2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Simson Star IV.

Írta: | Kulcsszavak: Simson . Star

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hmmm, úgy tűnik sikerült megoldanom a baloldali olajvesztést. *kopp kopp*

Erre mi történt?

A jobb oldalt kezdte elfosni magát a szimering.

Lehet, hogy kapott belőle a gyújtás is? Mert szerintem elkezdett szarakodni. 4 kilóméter alatt eltünt belőle az erő és olyan mintha néha kihagyna 1-1 ütemet. Akkorát ránt vissza, hogy szerintem nem üzemanyag probléma. Vagy nem tudom... Egy karbi pucolást megér a dolog nem? :DD
Ha mégis gyújtás lenne? Miből tudom, hogy esetleg a gyújtótrafó vagy a kondi a bűnös? Ellenállásuknak mennyinek kell lennie?

Áh majd ha hazaértem, amikor ezt olvassátok én épp a tengerparton hűsölök.

Hozzászólások

(#1) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Jó pihenést.
A lánckerék eléggé megkopott állapotban van. A lánc sincs sokkal jobb állapotban. Ráadásul koptatja valami a csapszegeket. Ennek sem lesz örömteli vége, ha szétesik a lánc.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#2) Steve_Brown válasza Hieronymus (#1) üzenetére


Steve_Brown
aktív tag

Ezt a posztot még múlthéten írtam. Szerdán akartam kitenni, de kiment a fejemből.

Szóval azóta itthon vagyok, az már biztos, hogy a következő időszakban kap új láncvédőt, első lánckereket a szerkezet. Szerencsére nem volt szimeringes. Az olaj egy jobbradöntésnél a váltó üreskapcsolójának kábelkivezetésénél folyt ki. Majd igyekszem nem oldaláradöntve tűrolni a motort. :DD (Persze eddig se tettem de egy szerelést így egyszerűbb volt elvégezni).

(#3) TheLázs válasza Steve_Brown (#2) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Amúgy csörgess meg a fesszab miatt.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.