Úgy gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat a kedves T-mobile ról, ugyanis mostanság (szépenszólva) kezdek torkig lenni vele...
2005 augusztusában vettem ugyanis egy sonyericsson w800i telefont, ami akkor elég drága és jó telefon volt (bár szerintem még most is szuper kis kütyü...)
Teltek múltak a hónapok, nagyon jól megfelelt az igényeimnek, tökéletes zenelejátszó és fényképező egyben. Aztán még úgy június környékén kezdődtek a gondok... A telefon ugyanis kezdett érdekesen viselkedni, gondoltam segáz, nyomok egy szoftver frissítést és nem lesz gond, de sajnos ez nem orvosolta a problémát. Nagyon sok mp3 fájlt nem látott a telefon a walkman playerből és sokszor előfordult az is, hogy újraindult a telefon amikor elakartam indítani egy számot... de fájlkezelőből minden tökéletesen működött...
Gondoltam visszaviszem még úgyis van rá garancia és majd megcsinálják.
Visszavittem kaptam cseretelefont (valami nagyon szutyok samsungot) és mondták hogy egy héten belűl visszakapom. Így is lett, visszakaptam hamar és minden tökéletes volt... de sajnos nem sokáig. 1-2 hét elteltével ugyanis újra jelentkezett a probléma.
Na mondom ez így nem lesz pöpec visszavittem megint hogy még mindig baj van és hogy légyszi csináljatok valamit vele. Mondta a srác, hogy elnézést természetesen mivel még mindig garanciás megy fel pestre. Újra cseretelefon, újabb egy hét. Megint visszakaptam a telómat, megint egy két hétig semmi gond, aztán megint újra előjött. Itt kezdett elszakadni a cérna.
Vittem vissza újra és most már elég ideges voltam. Mondtam a szervízes csávónak, hogy azért ez nem valami tökéletes nekem így, hogy 80ezer forintos telefon és még egy évig se bírja (teszem hozzá a telefonon egy karc nem volt). Srác már hülyének nézett, hogy mi van velem hogy 1,5-2 hónapon belül 3szor vittem vissza a telefont... de semmi gond, fel pestre, cseretelefon, visszakapom, 1-2 hét probléma mentesen, újra meghüjül. Itt volt vége az egésznek... Nagyon felhúztam magamat, majd visszamentem t-mobile-ba, úgymond nem túl nyugodt állapotomba és megmondtam nekik, hogy most azonnal cseréljék ki a telefont, vagy fizessék vissza az árát, vagy számítsák be egy másik telefonba...
Srác átküldött egy másik emberkéhez hogy ezt nála kell megbeszélni. Mondtam rendben, 20 perc várakozás, nyár, 30 fok kint, 50 fok bent... Klíma ide vagy oda majd megrohadtam... Végre sorra kerülök mondtam a kiscsajnak a problémámat, erre ő, hogy egy pillanat megkell beszélnie ezt valami fejessel a boltban. Újabb 10 perc várakozás, majd jön vissza, hogy nincs raktáron ilyen készülékük, szóval választhatok, hogy visszafizetik vagy beszámítják egy új telefonba az árát. Mondtam, akkor adjanak egy listát én meg nézek valami mást... Úgy döntöttem kicserélem, egy T-mobile MDA Compact II-re amit épp az előbb néztem a ''púltnál'' (vagy mi az...) ahol kivannak rakva telefonok, hogy megnézzék mit tud...
A sztorinak itt még nincs vége...
Folytatás következik...
.....egy vagon xar.....amint lejár a 1.5 év indíts vissza vodához, sajna mindneki maga kárán tanul legjobban.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014