Azért mert mondatvégi írásjelek után automatikusan szóközt rak.
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
Azért mert mondatvégi írásjelek után automatikusan szóközt rak.
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
Ezt már nekem is mondták. csak néztem hogy mit beszél.
Xiaomi 13
Ha felrakod a cm10-re épülő miui-t,akkor a teló tulajdonságainál 2Gb fog megjelenni. Minek a root?
Azt ki lehet "kapcsolni"?
pl. email címnél ritka bosszantó a dolog...
Ne a TouchPalt használd, hanem az Android billentyűzetet!
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
Nekem eddig a legjobb a smart keyboard pro volt. Én a rendes android billentyűzeten nem tudok írni.
Xiaomi 13
OK, köszi
..Semmi , megoldódott.
[ Szerkesztve ]
Üdv Mindenkinek!!
Nah szellem van gépben!!!!!!
Hétvégén a hangszóróm nekiált recsegni torzan szólni, meg javítás ellenére a hívóképek nem jelentek meg, erre mondom ma megy vissza gariba javításra 3.ra, azt ha lehet igénylek másikat.........
Erre ma reggel hivóm a havert tök jó a hangszóró nem recseg, nem torz etc etc, mondom a hívóképeket is leellenörzöm (saját kari nem jó) a másik dogzós Alcatel sport telóm simkarijával, és láss csodát mükszik, namondom a simkarival van gondja a mocsoknak, megyek szervizbe adjanak másikat, visszarakom a rendes előfizus karit erre tökéletesen adja a hívóképernyőket, vazz mondom én szellem van benne
Üdv NAgya
[ Szerkesztve ]
Telefonoknak 2 nagy ellensége van: H2O, és a Gravitáció
Szegény te, rád férne már a hibátlan működés..
Milyen billentyűzetet használsz? Talán abban kellene megnézni mint beállítást.
Bocs, lemaradtam...
[ Szerkesztve ]
"What is the most important thing in a woman?" - "The soul."
HAli!!
Kösz az eggyüttérzést, de most elnekiabálgyam, most JÓÓÓÓÓÓÓÓ, hétvégén GPS nagypróba, ha aztat is kiállgya megmarad.
Ja igen hogy kicserélték az optikát, végre egész jó a fényképezője, egy ugyanillen paraméterekkel rendelkező Samuval hasonlítottuk össze(havernak azóta konyul a szája) és vazz az Alca lenyomta
Közelre a saját alkalmazást javaslom fényképezésre(nem égeti be a vaku a képet ), messzire meg a Camera Fx-et használom, az ott jobb.
Üdv Nagya
Telefonoknak 2 nagy ellensége van: H2O, és a Gravitáció
Sziasztok, a maradék 1-2 Nillkin tokomat jóárasítottam
Csak fekete (szürke)?
Lényegében megszűntem létezni. Az adataimban található e-mail címen még egy darabig elérhető vagyok...
Csak fekete színben van, de nem szeretnék tovább off-olni, pü-ben elérhető vagyok
Egy kis off
Holnap irány a Balcsi!!! Nem hiszem hogy nagyon elérhető leszek.
Xiaomi 13
Sziasztok!
Alkatrész ügyben tudna segíteni valaki? Konkrétan nekem a "króm" szegély kellene - már ha létezik olyan hely ahol csak ez a darab fellelhető...
Lenne valakinek tippje?
Sziasztok!
Telefonom már sokadszorra dögrováson (lásd korábbi posztjaimat): valamikor mehetek újból szervízbe vele. Alapértelmezés szerint más tipusra való cserét akarok kérni - majd meglátjuk...
Kérdés1: Valójában már kétszer kompletten cserélték a belét (új imei szám) és most ugyanolyan baja van, amit korábban szintén így próbáltak orvosolni. Ha nem lennének hajlandóak cserélni, részben erre is hivatkozva érdemes-e fogyasztóvédelemhez fordulnom? (Vagy kihez, ha nem hozzájuk?)
Kérdés2: Tré eddig soha nem tudott internet-képes cserekészüléket adni, viszont nekem ketyeg a hűségnyilatkozastom egy olyan csomagra, amiben a net is bennefoglaltatik. Ha most prompt nem tudnám átcseréltetni és megint csak valami fapados cseretelót adnának, egyoldalú szerződésszegésre hivatkozva jogom van-e felmondani a hűségszerződést? Netán ezzel is fogyasztóvédelemhez fordulhatnék?
köszi
Ezek azok a kérdések,amikre inkább első körben a fogyasztóvédelmet kéne megkérdezni,ők hamarabb és pontosabb választ fognak adni,mint itt bármelyikünk.. szerintem..
nagyon szépen köszi ))
(#21022) ToniSoprano válasza sajti_pajti (#21019) üzenetére
Próbálhatsz írni a fogyasztóvédelemhez, haverom írt nekik más ügyben, kb. 1 év múlva írtak vissza neki, valami általános levelet. Szerintem akkor foglalkoznak komolyabban az üggyel, ha többen írnak egyszerre hasonló problémával, de mindenképpen beszélj velük mit tudnak tenni, mi pontosan a hatáskörük.
Az egyoldalú szerződésbontással azért legyél óvatos,szerintem próbálj egyezkedni a T-vel és közös megegyezéssel szerődést bontani. Ha egyoldalúan szerződést bontasz, rád terhelhetik a kötbért, mint tartozást, és akkor behajtó jön meg ilyesmi.
Konkrétan mi a problémád a mobillal? A repülő üzemmód be/ki után sincs mobilnet?
[ Szerkesztve ]
A Bagyusz féle CM10.1- nél (4.2.2.) nincs valami megoldás az adathasználat mérésre. A gyári nincs a menüben, ha felteszek bármilyen app-ot nem mér semmit?
Üdv, Lala
Egyelőre nincs.
Köszi, amúgy a rom-odnál megoldódtak a problémák, jól sikerült és szép is lett. A bluetooth nem működött nekem.
Üdv, Lala
(#21026) ANDROID??? válasza sajti_pajti (#21019) üzenetére
Azt a telt illene már kicserélniük egy full origira, nem lesz egyszerű náluk elérni, hogy esetleg egy más fajta telefonra vásárolhasd le a készüléket. Arra, hogy ketyeg a net, az volt felém is korábban a Tré válasza, hogy a Samsung amit adtak csere készülékként netképes (na ja, azt inkább hagyjuk).
MEg kell kérdezni első körben, hogy hogyan szeretnék ezt az állapotot számodra legrövidebb határidőn belül megoldani, ha megint szervizzel jönnek hülyíteni, akkor érdemes megpróbálni az adott T üzletvetőjétől kérni a segítséget, és ne hagyd magad lerázni azzal, hogy egy "üzenettel" jön vissza az ügyintéző és nem a vezetővel. Próbáld meg vele mindenképpen megbeszélni, említsd meg, hogy nem akarod tovább vinni az ügyet a fogyasztóvédelmi ill. egyéb szervek felé, mert azzal csak az idő lesz húzva, a végeredmény pedig úgy is egy új készülék lesz. Amennyiben neked megfelel, hogy ha cserélik egy origira a telt. akkor kérd ezt, ha nem felel meg, akkor kérd, hogy töröljék a hűséget adják vissza a pénzt és helyben levásárolhasd új hűség aláírásával (ebbe hamarabb bele fognak menni), és írj alá egy másik hűséggel egy olyan telt. amit szeretnél helyette. Kb. ennyit lehet megpróbálni, ill. fordulni hivatalos panasszal a fogy. védelemhez, de az sem lesz egy egyszerű kör, és sokáig fog húzódni, addig a telefonod meg még mindig rossz lesz. Az a gond a szituval, hogy a telt. ők küldik javíttatni és ezzel meg egy 22-es csapdába kerülsz, mert így a kötelezettségnek ők eleget tesznek, az már nem az ő gondjuk, hogy a tel. rossz.
Amennyiben 3* viszed be a telefont ugyan azzal a hibával, akkor javítás helyett garanciás cserét kérj. És ha azt a szerviz jóváhagyja, akkor cserélik ugyan olyanra, akkor esetleg kérhetsz másik készüléket...
De ugye semmi se olyan egyszerű, mint aminek látszik, sajnos fogyasztónak már alig van joga, az eladónak/szerviznek meg kötelezettsége. Ha 3 hónapig ülnek rajta, akkor 3 hónapig van szervizbe....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Ezt megerősítem, de az hogy a 3 után csere, azt csak kérheti, mert azt is valószínű elutasítják, kivéve ha jó fejek s nem állnak neki szívatni...
Igen kérheti, de ha 3*-ra ugyan azzal a hibával viszi be, akkor esedékes a csere (ha szerviz is úgy itéli meg...) de ha nem köti ki, hogy cserét kér, akkor a telefont szervizre veszik át....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Köszi a válaszokat!
A készülékemnek többféle baja is volt már: fagyott mindenféle helyzetben, hívás közben, csak úgy, upgrade közben, stb. illetve volt, hogy kikapcsoltam és utána már nem lehetett bekapcsolni. Valójában a 3g-je is elment többször, csak az még mindig visszajött előbb-utóbb, egy, esetleg több ki-/bekapcsolás után úgyhogy azt magamban még nem is könyveltem el hibának. (Amúgy amikor nem tért magához, akkor is épp 3g probléma miatt kapcsoltam ki...)
Ahogy már írtam, valójában - legalább is a belét - már kétszer is cserélték, szóval minimum az alaplapot, mert új imei száma lett. Szóval lényegében ez már a harmadik ugyanilyen készülék, ami nálam van.
A helyzet az, hogy a mostani hiba se új és már ezt is csak úgy orvosolták, hogy cserélték a belét, tehát az eddigi gyakorlatot figyelembe véve 99,99 %-os valószínűséggel megint az történne, hogy leadom a készüéket és bő 3 hét után kapok egy negyediket.
Ahova vinni készülök, ott már a vezetővel is beszéltem, valójában már akartam kérni a cserét más modellre, csakhogy az egyik helyi "szervizes" mikor javítás alatt volt, azt mondta, hogy várjuk meg amíg az alcatel szervíz mond valamit, aztán ők a belének a cseréjével úgymond megjavították és akkor ugyanott leráztak, hogy mit ugrálok, megcsinálták a telefonom? Ezt persze nehezményeztem és panaszügy lett a vége.
Mindenesetre, azt hiszem, az lesz a legjobb, ha vagy rá tudom venni, őket a cserére (mármint más modellre), vagy ha megint ragaszkodnak a szervizelgetéshez akkor marad a fogyasztóvédelem. A hűséget meg - ha nem lennének képesek netképes cseretelót adni - csak úgy nem mondanám fel magamtól, vagy tudok, valami konkrét szerződés pontra hivatkozni, vagy ha nem, akkor majd meglátom a reakciójukat a kérdésben és ha nem tudunk dűlőre jutni, akkor ez is fogyasztóvédelem.
Igen, az az egy nem működik benne. Már 99%-osan kész vagyok a 4.0-val, abban már jó.
Szerintetek megéri elcserélni egy LG optimus L7-re a 995-öt? Nekem egy kicsit necces a dolog. Van valakinek vélemény aki ismeri mindkét telót?
Üdv, Lala
Nem éri meg semmiképpen. Gyengébb jóval.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
(#21034) ToniSoprano válasza sajti_pajti (#21030) üzenetére
Mondjuk, az hogy 99,9% rossz lesz csere után elég fura kijelenteni, mert az emberek nagy részének jól működik a telefon. Nekem T-s van gyári Ics-vel, használtan vettem most több mint egy éves, 2 és fél hónapja használom, egyszer sem fagyott azóta. Mondjuk mivel Trés mobilnet előtt van amikor repülő üzemmódba kell tenni. De ha ennyi problémád volt, kérj másik telefont.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok.
Segítséget kérnék.
Hozzájutottam egy ot-995-höz.
A problémám az vele: bekapcsolás után a boot folyamat vége felé magától kikapcsol oly módon, mint ha a power gomb folyamatosan nyomva lenne.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? Esetleg van rá orvosság?
Előre is köszönöm.
Üdv: gabor_b
Nyomj egy factory resetet,vagy rom csere,vagy cwm-ben clear dalvik,clear cache,factory reset. Olvasd el a blogom,ha van egy kis időd..
Ezen a lépésen már túl vagyok.
h1n1, cm, és gyári romoknál ugyan ezt produkálja.
Itt meg is állt a tudományom.
No meg még egy apró adalék: vettem 1750mAh aksit. Ha azt szeretném használni, a telefon úgy tesz mint ha nem lenne aksi a telóban. Csak a gyári aksit fogadja el.
Sőt! Ha cwm-l indítom a telefont akkor azonos időnként rezeg az aksi. olyan mint ha a power gombot nyomnám. :S
[ Szerkesztve ]
Akkunak gondolom a polaritása oké,max az akku elektronika szar..
Romok: fel is flasheli,vagy lehasal? Melyik cwm?
[ Szerkesztve ]
Felmegy szépen. Első indításnál, amikor elindulna a rendszer a beállítások után, kikapcsol a telefon.
Aksit nem tudom. Pár napoig ment szépen. De mivel garis, szépen vissza viszem.
Iagzából ez a kikapcsolás dolog a bosszantó. :S
A bekapcsoló gomb "roppan" egyet,amikor nyomod?
Igen.
Sziasztok!
Telenoros OT-995-öt hogy tudok függetleníteni? Van erre valami megoldás?
Amúgy Telenornál felmondanám a szerződésem, kötbért kiperkálom nekik, aztán ágyeszbugyesz... De a telefont megtartanám, csak ugye nem megy vodás karival...
Amúgy nagyon elvetélt ötlet lenne ez?
Elvileg a telefonra és az előfizura is van 2 éves hűségem, de azt mondta az ügyintéző, hogy ha el akarom vinni, elég csak az egyik előfizetésem felmondani (kb 20ezer) és mehetek. A másik számom maradna a Telenornál.
A Telenornál tudod függetleníteni, az általa megszabott árért.
Minden mással tiltott topic témát feszegetsz, nem mellesleg BTK-ba ütköző cselekményt
Köszi az infót, majd érdeklődök a telenornál, hivatalos módszerre gondoltam, mondjuk garivesztést sem szeretném
Megtaláltam... 10 ezer tavaly augusztus óta. na de a lényeg, hogy lehet legálisan
Beállítás varázsló, touchpal billentyűzet nincs fagyasztva vagy törölve?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
(#21047) sajti_pajti válasza ToniSoprano (#21034) üzenetére
Nézd, saját tapasztalatok alapján írhattam volna nyugodtan 100-at is, de tény, hogy logikus az érvelésed.
(Bár ezt: "Mondjuk mivel Trés mobilnet előtt van amikor repülő üzemmódba kell tenni." nem tudom értelmezni.)
Valószínűleg ma lesz a nap, mikor elmegyek intézkedni ezügyben.
szerintem a sorozatos mobilinternethiba a t miatt van. Hallottam hogy mostanába rosszalkodik a hálózat és a net.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13
(#21049) ToniSoprano válasza sajti_pajti (#21047) üzenetére
Nekem az van, ha több, mint 12 órája nem használom a mobilnetet, akkor nem csatlakozik, csak ha előtte repülő üzemmódba teszem. De ezt már többen írták, ez sajnos a Trés rom hibája, a többi szolgáltatónál nem jelentkezik.
Rottal megoldható lenne, de annyira egyelőre nem zavar az egész, elég stabil, gyors gyárival is.