Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4466) BandiHUN válasza Télapó_ (#4464) üzenetére


BandiHUN
veterán

Azt,hogy ha az ember dinamikus,tudja,mikor kell menni,aztán mikor kempelősebbre venni,a map melyik részére kell menni pl.DOM-on.Lehet mártirkodni,egyenesen,elölről mindenbe rontani is,nomeg lehet a földön fetrengeni is a sarokban egy forgalmas helyen.
De alapvetően ha az ember nyerni is akar,és a kör végére jó eredményt is,kell minden.Először beindulsz,pontot viszel,nem sokat ölsz,majd szépen dinamikusan bár,de őrzöd a 2 pontot,és élvezed a killstreakjaidat.Például ezt értem ez alatt.
És persze csapatfüggő,mert ha úgy indultok,hogy az ellen teszi ezt,akkor nem feltétlen megoldás a rush.Példál ha csapatilag annyival jobb az ellen.Persze lehet,lesz +2 foglalásod és lősz egy 14-32-t mondjuk,hurrá :DDD
Én a legtöbbször a kör végeredményétől függetlenül tartom a helyzetet az 1-es K/D-n,evidens,ha jobb,több merészet vállalok be,ha kevesebb azért afeneapofám,de törekszek ölni,streaket szerezni,és annak birtokában megpróbálok forditani.
DE hiába csapatjáték...az önfeláldozás sokszor nem kifizetődő.
Majd a kövi kör újrasorsolja a csapatot,és megpróbáljuk újra.

Azt persze kiszedem,akár több halál árán is,aki tényleg kempel egész körben,főleg ha valami tetű helyen,akkor az a fontos,főleg ha gátolja a csapatot az objektivában....visszamegyek mégegy halálárt,ha aztán fejenlőhetem fél méterről valami ócska vacakkal vagy rabbit punch-ot tolhatok be neki,semtex,bármi,csak alázósabb legyen :DDD

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.