üzenetére
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Nálam a 9.8-al sincs sebességbeli különbség, de a DX9 is csak minimálisan gyorsabb. Viszont az nekem is feltűnt, azaz nem tűnik úgy mintha sok különbség lenne képminőség és effektek terén a DX módok között.