Korábbi bejegyzés (katt)
Kis előtörténet: 2017.02.28.-ra ígérte az Apple az ismételt új gépet. Minden nap ennek ellenére folyamatosan ellenőriztem a rendszerükben, de mindvégig 28.-át írt kézbesítésre, mind az Apple, mind a UPS rendszere a csomagszám alapján.
Ennek ellenére 2017.02.27.-én délután 2 órakor keresett a futár telefonon, ismét felháborodva, hogy senkit nem talál a címen. (hisz miért is lettem volna, nem értesítettek szokás szerint, pedig az Apple állítólag mindig kérvényezi, sőt esetemben -elmondásuk szerint- további plusz ktg.-ket fizettek az értesítésekért) Kértem, vigye át 1kmrre lévő címre, ahol barátnőm szülei tartózkodnak, ez nagyon nehezére esett, majd mikor kiderült, hogy a 3. emeletre kellene felvinni a csomagot határozott NEMet mondott. Később a központjukkal egyeztetve végül, nagy nehezen, "nagy kegyesen", sikerült átadnia a csomagot.
Az este folyamán munka után át is ugrottam érte barátnőmék szüleihez.
Hazaérve, egyből kibontottam örültem, végre-végre már vége az egész "hercehurcának"..
Kibontva a következő látvány fogadott... ismételten...
Egyszerűen már felfoghatatlan ez az egész számomra...
Ezt követő reggelen ismét hívtam a supportot, kértem a vezetőségnél azt a személyt akivel a folyamattal kapcsolatosan értekezünk/tünk. A szokásos elnézések kérését követően, feljegyzetelt mindent, majd türelmemet kérte, mert ez az ügy már iszonyatosan kiemelt, és mindenki figyelemmel követi (ennek ellenére folyamatosan hibás gépeket kapok) összeülnek és 1 nagyon maximum 2 napon belül keresni fognak, további kártérítési javaslattal. Továbbá a beszélgetést követően csatolva elküldtem nekik a fotókat a gépről - ismét.
Ennyiben maradtunk.
Ma 2017.03.03 van. Tehát 3 nap telt el a beszélgetés óta.
Egy számomra teljesen ismeretlen supportos hölgy hívott fel, SE egy elnézést, SE egy semmi, hogy az iszonyú sok kellemetlenség ellenére, még a maguknak adott nagyon maximum 2 napos visszahívási határidőből is 3 nap lett. Továbbá szimplán közölte velem, hogy igen kiemelt ügy, és sajnálja, de érezzem magamat nagyon kiemelt ügyfélként továbbá, mert ha probléma szokott lenni egy termékkel azt maximum 3x cserélik. Ennek ellenére ez most az 5. alkalom lesz, úgyhogy most kivételt tesznek. (mondom: MIVAN? - még én érezzem magam ezért kivételesnek?!)
Ezt követően tudtomra adta, hogy amennyiben - bár közben megjegyezte, ez nem fordulhat erő mert ultrabiztos hibátlan gépet fogok kapni - mégis hibás lenne a gép, úgy egy visszafizetést fognak felajánlani. Mire közbevágtam, hölgyem nekem EGY GÉP KELL amit kifizettem, hibátlan állapotban. Mondta nagyon sajnálja, de ez az eljárás, de biztosíthat róla, hogy ez hibátlan lesz már, annak kell lennie. (a korábbiaknak is annak kellett volna lennie...)
- mikor kértem, hogy kapcsoljon a vezetőséghez, az volt a válasza, ők már nem tartózkodnak bent.
Ja igen, további kártérítésről szó sem esett. Mikor rá kérdeztem (szimpla kíváncsiságból, csak azért mert korábban ők mondták) csak annyit válaszolt, semmiféle további kártérítést nem tudnak adni.
Háááát így állunk most. Kíváncsian várom a fejleményeket...
...és a további kellemetlenségeket amit a drága futár kollégák tudnak okozni, minden alkalommal mikor elszállítják a hibás gépet, illetve mikor ideszállítják az újat...