Anyám beteges, nem csoda. Hetvenkilencedik évét tapossa, két csendes infarktust már átvészelt.
Csöndes kis falu, Tolna megye legelső települése Somogyból áttérve. Még saját orvosa sincs, időnként rendel egy doki, talán menetrendszerűen, legalábbis így gondolom.
Anyámnak azt tanácsolta, hogy egyen tőkehalmájat. No persze. Helyben nem lehet kapni, és ha konzerveket küldenék neki, az egy vödör pénz lenne, annyi meg nekem sincs.
Irány a NET, meg is van a megoldás. Halolaj kapszula. Vettem, húsvétkor vittem.
Egy hét után jelentős, méghozzá pozitív változásról számolt be anyám. Hurrá, akkor irány a beszerzés.
Szándékosan nem írtam, hogy miféle halolaj kapszula. Egy nagy cég étrend-kiegészítő terméke. Legyen ez elég, hiszen nem merek leírni semmit, amely alapján jogi úton deresre feszíthetne a cég jogásza.
Nos, van nekik egy honlapjuk. Miután eléggé tág határok közt szabták meg az árakat a viszonteladók, úgy döntöttem, hogy közvetlen velük veszem fel a kapcsolatot, hiszen webáruházuk is van. Nem olcsóság a termék, szeretném minél kevesebb pénzből biztosítani anyám egészségét. Én sem dúskálok a földi javakban.
No persze, be kell regisztrálni. Megtettem. Webáruház rovat üres. Az oldalon található lehetőséggel élve feltettem a kérdést, hogy akkor hogyan tovább. Emilcímet, nevet megadtam, másként nem is ment volna.
Válasz egy nap után nuku.
Kezdtem azt hinni, hogy én, a potenciális vásárló nem vagyok fontos egy bazi nagy cégnek, akik az egészséget (jó pénzért) biztosítják termékeikkel a különböző betegségekkel küszködő embereknek.
Sebaj, írok az országos értékesítési vezetőnek. Bizonyára segít. Megtettem.
" Tisztelt Ügyintéző!
Elnézést a zavarásért, igyekszem röviden fogalmazni.
Tegnap beregisztráltam a ********* oldalán. A webáruházba akartam bejutni, hogy halolaj kapszulát rendeljek. Nem működik az áruház, már látom.
Kérdésem egyszerű. Van rá mód, hogy a viszonteladókat kihagyva közvetlenül önöktől rendelhessek? Természetesen az árára, és Tolna megyébe való postaköltségére is kíváncsi vagyok.
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: Solymosi József"
Tegnap 13:22-kor ment el az emil. Válasz nuku.
Keserű a szám íze. Tényleg ennyire le van tojva a kisember, aki egy céghez fordul kérdésével, kérésével?