Hirdetés
Tesztek - Shadow of the Tomb Raider - MEDIUM
Műfaj: Akció / Kaland
Megjelenés: 2018. szeptember 14.
Tesztelt beállítások: Medium preset (DX12)
Lara Croft kalandjait követhetjük a Tomb Raider sorozat újabb részében, és bár a széria első címe 1996-ban jelent meg, számtalan hullámvölgy és megújulás után napjainkban ismét virágkorát éli.
Milyen a grafikája?
A kidolgozás szép és részletgazdag, bár számomra kissé művinek tűnt az emberek kidolgozása, és mozgásuk sem túl élethű, de ezt leszámítva pazar látványban van részünk.
Milyen mérni vele?
A benchmark jelenet kicsit talán hosszabb a kívánatosnál, de ezt leszámítva nem lehet rá panasz. A minőségi beállítások módosításához nem kell újraindítani a programot.
Közepes beállítások mellett erőre kapnak a Radeonok, és feljebb jönnek a sorban. A legnagyobb Pascal alapú kártyák ellenben eléggé hátracsúsztak, és az előző oldal eredményeiből már sejthető módon, a kepleres GeForce-ok szereplése sem túl fényes. Most már minden résztvevő kártyán lefutott a teszt, igaz, a sor végén szereplő típusokkal játszhatatlan eredményt kapunk.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!