A végsebessége egyiknek nem akkora, de amúgy kanyarban sokkal gyorsabb az Evonál a Mosler és a Königsegg CCGT is, úgyhogy a legtöbb sebességzónára jobbak. A Moslernek inkább a leszorítóereje nagyobb, a CCGT-nek meg a gumijai jobbak, úgyhogy a Mosler inkább ott verhetetlen ahol stabilan magas tempóval kell menni, a CCGT meg ott ahol esetleg egy-két gyorsítás˛lassítás is van a zónában. Ha még lassabb és kanyargósabb arra meg ott a VillanyVW.
PeL: Még mindig lehet, de valami elég spéci tuning beállítások kellenek hozzá. Legegyszerűbb, ha letöltesz hozzá valami tuningot, de ha magad akarod csinálni, biztos találsz valahol a neten arról egy leírást/videót, hogy mit mennyire kell állítani.
iwu: Ha kilép a csapat fele, az többnyire inkább jó, mint rossz. A pontszámítás rendszere olyan, hogy az esélyeid nem csökkenek a győzelemre, viszont minél kevesebb a csapattárs annál kevesebb az esélye, hogy kilöknek.
Ezt az új 207-et meg jól elcseszték. Van az egyedi versenymotorja, meg a szintén ritka spec. versenygumija, de tuningnál nincs olyan lehetséges kombinácó, hogy A-ra vagy S1-re tuningolva ne kelljen legalább az egyiket lecserélni.
[ Szerkesztve ]