Avagy miért nem hagyom
Szóval rengeteg dolog történik. Történt, hogy véletlen széttörtem a hátsó lámpát. Jelenleg nagyon koppon van a pénztárcám szóval egy babetta hátsó lámpa került fel.
Neki is álltam a féklámpa projectnek mert hát az nem volt. Ugyebár a töltőegységem totál kuka, szóval azt megkerülve (amúgy sincs rá szükség xD) a terv az volt, hogy egyből két vezeték a töltőtekercsre (volt itthon egyenírányító Wish I love u). A test a gyári felfogatásra a fázis hátra a féklámpához. A gyári féklámpakapcsolót megberhelve ennek sikerülnie kellett volna.
Ámbár kómásan fél tizenegykor nem nagyon ugrott be, hogy is kell levenni a hátsó kereket (nem mintha nem csináltam volna meg 100x) Az amúgy is elnyalt hátsó lánckerék tengelybe így beleszakadt a menet. No problem, lett esztergálva új. Menet rá. Az egészet szépen megcsinálva a lendkerék felhúzatásánál a lendkerék anyája elszakadt. A folyton megdöglő szikraoltó kondik miatt nem is csoda. No para még aznap sikerült szerezni olyan finommenetes anyát mint a gyári. Persze a főtengelyen elnyalódott az ék úgyhogy sikerült picit elfordulva rátennem a lendkereket, párat beledurrogtattam a kipufogóba mire rájöttem. Legközelebbi lehúzásnál kap új éket.
Szóval 5 óra után úgy állt a dolog, hogy bettem két izzót aztán mind a kettő kiégett. Nem hiába... Multiméterrel rámérve rájöttem, hogy 12-15v-ot simán tölt a tekercs, szóval 12v-os kellene bele (pedig ugyebár 6 voltos a rendszer de hát hátulra sose tettem még izzót).
Szóval a dolog működött, mentem is vele két kört. A láncvédő furcsán elkezdett mocorogni. Hát nem a délben esztergál menet szakadt el? De. A horony elvolt nyalódva, nem ülte be rendesen.
Szóval hétfőn elmentem a Soltvadkerti mofakerbe ezért a tengelyért:
Összeszerelés után megint problémamentesen működik a simson (kopp kopp), és van ~20W felesleges áramom amiről tudok mondjuk telefont tölteni. Igen lehet kicsit perverz gondolat .
Ui.: Tudom nagyon zagyva de szerintem már megszoktátok.