-
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
[ Szerkesztve ]
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Téma összefoglaló / tudnivalók
• www.movian.tv - homepage
• logout.hu - bemutató
MOViAN online stream lejátszó
• letisztult, sallangtól mentes
• android, Linux, PS3, RPi v1-2,
• mac OS X, Win 7-10 kompatibilis
• online TV, Zene Streaming
• felirat, hálózati lejátszás, offline
• 4K, 1080p, mkv, dts
• nyílt forráskód, magyar lokalizáció
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Téma összefoglaló / tudnivalók
• www.movian.tv • weboldal
• logout • bemutató
MOViAN Player
• multimédia lejátszó
• 4K • 1080p • mkv • dts
• hálózat & offline támogatás
• letisztult • sallangtól mentes
• nyílt forráskód • magyar lokál
Kompatibilis
• android • linux • ps3 • RPi
• mac osX • win7-10
• tv • zene • sub • streaming
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Téma összefoglaló / tudnivalók
• www.quake.com • weboldal
• #1 hsz • összefoglaló
• #2 hsz • id örökség
• #3 hsz • engine&tech
• www.stream.com
Quake Champions
• arena fps
• nincs konzol limitáció
• pc fejlesztésre fókuszálnak
• 120Hz frissítés támogatva
• klasszikus skill és fegyver
• megjelenés ~ 2017 (beta)
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
TiR (jobb felső sarok)
:::: Téma-összefoglaló ::::
• quake.com • weboldal
• jelentkezés • beta
• #1 hsz • tartalomjegyzék
• #2 hsz • id örökség
• #3 hsz • engine&tech
• steamcommunity.com
Quake Champions
• aréna fps
• nincs konzol limitáció
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• klasszikus skill és fegyver
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
TiR (jobb felső sarok)
:::: Téma-összefoglaló ::::
• #1 hsz • tartalom
• #2 hsz • id örökség
• #3 hsz • engine&tech
• quake.com • weboldal
• jelentkezés • zárt béta
• steamcommunity.com
Quake Champions
• aréna fps
• klasszikus skillek
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Várható megjelenési dátum: 2017 év vége ~ 2018 eleje (?)
Jelenleg béta fázisban van a játék, messze menő következtetést még nem lehet levonni a balansz és végleges finomhangolásokkal kapcsolatban.
Ami már biztosan benne van:
• lesz duel (1 vs 1)
• marad a megszokott irányítás
• aréna FPS, brutális versenyek
• klasszikus formulákra épülő reboot
• megerősítve: nem lesz konzol/hardver limitáció
• ismét a mozgáson és térkép kontrollon van a hangsúly
• kiegészítve speciális képességű (2db / fő) "hős" karakterekkel
www.bit.ly/quakech01 • reveal gameplay e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech02 • world premiere e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech03 • returns • 2016.07.25.
www.bit.ly/quakech04 • champions & eSports • 2016.08.01.
www.bit.ly/quakech05 • debut gameplay • 2016.08.04.
www.bit.ly/quakech06 • beta announcement • 2017.03.07.
www.bit.ly/quakech07 • Nyx Champion Trailer • 2017.03.08.
Hangzatos ígéretekkel van tele szúrva az összes videó, és már van üzleti moddel is néhány kiemelve:
• eSport színvonal
• pc fejlesztés van fókuszban
• könnyű csatlakozás és barátlista
• talán később megjelenhet konzolra is
• képfrissítés 120Hz = nem lesz fps limit !
• ingyen játszható lesz 1 hőssel ( free to play )
• megvehető egyben az aktuális időpontban elérhető összes hős
• gyűjtött pontokért, vagy igazi pénzért bérelhető/megvehető az elérhető tartalom
• fegyver és egyéb skinek is vásárolhatóak pontokért
Lehetetlennel próbálkoznak! Megőrizni a játék eredeti szellemiségét, alkalmazkodva a modern éra követelményeihez. Ha a történet első fele sikerülne, sínen volnánk.
QuakeCon konferencia - Tim Willits (kreatív igazgató id) beszámolójában a következők hangzanak el:
- "hagyományoktól eltérően nem az id Tech5 motorjával dolgozik a QChampions. Hibrid technológiát kap, mely az id Tech5 és saber5 tech ötvözetéből épült."
- "amit legelőször meg akartunk tenni a játék régi valójának megragadása, az igazi Quake érzés. Ezt az fílinget, a mozgást kell beépítenünk az id tech enginbe, míg a renderelést és néhány más csomagot a saber tech biztosít."
- "nem akarunk konzol limitekbe ütközni, vannak rajongók, akiknek fontos a 120 kép/mp, így a pc fejlesztés a legfontosabb, minden rajongót szeretnék megtalálni"
- "Úgy éreztük, hogy a tapasztalt csapataink így dolgozhatnak leghatékonyabban össze".
A gyakorlatban számos jellemző a doom4-ben tapasztaltakból nem öröklődik: a Mod támogatás hiányozni fog az első kiadásból, ezen kívül nem kap támogatást a
• virtuális valóság,
• Vulkán APi,
• Snap Maps
A QChampions játékmechanizmus alapja a qlive, így egyértelműen a nagy elődök eSports versenystílusára épül. Talán későbbiekben mod támogatás mégis elérhető lesz patch formájában..
www.bit.ly/quakec13 • veterán vélemény • felirat kapcsolható!
+ természetesen a klasszikus fegyverek jelen vannak
+ régi skillek felfedezhetők (rocket jump, bunny hopp, strafe jump, circle jump)
+ nyilván lesz quad damage és klasszikus itemek,
+ ismert, régi arcok: Ranger, Visor, Anarki
+ és lesznek újak: Nyx, Scalebearer
- a parádés, színes, csillogó helyszínek erősen hajaznak az UT bétára
- egyelőre az ingame képeken még nem látható a kontrasztosabb q1 hangulat
- tesznek hozzá új special abilityt (Overwatch mintájára hősőnként eltér)
- nehéz dolog és rengeteg idő a helyes egyensúly kidolgozása
wallpappers • ingame • fan art
quake.com • steamcommunity.com • discord.gg • discord.gg - hungary •
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
TiR (lenyitható)
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Várható megjelenési dátum: 2017 év vége ~ 2018 eleje (?)
Jelenleg béta fázisban van a játék, messze menő következtetést még nem lehet levonni a balansz és végleges finomhangolásokkal kapcsolatban.
Ami már biztosan benne van:
• lesz duel (1 vs 1)
• monumentális helyszínek
• aréna FPS, brutális versenyek
• klasszikus formulákra épülő reboot
• marad a megszokott irányítás és fegyverek
• megerősítve: nem lesz konzol / hardveres limitáció
• ismét a mozgáson és térkép kontrollon van a hangsúly
• speciális képességű (2db / fő) "hős" karakterekkel
www.bit.ly/quakech01 • reveal gameplay e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech02 • world premiere e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech03 • returns • 2016.07.25.
www.bit.ly/quakech04 • champions & eSports • 2016.08.01.
www.bit.ly/quakech05 • debut gameplay • 2016.08.04.
www.bit.ly/quakech06 • beta announcement • 2017.03.07.
www.bit.ly/quakech07 • Nyx Champion Trailer • 2017.03.08.
Hangzatos ígéretekkel van tele szúrva az összes videó, és már van üzleti moddel is néhány kiemelve:
• eSport színvonal
• pc fejlesztés van fókuszban
• könnyű csatlakozás és barátlista
• talán később megjelenhet konzolra is
• képfrissítés 120Hz = nem lesz fps limit !
• ingyen játszható lesz 1 hőssel ( free to play )
• megvehető egyben az aktuális időpontban elérhető összes hős
• gyűjtött pontokért, vagy igazi pénzért bérelhető/megvehető az elérhető tartalom
• fegyver és egyéb skinek is vásárolhatóak pontokért
Lehetetlennel próbálkoznak! Megőrizni a játék eredeti szellemiségét, alkalmazkodva a modern éra követelményeihez. Ha a történet első fele sikerülne, sínen volnánk.
QuakeCon konferencia - Tim Willits (kreatív igazgató id) beszámolójában a következők hangzanak el:
- "hagyományoktól eltérően nem az id Tech5 motorjával dolgozik a QChampions. Hibrid technológiát kap, mely az id Tech5 és saber5 tech ötvözetéből épült."
- "amit legelőször meg akartunk tenni a játék régi valójának megragadása, az igazi Quake érzés. Ezt az fílinget, a mozgást kell beépítenünk az id tech enginbe, míg a renderelést és néhány más csomagot a saber tech biztosít."
- "nem akarunk konzol limitekbe ütközni, vannak rajongók, akiknek fontos a 120 kép/mp, így a pc fejlesztés a legfontosabb, minden rajongót szeretnék megtalálni"
- "Úgy éreztük, hogy a tapasztalt csapataink így dolgozhatnak leghatékonyabban össze".
A gyakorlatban számos jellemző a doom4-ben tapasztaltakból nem öröklődik: a Mod támogatás hiányozni fog az első kiadásból, ezen kívül nem kap támogatást a
• virtuális valóság,
• Vulkán APi,
• Snap Maps
A QChampions játékmechanizmus alapja a qlive, így egyértelműen a nagy elődök eSports versenystílusára épül. Talán későbbiekben mod támogatás mégis elérhető lesz patch formájában..
www.bit.ly/quakec13 • veterán vélemény • felirat kapcsolható!
+ természetesen a klasszikus fegyverek jelen vannak
+ régi skill felfedezhető (rocket jump, bunny hopp, strafe jump, circle jump)
+ nyilván lesz quad damage és klasszikus item is
+ ismert, régi arcok: Ranger, Visor, Anarki
+ és lesznek újak: Nyx, Scalebearer
- a parádés, színes, csillogó helyszínek erősen hajaznak az UT bétára
- egyelőre az ingame képeken még nem látható a kontrasztosabb q1 hangulat
- tesznek hozzá új special abilityt (Overwatch mintájára hősőnként eltér)
- nehéz dolog és rengeteg idő a helyes egyensúly kidolgozása
wallpappers • ingame • fan art
quake.com • steamcommunity.com • discord.gg • discord.gg - hungary •
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Wolfenstein • Doom • Quake kitörölhetetlen örökség, mely új iparágat kovácsolt.
Szentségtelen hármas, ami szokatlan műfajban (cthulhu) feledhetlen akció játékot szült - ezzel örökre megváltoztva a pc játék történelmet.
Az id software és legutóbbi játékuk a Quake Champions számára készítek egy átfogó(bb) topikot. Nosztalgiázás helyett egybe gyúrom az információ morzsákat. Téma összefoglalóban megtalálhatjátok a teljes qc leírást! #1 hsz a tartalomjegyzék.
FPS történelmi alapok és az id örökség. #2 hsz
Kapcsolódó leírások, engine, ost, mod és további érdekességek. #3 hsz
Az E3 előzetes hamar lefutott, volt néhány nyilatkozat, azóta nagy a csend, az eddig látottak alapján sokan bizakodunk és várjuk az új trónörököst!
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
• #1 hsz • tartalom
• #2 hsz • id örökség
• #3 hsz • engine&tech
• quake.com • weboldal
• jelentkezés • zárt béta
• steamcommunity.com
Quake Champions
• aréna fps
• klasszikus skillek
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Tartalomjegyzék, leírás és bemutató #1 hsz.
LittleShark fórumtársnak köszönhetően az aktuális legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető. Ugyanakkor már a movian pluginjai között is az ő munkáját köszönthetjük.
Kérlek támogassátok egy sörrel a kollégát.
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Movian Media Player 5.0
Tartalomjegyzék, leírás és bemutató #1 hsz.
LittleShark fórumtársnak köszönhetően az aktuális legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető. A movian pluginjai között is az ő munkáját köszönthetjük (frissítéskor van pár óra csúszás a kettő között).
Kérlek támogasd egy sörrel a kollégát és egy UP-al a fórumot!
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
CHJWyPJk/FP41fyIJVT0FJwnZevcPhX9zV7IPnmoPm4PwtScFiWKSDjPqf/43yrXW20Fv/tbY7JwS+yp3A5
t/UA2etjPGbZ02xy0hGjjfB6n1RZnIbKVBlBjpYL3AQa5SXj08c7FXREVowAhJQF/L0/Kf0XKOAy/wGdio+
jEV5acLLdECb5TzcntRS/mAr1C1MOOC6/eevtpzim2nKkrhvz7Eq0HL5ja2MZ9zrprCCz+5hia+srolyvx3
dVxBVTf8//5/Z/3bcS6xfdVDmfG16uRRH/AiYaMc/N9qwLUvTbQ9vjyfRUFjVVoeIcDCLjOfS+7uiGBzr/1
2L6cXfWuRWFUaVRLZbDcYR6LI5BkDntfaloTiTpyT+d5CmriwcD1xxloN7RQ+1z+dWv2YFVvPz1jiN6J/fI
QQxg0gPuU+RQPkwzNgZCclwbE6DMd/4EGl/dZL0Q4uVZpnKRf3b3wQXlLWG6Pzwl0h64KHVmyl9+yuR0lXS
lnYlXaNzt6mel9M5tCRq6kureKdULLhE8XyTQm1OT6OX0+AEavFmKyXggKVQhVTJ1QNalXr/yKQXMB6YqZW
0AA+c5XsYFGY4hHtewhCBNxdNEeV+SIMCNThz6TlKuQPsFkwaV9YN7gxxmfsUhgB9I4ZL7hTPy7WPKZAO2i
qcR8aKfhcBMWe8ZHmtElxKcnljdSnqPFs5rKs4arqbJkc5Zyyik6aKICet4XBahHSWTDcnf/xMvIi0eKZVR
l/0blmPzlxlB4v0hcH6VEW2+XLQL3jiEPHbfiivA++45VEk0oAevv4UBzjylDKS2tx7Yo0Cys7drp/UaJvl
7cJ759M2n5T8fgMH5AWwARQicrcS0Gjf6D8PJaA0mN91ilSkNw6p/zf4+fFj/bgs2lqXUoG+lB6fv8P2Us4
rRom0ou/pQV1D5ccEEl+diLijuw0+Kd6yPdKkaUj2k7VuoGaWWddoZSBzie/Pou2l5MIcSUrizlZXoHSi6E
mEc1BLPScfIhd00L1vxUW9+x1hr89i3LUOxmDaHCRSU2wLvlsqfsGdawolvW206vHuaGbaRV9cxvvrTsSNX
EeQwxmyql091glN+o+llg4LwFYFnbSpUQbD87RO/gBIfDcRrtjntj9fSdye8rSF3QiyKVWDb2dUDQ9uqXmQ
wOeJ0/SleK/clqhqblL3ntHSlU3c10UXci201tMZAI/m0Qcz03pVpC0/wvo/GGTipvAwtvqgF6HM9crRQYh
iUWTqSz2IhBiCc=
Live-Die-Respawn
-----
[ Szerkesztve ]
Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
De pont ilyen nagyobb helyeken 3 fázisra szokták kötni a fénycsöveket, ami a vibrálást kiegyenlíti. (3 fázis persze nem csak emiatt kell, nagyfogyasztóknál arra egyébként is szükség van, a terhelés többfelé osztása miatt még akkor is, ha nincsenek 3 fázisú gépek.)
Itt van 1 fázis, 50 Hz:
Mivel mindkét félperiódusban világít, fény szempontjából 100 Hz hullámzást látunk.
Itt van három, időben eltolt fázis, ahogy a generátor forgása leképezi, a körben elhelyezkedő tekercsekben:
Ha mindhárom fázisra elosztva kötik a világítást (akár armatúrán belül a 3 db fénycsövet, akár armatúránként elosztva) az eredő fényt a zöld görbe jelképezi:
Ez már alig vibrál, méghozzá egy 50 Hz-es periódusra (egy teljes szinuszhullámra) 6,5 fényhullám jut, tehát 325 Hz, ami elvileg már nem zavaró.
Mindent összevetve, könnyen félre tudod vezetni magad, amikor nem is a vibrálás bántja a szemet, hanem mesterséges világítás túl nagy intenzitása és/vagy nem megfelelő spektruma.
Utóbbi alatt értem, hogy valakit a túl magas színhőmérséklet is bánthat, vagy a spektrum egyéb hiányosságai is.
(#12503) pjen
Az izzó több-kevesebb vibrálása nem bántja az emberek szemét, a stroboszkóphatás miatt mégis veszélyes tud lenni forgógépeknél stb., ezért is vonatkoznak rá az ezzel kapcsolatos munkavédelmi szabályok.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
del
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Köszi!
AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!
Tartalomjegyzék - hivatkozások - bemutató - összefoglaló #1 hsz
LittleShark fórumtársnak köszönhetően a legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető a lejátszóban a pluginok között vagy itt.
Gyakran ismételt kérdések és válaszok.
Billentyű parancsok
• nyíl ←↑↓→ billentyűkkel navigálsz a menüben
• nyíl ⇄ billentyűkkel beletekerhetsz a műsorba
• nyíl ⇅ billentyűkkel hangosíthatsz és halkíthatsz
• Backspace ⎵ törlés / vissza
• ESC - vissza lép
• Enter ⏎ kiválaszt / Műsor közben OSD menü
• Space - szóköz - pillanat állj
• F2 - média infó / Buffer állapot
• F4 - debug / rendszernapló
• F5 - frissítés
• F6 - lokális információk
• F8 - stop
• F11 - teljes képernyő
• Print Screen - még mindig a képernyő mentés
Bal felső sarokban egy balra mutató nyíl található, ezzel vissza léphetünk egészen a főmenübe.
Jobb sarokban található a "Page settings" azaz oldal beállítások.
Lehetőségünk nyílik a Page layout gombnál változtatni az ikonok elhelyezésén (Grid, List),
Bookmark page = könyvjelzővel jelölheted a később érdekes tartalmat. Mentsd el most, nézd meg később.
Reload page = újratöltést jelent. Megragadnám a pillanatot, állítsd Magyarra a programot a további részletek vesézése helyett. Térj vissza a "HOME" - kezdő oldalra.
Magyar nyelv beállítása
Settings ➪ Languages ➪ Languages ➪ Magyar (Hungarian)
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
jó
[ Szerkesztve ]
- Glaz-doz-fhut -
[ Szerkesztve ]
Abe due dembella
katt
↓↓↓↓↓
https://prohardver.hu/dl/upc/2017-03/30/344704_ydssj4w7gygfatgj_smiley_21108723.jpg
[ Szerkesztve ]
ACR assault rifle.
A bal oldali képen a pontosságra gyúrtam, minden ilyen jellegű kiegészítővel ellátva a fegyvert, így sikerült is azt statisztikailag maximálisra javítani.
-Jól látható, hogy a lövedéknyomok egy adott tengelyen mozognak, elhanyagolható a szóráskép vízszintesen. Ellenben nehezen lehetett adott ponton tartani a célgömböt, a kilengés miatt.
-A konténer jobb oldalán már maximális kezelhetőséggel próbáltam élni. Itt sikerült is többnyire a célon tartani a fegyvert, de a szóráskép pocsék, köszönhetően a pontosság degradálásának.
A cél a konténeren látható négyszög közepe volt, 25m távolságból és automata üzemmódban. A fegyver tartozékait mindkét esetben úgy cseréltem ki, hogy a pontosság és kezelhetőség maximális legyen, nem törődve a másik mutatóval.
Aki távolabbról szeretne automata fegyverrel operálni, annak érdemes lehet a kezelhetőségre gyúrnia, mivel egyébként elég nehéz a célon tartani. Közelebbről már érdemesebb a pontosságra figyelni, akár rövid sorozatokkal megtámogatva.
Természetesen ez csak egy fegyvernem, egy típusa.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
ACR fegyver lövedék esése.
Long barrel + compensator + PK AS scope. A lehető legjobb hatótávra összerakva.
-A sárga vonal az 50m-es lövés becsapódásának a helyét mutatja.
-Zöld 100m
-Narancs 150m
-Vörös 200M
ACR bullet drop- Short barrel+compensator+polymer sight. A belövési távolság degradálva.
-Sárga 50m.
-Zöld 100m.
-Narancs 150m
-Vörös 200m
Látható az eltérő lövedék esés, a távolság növekedésével valamint a kiegészítőkkel direkt módon történő befolyásolásával.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Itt látható 2 db. lövedék nyom bemenet. A lövésekett 25m -ről végeztem.
A bal oldali hangtompító+hosszú cső.
A jobb oldali hangtompító+ rövid cső.
Itt pedig ugyan azon jármű másik oldalán a kimenet. De már csak az egyik nyomot mutatja, mivel a rövid csővel és hangtompítóval szerelt ACR nem ütötte át mindkét oldalt.
Ezzel szemben a hosszú cső által kapott annyi plusz sebzést a fegyver, hogy képes legyen az áthatolásra.
Tehát a hangtompító nem minden esetben csökkenti teljesen nullára az átütés esélyét, lehet kompenzálni a sebzéssel. Persze figyelni kell azt is, hogy milyen anyagot lövünk vele.
A fegyver sebzésének csökkentése és a hangtompító használata viszont nem csak az átütést befolyásolja, hanem a lövedék sebességét is hátrányosan érinti. Így pedig nő az utazási idő is.
Természetesen a fentiek is fegyvernemenként, típusonként mások.
Általánosan a távolság csökkenti az átütés, sebzés esélyét. Illetve növeli a lövedék becsapódásának idejét és annak helyét.
De minden területre megvannak az ideális fegyvernemek, és a kiegészítőkkel is meglehetősen jól lehet befolyásolni a fentebb leírtakat.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-próba-
[ Szerkesztve ]
▫️ PH! FAN ▫️
.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
Memória olvasás
9057 MB/mp 19317 MB/mp
Memória írás
7801 MB/mp 20547 MB/mp
Memória másolás
8858 MB/mp 19321 MB/mp
Memória késleltetés
89.1 ns 74.3 ns
CPU Queen
21288 22188
CPU PhotoWorxx
5786 MPixel/mp 8997 MPixel/mp
CPU ZLib
164.5 MB/mp 133.3 MB/mp
CPU AES
854 MB/mp 6205 MB/mp
CPU Hash
2117 MB/mp 1156 MB/mp
FPU VP8
3393 3535
FPU Julia
8088 8389
FPU Mandel
4125 4424
FPU SinJulia
2062 2122
FP32 Ray-Trace
1260 KRay/s 1502 KRay/s
FP64 Ray-Trace
666 KRay/s 798 KRay/s
[ Szerkesztve ]
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...