2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

A korábbi bejegyzésem folytatása - az Apple kálváriával kapcsolatosan...

Írta: | Kulcsszavak: apple . cto . macbook . 2016 . kálvária

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Korábbi bejegyzés (katt)

Kis előtörténet: 2017.02.28.-ra ígérte az Apple az ismételt új gépet. Minden nap ennek ellenére folyamatosan ellenőriztem a rendszerükben, de mindvégig 28.-át írt kézbesítésre, mind az Apple, mind a UPS rendszere a csomagszám alapján.

Ennek ellenére 2017.02.27.-én délután 2 órakor keresett a futár telefonon, ismét felháborodva, hogy senkit nem talál a címen. (hisz miért is lettem volna, nem értesítettek szokás szerint, pedig az Apple állítólag mindig kérvényezi, sőt esetemben -elmondásuk szerint- további plusz ktg.-ket fizettek az értesítésekért) Kértem, vigye át 1kmrre lévő címre, ahol barátnőm szülei tartózkodnak, ez nagyon nehezére esett, majd mikor kiderült, hogy a 3. emeletre kellene felvinni a csomagot határozott NEMet mondott. Később a központjukkal egyeztetve végül, nagy nehezen, "nagy kegyesen", sikerült átadnia a csomagot.

Az este folyamán munka után át is ugrottam érte barátnőmék szüleihez.
Hazaérve, egyből kibontottam örültem, végre-végre már vége az egész "hercehurcának"..

Kibontva a következő látvány fogadott... ismételten...

Egyszerűen már felfoghatatlan ez az egész számomra...

Ezt követő reggelen ismét hívtam a supportot, kértem a vezetőségnél azt a személyt akivel a folyamattal kapcsolatosan értekezünk/tünk. A szokásos elnézések kérését követően, feljegyzetelt mindent, majd türelmemet kérte, mert ez az ügy már iszonyatosan kiemelt, és mindenki figyelemmel követi (ennek ellenére folyamatosan hibás gépeket kapok) összeülnek és 1 nagyon maximum 2 napon belül keresni fognak, további kártérítési javaslattal. Továbbá a beszélgetést követően csatolva elküldtem nekik a fotókat a gépről - ismét.

Ennyiben maradtunk.

Ma 2017.03.03 van. Tehát 3 nap telt el a beszélgetés óta.
Egy számomra teljesen ismeretlen supportos hölgy hívott fel, SE egy elnézést, SE egy semmi, hogy az iszonyú sok kellemetlenség ellenére, még a maguknak adott nagyon maximum 2 napos visszahívási határidőből is 3 nap lett. Továbbá szimplán közölte velem, hogy igen kiemelt ügy, és sajnálja, de érezzem magamat nagyon kiemelt ügyfélként továbbá, mert ha probléma szokott lenni egy termékkel azt maximum 3x cserélik. Ennek ellenére ez most az 5. alkalom lesz, úgyhogy most kivételt tesznek. (mondom: MIVAN? - még én érezzem magam ezért kivételesnek?!)
Ezt követően tudtomra adta, hogy amennyiben - bár közben megjegyezte, ez nem fordulhat erő mert ultrabiztos hibátlan gépet fogok kapni - mégis hibás lenne a gép, úgy egy visszafizetést fognak felajánlani. Mire közbevágtam, hölgyem nekem EGY GÉP KELL amit kifizettem, hibátlan állapotban. Mondta nagyon sajnálja, de ez az eljárás, de biztosíthat róla, hogy ez hibátlan lesz már, annak kell lennie. (a korábbiaknak is annak kellett volna lennie...)

- mikor kértem, hogy kapcsoljon a vezetőséghez, az volt a válasza, ők már nem tartózkodnak bent.
Ja igen, további kártérítésről szó sem esett. Mikor rá kérdeztem (szimpla kíváncsiságból, csak azért mert korábban ők mondták) csak annyit válaszolt, semmiféle további kártérítést nem tudnak adni.

Háááát így állunk most. Kíváncsian várom a fejleményeket...
...és a további kellemetlenségeket amit a drága futár kollégák tudnak okozni, minden alkalommal mikor elszállítják a hibás gépet, illetve mikor ideszállítják az újat...

Hozzászólások

(#1) Silεncε


Silεncε
őstag

Nem szoktam szidni az almát (pedig nagyon utálom a céget) de amit itt csinálnak az vicc kategória. Egyébként ezt a magyar központtal játszod (ha van egyátalán, nem tudom) vagy az európaival (esetleg amerikaival)? Egyébként totál igazat adok neked, ilyen árért ilyen sérülések nem megengedhetőek, viszont az akkuciklusos gondodat nem értem... Nem mindegy hogy 2 vagy 0? nyilván nem akarlak megsérteni vagy hasonló, de én ennyi hercehurcát biztos nem vállalnék a 2 ciklusos akksi miatt

(#2) TBMC válasza Silεncε (#1) üzenetére


TBMC
addikt

Európaival... magyarul, a vezetőséggel pedig angolul.
A ciklusok csak egy plusz tényező, gondolhatod Te is, ha csak ciklus gond lenne, rá se bagóznék...

a hibás-karcos gépek miatt van a kálvária. nem az akkuciklusok miatt :U

markbellus.hu 

(#3) Syl


Syl
nagyúr

Kezd az embernek olyan érzése lenni, hogy ezek direkt keresnek és küldenek neked karcos gépet... :F

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#4) bmwk1200s


bmwk1200s
őstag

Ismered már a véleményem. Ez így nem mehet tovább. Ha ez itt történik, már a második eseten után akkora visszhangja lenne, hogy az újságokban szerepelne. Nem viccelek. A harmadik eset után távozni kényszerülne az illetékes. Vicc, amit abban az országban ott megengednek.

Semmit sem írok alá!

(#5) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Ugyanott voltak a karcok az összesen nem? Nem ugyanazt a burkolatot kapod vissza mindegyik gépen? Vagy ugyanazt a gépet új szériaszámmal?

(#6) TBMC válasza vwpolopg (#5) üzenetére


TBMC
addikt

Mindegyiken máshol, bár a bal oldali karc nagyjából minden ott van.
Nem, az összes gép vadonat új, új -érintetlen csomagolásban, új szériaszámokkal.

markbellus.hu 

(#7) tDr1v3r


tDr1v3r
veterán

Én a második csere után keményen kiakadtam volna...

Egyszerűen nem tudom elhinni hogy ekkora hányadék a QC-jük. Mióta is gyártják az USB-C-s MacBook-ot, két éve? Az érdekes mód ugyanígy van anodizálva, valszeg ugyanazzal a géppel marják is ki a házát, etc etc... aztán mégsincs rá panasz. Te meg sorra kapod a hibásat.

A második alkalom után hagytam volna őket a francba, fizessék vissza az árát 'szt kész. Aztán megrendeltem volna egy APR-től akinél helyben át tudom nézni a gépet átvétel előtt.

disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3

(#8) Matada2.3


Matada2.3
veterán

Ez nagyon para. Az elejétől fogva követtem a storyd és én már teljesen megkopaszodtam volna ebben a szituációban. Hát hogy lehet ilyet csinálni, az eszem megáll. Amúgy helyesen cselekszel, hogy lököd a dolgot és megosztod velünk. Reménykedem, hogy ez lesz az utolsó köröd.

Finn the human

(#9) C4mp3r


C4mp3r
addikt

nem lehet valahogy felvenni a kapcsolatot az amerikai vagy angol kozponttal? egyszeruen nem hiszem el, hogy ezt megengedhetik maguknak. en mindenkepp probalkoznek kulfoldi supporttal ha mar a magyar egy hanyadek.

p.s: en is visszakertem mar volna a vetelarat, es valahogy mashogy probalnam meg beszerezni, ez megengedhetetlen.

[ Szerkesztve ]

(#10) vwpolopg válasza TBMC (#6) üzenetére


vwpolopg
őstag

Hát ez szomorú... egy Surface studio nem váltaná ki? Vagy bármi más? Ezek után nekem tuti nem kéne az apple közeléből semmi...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.