Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Faterom megkérdezem mit használ és megírom
Én tavaly Prevent klímatisztító spray-t vettem, bár nem volt szaga a klímámnak, azért kipróbáltam mit csinál.
Utána volt egy enyhe citrus szag az autóban, illetve kicsit frissebb volt az illata a klíma által betolt levegőnek.
Hogy ténylegesen mennyi értelme volt azt nemtudom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Oké és azt is kérdezd meg hogy ezt ilyenkor csak a szellőztetőben belső keringetésre kell tenni, vagy a pollenszűrőnél kell benyomni, mert ilyet is olvastam már meg olyat is.
Logikusan gondolkodva a belső keringetésű gázos lenne jó.
Renault power
SZATA
senior tag
Tegnap FET-MEN volt a BMWs? Megláttam az avatarját a polir topikban, egy egyből ő ugrott be, meg ahogy visszanéztem, neki is egy 530-je van.
rob210
Topikgazda
Marsu, de mondtam is, hogy még őt várjuk
Renault power
SZATA
senior tag
Igazság!
tresh
addikt
Fetmen faterjának van 5ös bmw je ő egy 1.6mpi octáviát hajt
asha07lcc
tag
2003 Renault Kangoo 1,5 dci a forgalmi 65 lovas a z oldalán 80 le.
200k van benne. Tegnapelőtt pálya 130-al és város vegyesen 400 km. Pálya utá nem pöccre hanem 3-4 átforgatásra de indult, utolsó út üzemmelegen. leállítottam majd 3-4-5 óra múlva nem indult csak pörgeti az önindító. Motor átforog üzemanyaggal félig van.
Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is. Holnap , már mennie kellene az a utónak. de teljesen hülye vagyok hozzá, csak hajtottam. (nem műszakilag tehát nem béna vagyok, hanem nem érdeket az autó megkapta a friss olajat szűrőket és ennyi. Gázolajszűrő azt sem tudom hol van.(de, megtaláltam9
nagynyomású szivattyú 8200057225 számú Delphi.
Gázolaj elosztó(?) 820057345
Vákuum pumpa 8200113585
Motorkód(motorszám?) K9KA704
Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is.
asha07lcc
tag
Ja nívó pálca nincs benne eltűnt eredetvizsgakor..... Magyarország így szeretlek.
Sly189
senior tag
Ha most vennék kocsit, bepróbálkoznék egy ilyennel... hiába az ára
3.0 V6 dCi-ről ritkán hallani, tud valaki jót - rosszat mondani róluk?
Itt igen dícsérik ezt a motort és a hozzá tartozó váltót.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
giigz
veterán
F@szan nez ki
Viszont foliazast a te otod is rendesen kivanja, bar lehet csak en vagyok ennyira folia manias, gyakorlatilag jol kinezo auto szerintem nincs folia nelkul...
Jo tudom eleg draga mulatsag, meg nekem sincs, de amint lesz egy szusszanasom, tervben van...
ThodEE
őstag
Nagyon jól áll rajta a fekete
A cipőboxos tippet kifogom próbálni, a glicerint lemossa az esső
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Sly189
senior tag
Köszi, átolvastam, hát frankó de kevés hozzá a bontott alkatrész
Akárki akármit mondd, a Renault is ugyan olyan minőségű kocsikat gyárt mint a többi... Csak nem kerül annyival többe, mint amennyivel a nagyobb gyártók gyártmányai jobbak.
Csak tudnám a renault.hu n miért nem hozza a Latitűűdöt mint modell....
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Tudom nem véletlen mondtam
A glicerint a gumira kell tenni mert nehezebben veszíti el a szilikát tartalmát és nem repedezik ki tőle.
Renault power
giigz
veterán
Nagyobb katyunal szokott olyat csinalni, hogy elmegy egy kicsit a bal ajtoban levo hangszoro hangja, ez sima erintkezesi gond, megoldas kontakt spray?
ThodEE
őstag
Nem próbálnám ki a helyedben, inkább nézd meg hogy a hangszórónál a sarut(ritkább esetben csavar) nem e lötyög rajta, rosszabb esetben lehet kábel csere is a vége.
(#28816) rob210
Igen sejtettem hogy nem hülyeségből mondtad, de mikor bekentük akkor még nem tudtuk, gumik is le lettek kenve
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Penteken voltam szerelonel a kocsival:
Az elsovel (aki igazabol egy bontos) atcsereltuk az osszes gyujtotrafot, de semmi valtozas nem jelentkezett, alapjaraton beremeg a kocsi.
Atmentem egy szervizbe, ahol gepre tettek a kocsit, volt par tarolt hiba pl.: lambdaszonda, de semmi konkret hibat nem lattak. Atcsereltettem a gyertyakat, mert nagyon sz.rul neztek mar ki. Ez sem segitett.
Annyit tanacsoltak, hogy az autopalyan kergessem meg a kocsit, 4-esbe 140-el vagy 40km-en keresztul.
Mivel igy is ketszer kellett tankolnom, igy nem akartam nagyon kergetni a kocsit, csak neha meghuzattam, de a 700km alatt nem sok minden valtozott. Ja, de egyvalami: Pest utan kigyulladt a motor+service lampa. Sztem a lambaszonda lehet az, mert ilyenkor (mar 2-3x volt ilyen) csokken a fogyasztas. Tegnap Tescoba vettem kis adalekot, hatha segit. Ha nem, akkor a szervizbe ajanlottak valami motortisztitot, amit allitolag az Opel hivatalosan is elismert.
Mondjuk jo lehuzo volt az a szerviz: 14eFt-ot hagytam ott 4 db beru gyertaert (Unixtol jott, honlap szerint kedvezmeny nelkul 1.866.- Ft darabja).
Aztan meg van egy masik problemam: Nem megy az ablakmoso. Nem hallom a motor hangjat sem. Biztositek szerintem jo, mert a service manual szerint azon a bizositekon van meg a radio meg par dolog, es azok mennek.
Csereljem a szivattyut?
giigz
veterán
Ja, minden bizonnyal szivattyu
Egyebkent a kikormolas egyes esetekben ajanlatos, nem tudom neked milyen a vezetesi stilusod, milyen fordulatszamtartomanyban hasznalod a kocsit.
A valto attetedet sem tudom pontosan, de ha hasonlo mint az 1.4 1.6 kocsiknal szokott lenni, akkor autopalyan 5.-ben 4000-es fordulat korul vagy inkabb 4250-4500-nal, es igy mesz mondjuk 50-100 km-t, az biztos lerendezi az olyan piszkokat, amik varosi hasznalatnal leragadnak.
Ha 50 km-t megteszel igy, +1-2 liter benzint egetsz el, szerintem azt a 400-800 Ft-ot megerte volna, legalabbis azok utan amennyit a szerelonel hagysz, es amennyiben kocsi van, ezen mar ne muljon...
5-ben 4000-et forog 130nal (ora szerint, GPS szerint ez 123). De ez nem volt neki eleg. A szerelo 140-et mondott 4-esbe. Ott azert mar nem 1-2 literrel fogyaszt tobbet... mind1, varom a csodat a Tescos adalektol
A szervizes csoka meg el akarta velem hitetni, hogy a Renaultnal ez normalis, hogy alapjaraton remeg a kocsi... idiotak. Es meg 7eFt-ot elkertek a gyertyacsere + diag -ert.
giigz
veterán
GPS szerint mehet 5.-ben 145 km/h, az a 4.500-as fordulat is kikormolja, nem muszaj oda 5000+.
50 km-en 145-nel 120 helyett max. 1 liter van, annyit meger...
De nyilvan nem ettol fog megjavulni... Te egyebkent miert nem a Kalydihoz viszed a kocsit?
Ha nem javul meg, akkor majd elmegyek oda diagra, de mas miatt nem szeretek odajarni, mert rohadt dragak.
Nyaron beszeltem vele, amikor a valtot csereltettem. 60eFt lett volna csak a munkadij. A szerelomnel meg kevesebb, mint 60eFt-bol kijott a bontott valto, kuplungszerkezett, tarcsa, kinyomo.
Aztan nemreg hivtam megint, hogy beazik a kocsi. Maga a szerelo ismeros mondta, hogy ne vigyem oda, mert sokba fog kerulni. Talaltam egy masik szerelot, akivel 5 ora alatt lebontottuk a kocsi elejet. Mindezert HAROM EZER Forintot kert el (ebbol 1800 a tomitoanyag)
Penteken amugy azert nem vittem Kalydi-hoz, mert nem volt idom. Amugy jobban jartam volna, lehet ott tudtak volna valami ertelmeset is mondani, azon kivul, hogy "A Renault az ilyen" meg hogy "kormoljam ki".
rob210
Topikgazda
Ez a kikormolósdi lassan kimehetne már a köztudatból.
Ha szétkapod a fojtószelepet és kitakarítod az megoldhatja a problémádat.
A neten van egy csomó leírás, hogy csináld, 1 óra alatt az analfabéta szerelők is megvannak vele.
Szerintem ezzel kezd.
Ha nem segít akkor marad a lambdaszonda csere, de ez csak akkor ha alapjáratod is ingadozik.
Ha az alapjárat nem ingadozik akkor nem lehet lambdaszonda, mert az abba is beleszól.
És most megnéztem, hogy II-esed van
Renault power
Nem3sys
tag
ami szintén az apjáé
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
A leiras alapjan a pillangoszelepet nem nehez megtakaritani, lehet ranezek majd. De kerdeztem ket szerelot is, Ok nem tartjak ezt valoszinunek.
Szerintuk inkabb a szelepeken van egy kis kosz/korom, ami miatt nem zarul teljesen jol, es picit benzin a kipufban is berobban. Ok ezert ajanljak a "kikormolast"
Mágus2
Közösségépítő
A red line a day keeps the carbon away.
giigz
veterán
A kikormolas nem a fojtoszelep tisztitasara szolgal
Mágus2
Közösségépítő
giigz
veterán
Tenyleg, neked mi a velemenyed a rozsda javitasi projektemrol?
Elso korben egy kis csiszolas, utana Korant rozsdaatalakito, arra alapozo, arra festek, vegul lakk. Ez igy mennyire lehet tartos?
Mágus2
Közösségépítő
Hogy mennyire tartós, majd megmondja az idő, ha nem hagysz elég időt a rozsda átalakítónak, akkor minden tavasszal a sárvádőd is virágba borul majd... Legjobb lenne kilakatoltatni, ha rendes munkát akarsz. A lemez, az lemez. Drága de tartós megoldás.
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Nekem olcso de tartos kell
tresh
addikt
rob210
Topikgazda
Nekem nincs ilyen gondom ne nekem
Renault power
Sgt. Chris
aktív tag
Na a hétvégén megint aláfeküdtem a kocsinak...mert csak zavar ez a "morgás", ami behallatszik. Bár Rob a torziós rúdra tippelt, én hosszas fülelés után erre az alkatrészre tippelek, ami a képen látszik...
Nem tudom ugyan mi az, de az tuti, hogy az a kék színű valami hozzáér a rugóhoz a belső oldalán és arra tippelek, hogy mint egy hangvilla, ez okozza a fémes "morgást"... A jobb hátsó részen nem ér hozzá ugyanez az alkatrész...
Lehet ezt feszegetni, hogy egyenes legyen?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
eTrade
tag
Nos, az olajcsere megtörtént már?
Milyen az ELF Evolution 900 SXR 5W30 olaj, tetszik az új bocinak?
lajo
senior tag
Nekem is megvan a remegés, de még nem foglalkoztam vele. Hogy tervezed kikormolni? Sebesség/fordulat/idő? Vagy inkább pályán?
rob210
Topikgazda
Persze
Pénteken megvolt azóta 221 kilométert kapott semmi baja vele.
Ezek szerint valóban ezt szereti.
Csendesebb lett a régi már kicsit meg volt égve, ideje volt cserélni.
Szerelem volt ez az autó első látásra és eddig nem bántam meg.
Szombaton a vezérlés is le lesz cserélve és kimegyünk vele a világból
Renault power
Es Neked is csak alapjaraton? Neked is egy hangyanyit alabbesik a fordulatszam? Mert nekem eddig mindig pont 750-en allt, most egy milimeterrel alatta van ( a mutato kozepe).
En meg gondolkozok, hogy mit kellene csinalni. Elmenni Renaulthoz is egy diagra, vagy pillangoszelepet megtakaritani. Bar az sztem emelne az alapjaratot. Meg olvasgatom a forumokat.
Hetvegen szerintem kicsit kihuzatom majd, meglatjuk. Ha nem segit, akkor lehet megyek egy diagra meg, mert en lattam a gepet olyan, hogy "misfiring". Vagy lehet, hogy majd veszek egy komolyann motortisztitot.
(Amugy autokereskedokben volt egy olyan resz, ahol Edd egy teljes motorpucolast csinalt. Kivancsi lennek, hol csinalnak meg olyat.)
rob210
Topikgazda
Iiiiiigeeeeen! Te is nezed?! Legjobb sorozat. Csak tehetnek mar korabbra is, ne hajnal 1-re
Mennyibe faj egy ilyen "gyomormosas"?
Szerk: Es egy sima uzemanyagtisztito mennyire lehet hatasos?
Azt hiszem az autoszerelo srac errol mondta azt, hogy az Opel felvette hivatalos javitonak: [link]
[ Szerkesztve ]
Igen, ez az, itt irjak is: "E terméket az angliai OPEL (VAUXHALL) hivatalosan is ajánlja."
tresh
addikt
Ja mert az opelok olajból is annyit esznek mint benyából... azoknál nem árt tisztítani a rendszert. A tiedet én diagra tenném onnan könnyebb elindulni a hiba forrása felé.
benvolio
őstag
Sziasztok!
Keresek Megane I-hez hátsó ablaktörlő kart Miskolc közelébe! Egyszerűen sehol nem találok. Ha valaki tud itt a közelben eladót akkor szóljatok!
Üdv!
Laraxior
titán
A kipufogórendszerben a középdobnak van valami fojtószerepe? Márhogy a gázkibocsátásnál. Ki akarom szedetni, vagy egy kisebbre cseréltetni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
rob210
Topikgazda
Ha szabályos vizsgára viszed a kocsit akkor én nem piszkálnám a helyedben.
Ha megveszed rá a vizsgát akkor vetesd ki de ilyen esetben a katalizátort szokták kivenni az teljesítmény növekedéssel jár, a középső dob kivétele max hangosodást fog eredményezni.
Én ezektől a kókány mókolásoktól, maximálisan elzárkózom.
Renault power
giigz
veterán
A katalizator nekem is ki van veve, akkor emiatt lehet erosebb?
tresh
addikt
műszakin díjazni fogják majd
giigz
veterán
1 hét múlva műszaki...
rob210
Topikgazda
Igen nincs olyan fojtás a motoron.
Minden euros környezetvédelmi előírás és technika súlyos lóerő veszteségekbe kerül.
Remélem azt tudod, hogy akkor a te kocsid se megy át egy rendes műszaki vizsgán, ne is menj oda.
Renault power