Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#516) keszegduda


keszegduda
őstag

Igen, a kasztni elég nagy hozzá de ezt 1500 felett nem nagyon érezni, mert szabályosan repíti az autót ez a pici motor, sőt az utánfutót is elbírja lazán.
Én valami olyasmire számítottam hogy változtatnak a turbó töltésének időpontján a szerízben amikor már bejáratottnak számít az autó (15000km egyesek szerint), mert a DCI és TDI-k már alapjárat után azonnal töltenek lehet hallani töltőt hogy működik. Ezt pedig nem hallani a multijetnél, 1800-as fordulat környékén hallható, ez lehet a pici motor miatt is nem tudom.
Nyáron is történt egy érdekes jelenség. Külföldre utaztunk mégpedig Erdélybe és az oda vezető úton elég jó idő volt 30-35 fok körül és az autó néha szó szerint nem akart húzni. Folyamatosan esett a fordulat, hiába váltottam vissza és nyomtam a pedált nem csinált semmit, mintha enyhe motorfékkel ment volna az autó. Aztán rá durván 1-2 percre meglódul valami oknál fogva és húz tovább. Gyanítom hogy valamiféle motorvédelem lehet benne hogy ne terheljék túl? Elég ciki nagy forgalomban feltartani a sort, főleg kapaszkodósávon, emelkedőn...főleg Kolozsváron.
Meddig célszerű pörgetni ezeket a dízeleket, mert ugye a dízel nem szereti ha pörgetik?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.