Ott lehetne jól megfogni a dolgot, hogy a folyamat melyik szakaszában kapcsolódik be a kiadó, és milyen feltételekkel - értelemszerűen minél korábban és minél több pénzzel, annál erősebb hatást is gyakorol. Megintcsak a Bastion - ott lehet tudni, hogy teljesen önállóan készült a játék (ami a végtermék minőségét tekintve amúgy megdöbbentő), és csak a végén vonták be a Warnert, mert az Xbox kiadáshoz kellett kiadó. Olyannyira, hogy a Transistort már maguk adták ki (addigra a Microsoft is nyitottabbá vált).
Mit tudunk a Shankről vagy a DeathSpankről? Kb. ugyanazt, mint a legtöbb társukról - semmit. Itt bukik a fenti kritérium, sajnos
@all: a Torchlightot ismerem, biztosan jó, sajnos az egeres ARPG-k irányítása rövid úton kikezdi az idegeimet és az ízületeimet is Thomas jópofa, csak kifelejtettem, a Never Alone pedig megy a "tesztelendő" listára
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...