Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
E34M5
csendes tag
Én kb 6 éve foglakozom ezzel a témával.
A 3 és az 1 -es motornic vezérlőkbe jól beleástam magam.
Pia,nők,száguldás...
MPowerPH
félisten
Ja persze, az még 6 hengeres volt...
Akkor ha én most chippelni szeretném a mocit, akkor hova mehetek?
Egyedül a Magictuningról hallottam, de nem tom azok mennyire jók...
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Kicsit furcsán van E34 -nél, azért írtam el. Az E34 540i az ugye 3982cm3 -is, és 8 hengeres. És kicsit megzavart, mert nekem az jött le, hogy az M5 -nek nagyobbnak kell lennie.
Az azért szép... Akkor nekem nem kell E39 M5, pedig azt terveztem...
A mostanival úgy annyi a fogyi, hogy 130 fölött járkálok, és előzéskor szeretem 3 -ig legalább kipörgetni a motrot. Szal akkor nem panaszkodhatok... Na persze ez nem is 5.9s alatt van százon, de még ez is jobb mint egy 1.3 -as suzuki.
Amúgy én úgy akartam M5 -öt venni, hogy megcsináltatom gázosra. De arra a számítógépes változatra. 400.000 -ért raknák bele, és elég kedvezőek a fogyasztási adatok. De ez csak egy terv...
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
Nem tudok nyilatkozni a magyar cégekről.
De ha mondassz egy motorvezérlő számot meg egy software verzio számot meg tudom mondani, hogy van-e hozzá chipem.
Pia,nők,száguldás...
E34M5
csendes tag
Igen az E34M5 kisebb köbcentis mint az E34540i. Pont ugyanannyi a nyomatéka mint az 540i nek 400Nm.
Hu gázos m5. Ilyet sem hallottam még.
Pia,nők,száguldás...
E34M5
csendes tag
De a régebbi autóm sokkal érdekesebb volt mint a mostani. Én építettem.
A részletek : www.freewebs.com/ruppy
video:
http://videa.hu/play.php?v=P45gFTDwkB6o4PHD
[ Szerkesztve ]
Pia,nők,száguldás...
MPowerPH
félisten
Igen, igen... Ez tévesztett meg.
Gázos M5 ről még én se hallottam, de 540i -t már csináltak gázosra. Elvileg ugye jobban is kell utánna mennije, mert a gáz oktánja 107, de ki tudja, hogy használ -e a motornak.
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Bassz, ez nem gyenge. Sejtem mekkorát ugorhatott... Ez után el is hiszem, hogy ez az M5 kicsit lomhának tűnik.
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
Én nem merném belerakni a gázt.
Tök szárazon menne gázzal a hengerfej. Valahogy nem nyugtatna meg a tudat amikor éppen 8000-et forog a moci, hogy gázos.
Én taxisoktól kérdeztem még régen és ők azt mondták, hogy kb 20% -al gyengébb vele az autó és kb 20% -al többet fogyaszt vele.
Persze lehet, hogy a mai modern gáz szettek már tök jók....de a fene tudja nem válalnám be.
Pia,nők,száguldás...
E34M5
csendes tag
Ja elég ugrós volt.
Emléxem még annó régen télen kb -5 fok körül volt a hömérséklet autópályán 4. ben 100-nál gázra elforgatta a kerekét.
Pia,nők,száguldás...
MPowerPH
félisten
Ez nem az a régi fajta, hanem az új computervezérelt. Itt elvileg már a kenyés is biztosítva van. De 400.000 -ért elvárható is, hogy valami normálisabb legyen.
Hát, sajna motorvezérlő számot nem tudok, a szoftvert meg annál inkább nem.
Ez egy M52 -es blokk, asszem a motorvezérlő számát meg valahol le lehet olvasni...
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Télen ilyennel menni öngyilkosság.. Annak mennyi volt a vége? Mert gondolom a mostani M5 -öd a 270 -nel simán repeszt.
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
akkor a mocid 6 hengeres 24 szelepes?
Pia,nők,száguldás...
E34M5
csendes tag
240-ig mutatott az orája.
Jó hosszú difivel raktam össze. 2. ban 130 volt a vége, 3.ban 210.
Az M5 könnyedén tudja tartani a 270-et .. 6700-6800 -at forog olyankor. A limiter meg jóval feljebb.
Pia,nők,száguldás...
MPowerPH
félisten
Igen, soros 6, 24 szeleppel. E39 528i.
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
szép autó
Pia,nők,száguldás...
MPowerPH
félisten
Na, egyszer én is beleülnék egy ilyenbe is, már csak utasként is. Akkor még bőven lehet benne tartalék.
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
kb 270 ig gyorsul fickosan fölötte azért akkurátusan.
Pia,nők,száguldás...
God Vazzeg
veterán
Aztavideót!!! Bakker hogy megy a gép, te egy állat vagy
God Vazzeg
veterán
Igazat mondtak, nekem is gázos a 320i E30, és tényleg sz@rabbul megy gázról, bár hétköznapi használatra még így is jó
Eagl3
veterán
Gáztól nem ugrik a "vezetés élménye" ?
dragonfx
veterán
van videod erről az m5ről ..bármilyen...
turbósítás erre is?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Na, már méreget... Te még a Bugatti Veyronra is raknál +2 kompit a 4 mellé.
Don't Tread On Me
God Vazzeg
veterán
Még így is 5.-ben előzök.. Van még kérdés? (Kisköts. szuzukisoknál azért visszarakom 3-ba, hogy tudják mi a rend..
Eagl3
veterán
"Még így is 5.-ben előzök"
130-nál?
Viccen kívül, azért én nem halytanám gázzal, nem adok a teljesítményből. Ha a fogyasztás érdekelne, lecserélném.
God Vazzeg
veterán
Nem eszik sokat, én már gázosan vettem, és kategóriákkal olcsóbb gázzal járni mint benzinnel. Szerintem. A teljesítmény bőven elég utazni gáz mellett is Persze nem vagyunk egyformák, én csak utazok az autóval, de azt szeretem biztonságosan tenni, értem ez alatt a lendületes előzést pl
E34M5
csendes tag
Videom még nincs az enyémről sajnos. Majd csinálok valamit.
Az E30 327i turbo -m után amikor megvettem az E34M5-öt nagyon búgócsiga filing volt benne egy ideig.
1770kg az nagy súly. Inkább 100-tól érezni, hogy tud ez menni. Autópályán nehéz utolérni.
Turbósítás? Marha nagy lóvé. Elég volt az E30-at turbósítani. Annyi pénz ment bele, hogy azért simán tudtam volna venni egy rendes mocit is bele. Túl sok munka, túl sok kinlódás, túl sok lóvé volt. Nagyon sokat kellett szerelnem. Az E34 meg csak megy csak megy csak megy. Mimcs vele semmi szerelgetés.
Az egyik barátom egy M5 3.8-as mocit rakott be az E30-ába. Na az megy....nagyon megy.
Pia,nők,száguldás...
dragonfx
veterán
nitrokomperrszort....
e34m5>>érthető persze elég a powa így is... ...az az e30 tényleg nem lehet kispista...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
Immy
őstag
http://www.youtube.com/watch?v=SWmuR4Xrfz8
[ Szerkesztve ]
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
Eagl3
veterán
Nem értem, mit is szeretnél ezzek a hsz-elmondani valójában .
MPowerPH
félisten
Elmondom neked itt mit látunk...
Egy agyonchipelt dízel golf, aminek kb.10.000 km -t nem adok, elhagy egy E46 320D -t, amibe még valszeg chiptuning sincs, mert füstöt nem igen látsz.
Ja, és a golfnak a zöldkártyáját is bevonnám egy az egyben, ha egyáltalán van neki.
Don't Tread On Me
csudri
őstag
Gyönyörű az a BMW. Az enyém ugyan piros, de a következő E46-osom fehér lesz.
dragonfx
veterán
egyértelmű elvette a bmw-s szeritnme ezt te is tudod..ha megnézed a gyári oldalt tudod hogy egy 2.0d nem 16.5 alatt lesz 130on hanem jóval előbb
Nézd csak emg első 100 métert szerinted aztaz előnyt be lehet hozni??..nem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Immy
őstag
Először is nem agyon chipelt, hanem csak a motor van kicserélve (1.9tdi 4-es golf motor), meg az adagoló...
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
MPowerPH
félisten
Figy, már találkoztam ilyennel... Ez úgy agyon van chippelve, mint annak a rendje. Egyik hülyegyereknek itt a környéken van egy Golf IV -ese, 1.9 TDI. Na most 200 lóerő körül van, úgy füstöl mint a gyárkémény... Pont mint ez...
Emléxem egyszer mentem vele egy racet, és 180 -ig nem lehetett otthagyni, aztán meg elfogyott a tudomány...
Ja, és a legfontosabb! Most vár az autója váltócserére, mert elszállt. És havonta hordta a gyerek szerelőhöz, mert mindig eldurrant egy cső.
Ez is csak egy kis felturbózott szúnyog, semmi más.
Don't Tread On Me
E34M5
csendes tag
A dizelben az a csalóka, hogy nagyon jo a nyomatéka,de általában mind elhal kb 3600 nál.
Ültem már a Hungaroringen valami orrvérzésig felpiszkált diesel Seat Alteába. Mindenkit vittek vele egy kört. Hááááát a fene tudja . Kb 2200-ig semmi aztán tolt egy rendeset kb 3600-4000 ig és kész. Full vége volt 4000 nél. Szánalmasan szar volt ahoz képeset amekkora hirverést csináltak nekem előtte róla.
Amelyik dieselt rendesen felpiszkálják az meg is hal általában. Végül is egy kis "sport táska" méretű mociból 400 körüli Nm -ek rettenet sok.
Pia,nők,száguldás...
Eagl3
veterán
Jó kis benzinnek nincspárja, kit érdekel a fogyasztás
E34M5
csendes tag
Egyébként van egy dieselem is. Normál használat mellett vegyesbe 8.8-9.3 a fogyija.
Ez egy 2 literes ford. (direktkisbetűvel)
Szóval nem esznek ezek se olyan keveset.
Ja papiron 4.5 ha jol emléxem autopályán 100nál. 7 liternél nem tud kevesebbet enni 6. ban 100 nál. (136Le,340Nm)
Pia,nők,száguldás...
dragonfx
veterán
ez a dízel vs benzin vita mindnehol jelen van....aki nem sokat megy vegyne benzinest hosszútávon egy jó autója van...akinek meg céges avgy üzletember is sokat keress az vegyen dízelt mert ugyis visszakeesi az autó árát mire tönkremegy.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Tomics
addikt
dragonfx
veterán
rávert talán 2 percet
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
Az epromba progit csak egyedire szabva lehet tenni vagy lehet valamivel szerkeszteni???
Modicom nincs...De mondjuk szerkeszthető úgy mint egy videókártya bios???? Megfelelő progival???? Nagy hülyeséget írok???
Mennyit lehet tolni egy 320i E36 hathengeres automatán??? Nagyon érdekelne Vagy csak az, hogy optimalizációval mennyivel enne kevesebbet ugyanazon teljesítmény mellett????
Siemens 5WK9 002 MS 40.1
Az epromba be tudnám égetni a progit munkahelyemen megoldható...Csak nem tudom honnan szerezzek belevaló ( firmwarét??? ).......Egyébként ebben egy Siemenses mocivez. van.....Sajna tavaly beázott csere volt és itt az eredetinek az epromja... amit gondoltam lehetne módosítani....Úgy, hogy a másikhoz nem nyúlok...
Vélemények????
Thanx............
dragonfx
veterán
gyorsna felejtsd el szeritnme amíg tönkre enmt eszel valamit...
azért ehhez érteni kell szerintem...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
E34M5
csendes tag
Elég összetett dolog.PL: a 3-as motronicban is 13 tábla van.
Ezek túlnyomó része 3 változós.
pl. részterhelés gyujtásnak a táblájának a tengelyei.:
az egyik a fordulat a másik a teljesítmény szint (mennyi levegőt sziv a moci a légmennyiségmérőn át) a harmadik az előgyujtás értéke.
Ez általában egy 16*16*16 méretű adathalmaz.
Ugyan ez a benzin tábla is.
De van külön tábla a padlógáz gyujtásnak meg benzinnek is.
Az alapjárat szabályzásnak is legalább 2 táblája van.
De még van a gyujtás energia szabályzására is tábla meg a hirtelen gázadáskor szükséges dúsitás mértékének szabályzására. A túlmelegedésre is van ha pl tulmelegszik a moci egy fügvény szerint elkezdi visszavenni az előgyujtást és dusitani kezd....
Pia,nők,száguldás...
Gézengúz
addikt
ahhhaaaaaaaaaaa
franc se gondolta, hogy ennyire összetett.......
thxxxxxxxxxx
E34M5
csendes tag
hát 32kb -ba sok minden belefér.
De igazán 4 tábla a mi stratégiai.
1, részterhelés előgyujtás
2, részterhelés benya
3, padlógáz előgyujtás
4, padlógáz benya
Pia,nők,száguldás...
dragonfx
veterán
Na ha lesz rá lehtőség én ilyet szeretnék az autóba nekem nagyon tetszik designos.
kép
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
csudri
őstag
Designos, de nagy csodát ne várj tőle hangzásban.