Kaptam nemrég sms-t a Vodafonetól, mivel régóta előfizetőjük vagyok, aktiválják nekem a nemtudom milyen internetet a telefonomra, és ezt 15.-éig ingyen használhatom. Aztán a funkció aktiválva marad, és havi 400Ft-ba fog kerülni nekem. Vagy lemondhatom, ha nem igénylem, a nemtudom milyen számra kell elküldeni egy pár karakterből álló üzenetet.
Namost ez azért m×rha jó, mert az ilyen reklám sms-eknek csak az első oldalát szoktam elolvasni (amennyi a telefon képernyőjére kifér), aztán látván, h reklám, mivel nem érdekel, tovább már nem is olvasom. Delete, ennyi. Tehát a lemondáshoz el se jutottam.
Aztán megdöbbenve tapasztalom, h valamilyen sz×r 400Ft-okat már második alkalommal vontak le a számlából.
Mondom mi a rák.. Na, 1270 ha jól emlékszem az a szám, amit ilyenkor fel lehet hívni.
Legalább negyed órán át hallgattam a szexi női hangot, h melyik menüpont melyik almenüje mire való, minimum kétszer végigzongoráztam az összes menüpontot, mire ráakadtam arra az opcióra, ahol az ügyfélszolgálatos kollégát kapcsolják. Jól eldugták az élő kapcsolás lehetőségét..
Kérdezem az ügyintézőt, mi a szitu, az meg elkezdte a nyomorult marketingdumáját, h ez milyen jó nekem, mert 2 hónapig díjmentesen használhattam a 400Ft helyett a.. Közbevágtam: 'nyád!
Nekem ne aktiválgassanak minden sz×rt, ki kérte meg rá őket?
Nem érdekel, h sms-ben le lehet(ett) mondani, nehogy már egy olyan szolgáltatást nekem kelljen lemondani, amit meg se rendeltem.
Közeleg az év vége, kéne a 13. havi fizukra némi lóvé, és ezt így szedjük össze az ügyfelektől? Átmegyünk Jambásba? Elképzelem vajon hányan felejtették el lemondani hozzám hasonlóan.. havi szinten szép summa.
Uram, nézze már meg, ez egy 5 éves előfizetés, egy 5 éves telefonkészülékkel, (Sharp GX10i), ezen még a WAP is szenvedés volt, nem véletlenül nincs mobilinternet a telefonomon..
Majd ha a Vodafone valóban korlátlan netet hirdet 2-3 ezerért, akkor előfizetek rá, de az ilyen 400Ft-os lehúzásokkal álljunk már le!
Emlékszünk még a "korlátlan mobilinternet" körüli botrányra..
Persze nem az ügyintézővel kellett volna veszekednem, az csak nyomatta a süket rizsát..
Végül megkértem, tiltsuk már le, ha van ilyen opció, az összes hasonló előre meg nem rendelt szolgáltatást, és később se aktiválhasson nekem rajtam kívül más semmi hasonlót.