Teszt #7: Borderlands 3
Egyik legnagyobb kedvenc játékom folytatásából értelemszerűen rendelkezem saját példánnyal. Mivel a Borderlands 3 is az Unreal 4-es motort használja, és nem kíméli a hardvereket, ebbe a tesztbe is bekerült. A DirectX 12-es renderert a Metrohoz hasonlóan itt sem tudtam használni - a BL3 ugyan elindul vele, viszont a benchmark közben változatos helyeken megfagy.
Így fut a játék a GPU-s beállításokkal - a High presetet használtam, csak a Volumetric Fogot vettem le mediumra:
Hát, tisztára, mint a Rage 2, textúrahibák nélkül. 50 FPS átlag, 40 FPS minimum, egyedül az alapórajeles Ryzen 3 1200 lassabb valamivel. Ez a játék is sok már High presettel az RX 570-nek.
Nézzük, mit kér a Borderlands 3 a CPU-tól:
A GPU életének megkönnyítésével kicsit messzebb jutunk, és az alap 1200-as itt is köhécsel - de mint az eddigi tesztek többségében, a legnagyobb nyereséget a tuning + memória-órajel emelés jelenti. A csere az 1600AF-re hoz javulást, de nem sokat - a 3000 MHz-es memória mellett mindössze 5-9%-ot. Gyanús, hogy itt már a GPU is korlátot jelent.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!