Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Próba

Hozzászólások

(#10701) myckey


myckey
veterán

-

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#10702) hpsafl


hpsafl
tag

-

[ Szerkesztve ]

Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com

(#10703) olbaidhun


olbaidhun
őstag

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10704) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Téma összefoglaló / tudnivalók


www.movian.tv - homepage
logout.hu - bemutató

MOViAN online stream lejátszó
• letisztult, sallangtól mentes
• android, Linux, PS3, RPi v1-2,
• mac OS X, Win 7-10 kompatibilis
• online TV, Zene Streaming
• felirat, hálózati lejátszás, offline
• 4K, 1080p, mkv, dts
• nyílt forráskód, magyar lokalizáció

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10705) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Téma összefoglaló / tudnivalók

www.movian.tv • weboldal
logout • bemutató

MOViAN Player
• multimédia lejátszó
• 4K • 1080p • mkv • dts
• hálózat & offline támogatás
• letisztult • sallangtól mentes
• nyílt forráskód • magyar lokál

Kompatibilis
• android • linux • ps3 • RPi
• mac osX • win7-10
• tv • zene • sub • streaming

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10706) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Téma összefoglaló / tudnivalók

www.quake.com • weboldal
#1 hsz • összefoglaló
#2 hsz • id örökség
#3 hsz • engine&tech
www.stream.com

Quake Champions
• arena fps
• nincs konzol limitáció
• pc fejlesztésre fókuszálnak
• 120Hz frissítés támogatva
• klasszikus skill és fegyver
• megjelenés ~ 2017 (beta)

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10707) szubancs


szubancs
csendes tag

(#10708) olbaidhun


olbaidhun
őstag

-

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10709) olbaidhun


olbaidhun
őstag

TiR (jobb felső sarok)
:::: Téma-összefoglaló ::::

qchampions

quake.com • weboldal
jelentkezés • beta
#1 hsz • tartalomjegyzék
• #2 hsz • id örökség
• #3 hsz • engine&tech
steamcommunity.com

Quake Champions
• aréna fps
• nincs konzol limitáció
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• klasszikus skill és fegyver
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10710) olbaidhun


olbaidhun
őstag

TiR (jobb felső sarok)
:::: Téma-összefoglaló ::::

qchampions

#1 hsz • tartalom
#2 hsz • id örökség
#3 hsz • engine&tech
quake.com • weboldal
jelentkezés • zárt béta
steamcommunity.com

Quake Champions
• aréna fps
• klasszikus skillek
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10711) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Várható megjelenési dátum: 2017 év vége ~ 2018 eleje (?)
Jelenleg béta fázisban van a játék, messze menő következtetést még nem lehet levonni a balansz és végleges finomhangolásokkal kapcsolatban.

Ami már biztosan benne van:
• lesz duel (1 vs 1)
• marad a megszokott irányítás
• aréna FPS, brutális versenyek
• klasszikus formulákra épülő reboot
• megerősítve: nem lesz konzol/hardver limitáció
• ismét a mozgáson és térkép kontrollon van a hangsúly
• kiegészítve speciális képességű (2db / fő) "hős" karakterekkel

trailer

www.bit.ly/quakech01 • reveal gameplay e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech02 • world premiere e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech03 • returns • 2016.07.25.
www.bit.ly/quakech04 • champions & eSports • 2016.08.01.
www.bit.ly/quakech05 • debut gameplay • 2016.08.04.
www.bit.ly/quakech06 • beta announcement • 2017.03.07.
www.bit.ly/quakech07 • Nyx Champion Trailer • 2017.03.08.

PURE SPEED

Hangzatos ígéretekkel van tele szúrva az összes videó, és már van üzleti moddel is néhány kiemelve:

• eSport színvonal
• pc fejlesztés van fókuszban
• könnyű csatlakozás és barátlista
• talán később megjelenhet konzolra is
• képfrissítés 120Hz = nem lesz fps limit !
• ingyen játszható lesz 1 hőssel ( free to play )
• megvehető egyben az aktuális időpontban elérhető összes hős
• gyűjtött pontokért, vagy igazi pénzért bérelhető/megvehető az elérhető tartalom
• fegyver és egyéb skinek is vásárolhatóak pontokért

Lehetetlennel próbálkoznak! Megőrizni a játék eredeti szellemiségét, alkalmazkodva a modern éra követelményeihez. Ha a történet első fele sikerülne, sínen volnánk.

seeyou

QuakeCon konferencia - Tim Willits (kreatív igazgató id) beszámolójában a következők hangzanak el:

- "hagyományoktól eltérően nem az id Tech5 motorjával dolgozik a QChampions. Hibrid technológiát kap, mely az id Tech5 és saber5 tech ötvözetéből épült."

- "amit legelőször meg akartunk tenni a játék régi valójának megragadása, az igazi Quake érzés. Ezt az fílinget, a mozgást kell beépítenünk az id tech enginbe, míg a renderelést és néhány más csomagot a saber tech biztosít."

- "nem akarunk konzol limitekbe ütközni, vannak rajongók, akiknek fontos a 120 kép/mp, így a pc fejlesztés a legfontosabb, minden rajongót szeretnék megtalálni"

- "Úgy éreztük, hogy a tapasztalt csapataink így dolgozhatnak leghatékonyabban össze".

A gyakorlatban számos jellemző a doom4-ben tapasztaltakból nem öröklődik: a Mod támogatás hiányozni fog az első kiadásból, ezen kívül nem kap támogatást a
• virtuális valóság,
• Vulkán APi,
• Snap Maps

A QChampions játékmechanizmus alapja a qlive, így egyértelműen a nagy elődök eSports versenystílusára épül. Talán későbbiekben mod támogatás mégis elérhető lesz patch formájában..

veterán gondolat

www.bit.ly/quakec13 • veterán vélemény • felirat kapcsolható!

+ természetesen a klasszikus fegyverek jelen vannak
+ régi skillek felfedezhetők (rocket jump, bunny hopp, strafe jump, circle jump)
+ nyilván lesz quad damage és klasszikus itemek,
+ ismert, régi arcok: Ranger, Visor, Anarki
+ és lesznek újak: Nyx, Scalebearer
- a parádés, színes, csillogó helyszínek erősen hajaznak az UT bétára
- egyelőre az ingame képeken még nem látható a kontrasztosabb q1 hangulat
- tesznek hozzá új special abilityt (Overwatch mintájára hősőnként eltér)
- nehéz dolog és rengeteg idő a helyes egyensúly kidolgozása

wallpappersingamefan art

webpage

quake.comsteamcommunity.comdiscord.ggdiscord.gg - hungary

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10712) olbaidhun


olbaidhun
őstag

TiR (lenyitható)
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::

Várható megjelenési dátum: 2017 év vége ~ 2018 eleje (?)
Jelenleg béta fázisban van a játék, messze menő következtetést még nem lehet levonni a balansz és végleges finomhangolásokkal kapcsolatban.

Ami már biztosan benne van:
• lesz duel (1 vs 1)
• monumentális helyszínek
• aréna FPS, brutális versenyek
• klasszikus formulákra épülő reboot
• marad a megszokott irányítás és fegyverek
• megerősítve: nem lesz konzol / hardveres limitáció
• ismét a mozgáson és térkép kontrollon van a hangsúly
• speciális képességű (2db / fő) "hős" karakterekkel

trailer

www.bit.ly/quakech01 • reveal gameplay e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech02 • world premiere e3 • 2016.06.14.
www.bit.ly/quakech03 • returns • 2016.07.25.
www.bit.ly/quakech04 • champions & eSports • 2016.08.01.
www.bit.ly/quakech05 • debut gameplay • 2016.08.04.
www.bit.ly/quakech06 • beta announcement • 2017.03.07.
www.bit.ly/quakech07 • Nyx Champion Trailer • 2017.03.08.

PURE SPEED

Hangzatos ígéretekkel van tele szúrva az összes videó, és már van üzleti moddel is néhány kiemelve:

• eSport színvonal
• pc fejlesztés van fókuszban
• könnyű csatlakozás és barátlista
• talán később megjelenhet konzolra is
• képfrissítés 120Hz = nem lesz fps limit !
• ingyen játszható lesz 1 hőssel ( free to play )
• megvehető egyben az aktuális időpontban elérhető összes hős
• gyűjtött pontokért, vagy igazi pénzért bérelhető/megvehető az elérhető tartalom
• fegyver és egyéb skinek is vásárolhatóak pontokért

Lehetetlennel próbálkoznak! Megőrizni a játék eredeti szellemiségét, alkalmazkodva a modern éra követelményeihez. Ha a történet első fele sikerülne, sínen volnánk.

seeyou

QuakeCon konferencia - Tim Willits (kreatív igazgató id) beszámolójában a következők hangzanak el:

- "hagyományoktól eltérően nem az id Tech5 motorjával dolgozik a QChampions. Hibrid technológiát kap, mely az id Tech5 és saber5 tech ötvözetéből épült."

- "amit legelőször meg akartunk tenni a játék régi valójának megragadása, az igazi Quake érzés. Ezt az fílinget, a mozgást kell beépítenünk az id tech enginbe, míg a renderelést és néhány más csomagot a saber tech biztosít."

- "nem akarunk konzol limitekbe ütközni, vannak rajongók, akiknek fontos a 120 kép/mp, így a pc fejlesztés a legfontosabb, minden rajongót szeretnék megtalálni"

- "Úgy éreztük, hogy a tapasztalt csapataink így dolgozhatnak leghatékonyabban össze".

A gyakorlatban számos jellemző a doom4-ben tapasztaltakból nem öröklődik: a Mod támogatás hiányozni fog az első kiadásból, ezen kívül nem kap támogatást a
• virtuális valóság,
• Vulkán APi,
• Snap Maps

A QChampions játékmechanizmus alapja a qlive, így egyértelműen a nagy elődök eSports versenystílusára épül. Talán későbbiekben mod támogatás mégis elérhető lesz patch formájában..

veterán gondolat

www.bit.ly/quakec13 • veterán vélemény • felirat kapcsolható!

+ természetesen a klasszikus fegyverek jelen vannak
+ régi skill felfedezhető (rocket jump, bunny hopp, strafe jump, circle jump)
+ nyilván lesz quad damage és klasszikus item is
+ ismert, régi arcok: Ranger, Visor, Anarki
+ és lesznek újak: Nyx, Scalebearer
- a parádés, színes, csillogó helyszínek erősen hajaznak az UT bétára
- egyelőre az ingame képeken még nem látható a kontrasztosabb q1 hangulat
- tesznek hozzá új special abilityt (Overwatch mintájára hősőnként eltér)
- nehéz dolog és rengeteg idő a helyes egyensúly kidolgozása

wallpappersingamefan art

webpage

quake.comsteamcommunity.comdiscord.ggdiscord.gg - hungary

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10713) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Wolfenstein • Doom • Quake kitörölhetetlen örökség, mely új iparágat kovácsolt.
Szentségtelen hármas, ami szokatlan műfajban (cthulhu) feledhetlen akció játékot szült - ezzel örökre megváltoztva a pc játék történelmet.

Az id software és legutóbbi játékuk a Quake Champions számára készítek egy átfogó(bb) topikot. Nosztalgiázás helyett egybe gyúrom az információ morzsákat. Téma összefoglalóban megtalálhatjátok a teljes qc leírást! #1 hsz a tartalomjegyzék.

id JÁTÉKOK
FPS történelmi alapok és az id örökség. #2 hsz

ph!
Kapcsolódó leírások, engine, ost, mod és további érdekességek. #3 hsz

Az E3 előzetes hamar lefutott, volt néhány nyilatkozat, azóta nagy a csend, az eddig látottak alapján sokan bizakodunk és várjuk az új trónörököst!

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10714) olbaidhun


olbaidhun
őstag

quake champions ph! by olbaidhun

#1 hsz • tartalom
#2 hsz • id örökség
#3 hsz • engine&tech
quake.com • weboldal
jelentkezés • zárt béta
steamcommunity.com

Quake Champions
• aréna fps
• klasszikus skillek
• pc fejlesztés fókuszban
~ megjelenés 2017 (beta)
• 120Hz natívan támogatva
• overwatch mintájára hősök
• hősönként 2 extra képesség

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10715) olbaidhun


olbaidhun
őstag


Movian Media Player 5.0

Tartalomjegyzék, leírás és bemutató #1 hsz.

LittleShark fórumtársnak köszönhetően az aktuális legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető. Ugyanakkor már a movian pluginjai között is az ő munkáját köszönthetjük.

Kérlek támogassátok egy sörrel a kollégát. :R

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10716) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Movian Media Player 5.0
Tartalomjegyzék, leírás és bemutató #1 hsz.

LittleShark fórumtársnak köszönhetően az aktuális legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető. A movian pluginjai között is az ő munkáját köszönthetjük (frissítéskor van pár óra csúszás a kettő között).

Kérlek támogasd egy sörrel a kollégát és egy UP-al a fórumot!
:R

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10717) banán007


banán007
tag

-----

[ Szerkesztve ]

(#10718) bobooo


bobooo
addikt

---

[ Szerkesztve ]

(#10719) bobooo


bobooo
addikt

[ Szerkesztve ]

(#10720) bobooo


bobooo
addikt

-----

[ Szerkesztve ]

(#10721) bobooo


bobooo
addikt

----

[ Szerkesztve ]

(#10722) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

CHJWyPJk/FP41fyIJVT0FJwnZevcPhX9zV7IPnmoPm4PwtScFiWKSDjPqf/43yrXW20Fv/tbY7JwS+yp3A5
t/UA2etjPGbZ02xy0hGjjfB6n1RZnIbKVBlBjpYL3AQa5SXj08c7FXREVowAhJQF/L0/Kf0XKOAy/wGdio+
jEV5acLLdECb5TzcntRS/mAr1C1MOOC6/eevtpzim2nKkrhvz7Eq0HL5ja2MZ9zrprCCz+5hia+srolyvx3
dVxBVTf8//5/Z/3bcS6xfdVDmfG16uRRH/AiYaMc/N9qwLUvTbQ9vjyfRUFjVVoeIcDCLjOfS+7uiGBzr/1
2L6cXfWuRWFUaVRLZbDcYR6LI5BkDntfaloTiTpyT+d5CmriwcD1xxloN7RQ+1z+dWv2YFVvPz1jiN6J/fI
QQxg0gPuU+RQPkwzNgZCclwbE6DMd/4EGl/dZL0Q4uVZpnKRf3b3wQXlLWG6Pzwl0h64KHVmyl9+yuR0lXS
lnYlXaNzt6mel9M5tCRq6kureKdULLhE8XyTQm1OT6OX0+AEavFmKyXggKVQhVTJ1QNalXr/yKQXMB6YqZW
0AA+c5XsYFGY4hHtewhCBNxdNEeV+SIMCNThz6TlKuQPsFkwaV9YN7gxxmfsUhgB9I4ZL7hTPy7WPKZAO2i
qcR8aKfhcBMWe8ZHmtElxKcnljdSnqPFs5rKs4arqbJkc5Zyyik6aKICet4XBahHSWTDcnf/xMvIi0eKZVR
l/0blmPzlxlB4v0hcH6VEW2+XLQL3jiEPHbfiivA++45VEk0oAevv4UBzjylDKS2tx7Yo0Cys7drp/UaJvl
7cJ759M2n5T8fgMH5AWwARQicrcS0Gjf6D8PJaA0mN91ilSkNw6p/zf4+fFj/bgs2lqXUoG+lB6fv8P2Us4
rRom0ou/pQV1D5ccEEl+diLijuw0+Kd6yPdKkaUj2k7VuoGaWWddoZSBzie/Pou2l5MIcSUrizlZXoHSi6E
mEc1BLPScfIhd00L1vxUW9+x1hr89i3LUOxmDaHCRSU2wLvlsqfsGdawolvW206vHuaGbaRV9cxvvrTsSNX
EeQwxmyql091glN+o+llg4LwFYFnbSpUQbD87RO/gBIfDcRrtjntj9fSdye8rSF3QiyKVWDb2dUDQ9uqXmQ
wOeJ0/SleK/clqhqblL3ntHSlU3c10UXci201tMZAI/m0Qcz03pVpC0/wvo/GGTipvAwtvqgF6HM9crRQYh
iUWTqSz2IhBiCc=

Live-Die-Respawn

(#10723) Smiley


Smiley
őstag

-----

[ Szerkesztve ]

Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...

(#10726) philoxenia


philoxenia
MODERÁTOR

Sokáig ez a sniper is a kedvencem volt:
[/IMG[/L] Bullettime nagyon adja sniper modban. Sajnos a játék végére már kevés volt a sebzése, viszont mivel ez volt az egyetlen éjjellátó puskám, ezért megtartottam :) Robotok ellen tökéletes, illetve ha hamuvá akarja porlasztani az ember az ellenfelet: [L:https://prohardver.hu/dl/upc/2017-03/22/635143_whrr5bbxraw4pn6f_screenshot30.jpg](IMG:/dl/upc/2017-03/22/635143_whrr5bbxraw4pn6f_screenshot30.thumb.jpg)[link](/IMG)[/L] Korábban az egylövetű verziót használtam, de automataként is ugyanolyan jó: tiszta StarWars feeling :D Ez volt az első számú sniper puskám: [L:/dl/upc/2017-03/22/635143_lxvro4oqkfjmelql_screenshot31.jpg](IMG:/dl/upc/2017-03/22/635143_lxvro4oqkfjmelql_screenshot31.thumb.jpg)(/IMG)[/L] Ez volt a legerősebb egylövetű karabély amit találtam. A dupla critical shot különösen jól jött egy küldetésnél, ahogy pont csak 1 lövés leadására volt időm ..... Végül pedig a heat-seeking missle: :D [L:/dl/upc/2017-03/22/635143_n1zg32fx7x2mlfkl_screenshot32.jpg](IMG:/dl/upc/2017-03/22/635143_n1zg32fx7x2mlfkl_screenshot32.thumb.jpg)(/IMG)[/L] Hatalmas poén, ahogy rá-lock-ol az ellenfélre és onnantól kezdve annak nincs menekvése :D 4-es tár pedig tökéletessé teszi a Bossok leírtásához :DDD Végül egy extra kép a statokról: [L:/dl/upc/2017-03/22/635143_stbhdzfoy4krnwbg_screenshot33.jpg](IMG:/dl/upc/2017-03/22/635143_stbhdzfoy4krnwbg_screenshot33.thumb.jpg)(/IMG)[/L] FarHarbor, Dima utolsó küldetésében szedtem össze ezt a páncél szettet, azóta se találtam jobbat. Ezek pedig a statok, mire hány pontot adtam :) [L:/dl/upc/2017-03/22/635143_fmgle1uv7sp3wmnj_screenshot34.jpg](IMG:/dl/upc/2017-03/22/635143_fmgle1uv7sp3wmnj_screenshot34.thumb.jpg)(/IMG)[/L]

[ Szerkesztve ]

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#10727) kovaszoskeny


kovaszoskeny
aktív tag

[link]

[ Szerkesztve ]

Abe due dembella

(#10728) Kernel


Kernel
nagyúr

De pont ilyen nagyobb helyeken 3 fázisra szokták kötni a fénycsöveket, ami a vibrálást kiegyenlíti. (3 fázis persze nem csak emiatt kell, nagyfogyasztóknál arra egyébként is szükség van, a terhelés többfelé osztása miatt még akkor is, ha nincsenek 3 fázisú gépek.)

Itt van 1 fázis, 50 Hz:

Mivel mindkét félperiódusban világít, fény szempontjából 100 Hz hullámzást látunk.

Itt van három, időben eltolt fázis, ahogy a generátor forgása leképezi, a körben elhelyezkedő tekercsekben:

Ha mindhárom fázisra elosztva kötik a világítást (akár armatúrán belül a 3 db fénycsövet, akár armatúránként elosztva) az eredő fényt a zöld görbe jelképezi:

Ez már alig vibrál, méghozzá egy 50 Hz-es periódusra (egy teljes szinuszhullámra) 6,5 fényhullám jut, tehát 325 Hz, ami elvileg már nem zavaró.

Mindent összevetve, könnyen félre tudod vezetni magad, amikor nem is a vibrálás bántja a szemet, hanem mesterséges világítás túl nagy intenzitása és/vagy nem megfelelő spektruma.

Utóbbi alatt értem, hogy valakit a túl magas színhőmérséklet is bánthat, vagy a spektrum egyéb hiányosságai is.

(#12503) pjen

Az izzó több-kevesebb vibrálása nem bántja az emberek szemét, a stroboszkóphatás miatt mégis veszélyes tud lenni forgógépeknél stb., ezért is vonatkoznak rá az ezzel kapcsolatos munkavédelmi szabályok.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#10729) Kernel


Kernel
nagyúr

del

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#10730) idegen lény válasza oriic (#10568) üzenetére


idegen lény
őstag

:R Köszi! :R

AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!

(#10731) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Tartalomjegyzék - hivatkozások - bemutató - összefoglaló #1 hsz

LittleShark fórumtársnak köszönhetően a legfrissebb filmezz.eu plugin letölthető a lejátszóban a pluginok között vagy itt.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok.

Billentyű parancsok
• nyíl ←↑↓→ billentyűkkel navigálsz a menüben
• nyíl ⇄ billentyűkkel beletekerhetsz a műsorba
• nyíl ⇅ billentyűkkel hangosíthatsz és halkíthatsz
• Backspace ⎵ törlés / vissza
• ESC - vissza lép
• Enter ⏎ kiválaszt / Műsor közben OSD menü
• Space - szóköz - pillanat állj
• F2 - média infó / Buffer állapot
• F4 - debug / rendszernapló
• F5 - frissítés
• F6 - lokális információk
• F8 - stop
• F11 - teljes képernyő
• Print Screen - még mindig a képernyő mentés

Bal felső sarokban egy balra mutató nyíl található, ezzel vissza léphetünk egészen a főmenübe.

Jobb sarokban található a "Page settings" azaz oldal beállítások.
Lehetőségünk nyílik a Page layout gombnál változtatni az ikonok elhelyezésén (Grid, List),

Bookmark page = könyvjelzővel jelölheted a később érdekes tartalmat. Mentsd el most, nézd meg később.

Reload page = újratöltést jelent. Megragadnám a pillanatot, állítsd Magyarra a programot a további részletek vesézése helyett. Térj vissza a "HOME" - kezdő oldalra.

Magyar nyelv beállítása
Settings ➪ Languages ➪ Languages ➪ Magyar (Hungarian)

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10732) Glaz-dozfhut


Glaz-dozfhut
őstag

[ Szerkesztve ]

- Glaz-doz-fhut -

(#10733) ledgeri


ledgeri
nagyúr

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#10734) ledgeri


ledgeri
nagyúr

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#10735) kovaszoskeny


kovaszoskeny
aktív tag

[ Szerkesztve ]

Abe due dembella

(#10736) Samtya


Samtya
senior tag

(#10737) Samtya


Samtya
senior tag

[ Szerkesztve ]

(#10738) Dévacsen


Dévacsen
senior tag

[ Szerkesztve ]

ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

(#10739) Dévacsen


Dévacsen
senior tag

ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

(#10740) myckey


myckey
veterán

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#10741) myckey


myckey
veterán

ACR assault rifle.

A bal oldali képen a pontosságra gyúrtam, minden ilyen jellegű kiegészítővel ellátva a fegyvert, így sikerült is azt statisztikailag maximálisra javítani.
-Jól látható, hogy a lövedéknyomok egy adott tengelyen mozognak, elhanyagolható a szóráskép vízszintesen. Ellenben nehezen lehetett adott ponton tartani a célgömböt, a kilengés miatt.

-A konténer jobb oldalán már maximális kezelhetőséggel próbáltam élni. Itt sikerült is többnyire a célon tartani a fegyvert, de a szóráskép pocsék, köszönhetően a pontosság degradálásának.

A cél a konténeren látható négyszög közepe volt, 25m távolságból és automata üzemmódban. A fegyver tartozékait mindkét esetben úgy cseréltem ki, hogy a pontosság és kezelhetőség maximális legyen, nem törődve a másik mutatóval.

Aki távolabbról szeretne automata fegyverrel operálni, annak érdemes lehet a kezelhetőségre gyúrnia, mivel egyébként elég nehéz a célon tartani. Közelebbről már érdemesebb a pontosságra figyelni, akár rövid sorozatokkal megtámogatva.

Természetesen ez csak egy fegyvernem, egy típusa.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#10742) myckey


myckey
veterán

ACR fegyver lövedék esése.
Long barrel + compensator + PK AS scope. A lehető legjobb hatótávra összerakva.

-A sárga vonal az 50m-es lövés becsapódásának a helyét mutatja.
-Zöld 100m
-Narancs 150m
-Vörös 200M

ACR bullet drop- Short barrel+compensator+polymer sight. A belövési távolság degradálva.

-Sárga 50m.
-Zöld 100m.
-Narancs 150m
-Vörös 200m

Látható az eltérő lövedék esés, a távolság növekedésével valamint a kiegészítőkkel direkt módon történő befolyásolásával.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#10743) myckey


myckey
veterán

Itt látható 2 db. lövedék nyom bemenet. A lövésekett 25m -ről végeztem.

A bal oldali hangtompító+hosszú cső.
A jobb oldali hangtompító+ rövid cső.

Itt pedig ugyan azon jármű másik oldalán a kimenet. De már csak az egyik nyomot mutatja, mivel a rövid csővel és hangtompítóval szerelt ACR nem ütötte át mindkét oldalt.
Ezzel szemben a hosszú cső által kapott annyi plusz sebzést a fegyver, hogy képes legyen az áthatolásra.

Tehát a hangtompító nem minden esetben csökkenti teljesen nullára az átütés esélyét, lehet kompenzálni a sebzéssel. Persze figyelni kell azt is, hogy milyen anyagot lövünk vele.

A fegyver sebzésének csökkentése és a hangtompító használata viszont nem csak az átütést befolyásolja, hanem a lövedék sebességét is hátrányosan érinti. Így pedig nő az utazási idő is.

Természetesen a fentiek is fegyvernemenként, típusonként mások.
Általánosan a távolság csökkenti az átütés, sebzés esélyét. Illetve növeli a lövedék becsapódásának idejét és annak helyét.
De minden területre megvannak az ideális fegyvernemek, és a kiegészítőkkel is meglehetősen jól lehet befolyásolni a fentebb leírtakat.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#10744) mizu


mizu
aktív tag

-próba-

[ Szerkesztve ]

▫️ PH! FAN ▫️

(#10745) Tibiajax


Tibiajax
nagyúr

-

[ Szerkesztve ]

(#10746) Tibiajax


Tibiajax
nagyúr

-

[ Szerkesztve ]

(#10747) Varoz


Varoz
őstag

.

hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)

(#10748) Kean_Sorbo


Kean_Sorbo
őstag

-

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#10749) Pubszon


Pubszon
veterán

Memória olvasás
9057 MB/mp 19317 MB/mp

Memória írás
7801 MB/mp 20547 MB/mp

Memória másolás
8858 MB/mp 19321 MB/mp

Memória késleltetés
89.1 ns 74.3 ns

CPU Queen
21288 22188

CPU PhotoWorxx
5786 MPixel/mp 8997 MPixel/mp

CPU ZLib
164.5 MB/mp 133.3 MB/mp

CPU AES
854 MB/mp 6205 MB/mp

CPU Hash
2117 MB/mp 1156 MB/mp

FPU VP8
3393 3535

FPU Julia
8088 8389

FPU Mandel
4125 4424

FPU SinJulia
2062 2122

FP32 Ray-Trace
1260 KRay/s 1502 KRay/s

FP64 Ray-Trace
666 KRay/s 798 KRay/s

[ Szerkesztve ]

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#10750) Pubszon válasza Pubszon (#10749) üzenetére


Pubszon
veterán

.

[ Szerkesztve ]

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Próba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.