2022. január 28., péntek

Gyorskeresés

Véleményem a T-mobile ról... I. rész

Írta: | Kulcsszavak: t-mobile . vélemény . telefon

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Úgy gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat a kedves T-mobile ról, ugyanis mostanság (szépenszólva) kezdek torkig lenni vele...
2005 augusztusában vettem ugyanis egy sonyericsson w800i telefont, ami akkor elég drága és jó telefon volt (bár szerintem még most is szuper kis kütyü...)
Teltek múltak a hónapok, nagyon jól megfelelt az igényeimnek, tökéletes zenelejátszó és fényképező egyben. Aztán még úgy június környékén kezdődtek a gondok... A telefon ugyanis kezdett érdekesen viselkedni, gondoltam segáz, nyomok egy szoftver frissítést és nem lesz gond, de sajnos ez nem orvosolta a problémát. Nagyon sok mp3 fájlt nem látott a telefon a walkman playerből és sokszor előfordult az is, hogy újraindult a telefon amikor elakartam indítani egy számot... de fájlkezelőből minden tökéletesen működött...
Gondoltam visszaviszem még úgyis van rá garancia és majd megcsinálják.

Visszavittem kaptam cseretelefont (valami nagyon szutyok samsungot) és mondták hogy egy héten belűl visszakapom. Így is lett, visszakaptam hamar és minden tökéletes volt... de sajnos nem sokáig. 1-2 hét elteltével ugyanis újra jelentkezett a probléma.

Na mondom ez így nem lesz pöpec visszavittem megint hogy még mindig baj van és hogy légyszi csináljatok valamit vele. Mondta a srác, hogy elnézést természetesen mivel még mindig garanciás megy fel pestre. Újra cseretelefon, újabb egy hét. Megint visszakaptam a telómat, megint egy két hétig semmi gond, aztán megint újra előjött. Itt kezdett elszakadni a cérna.

Vittem vissza újra és most már elég ideges voltam. Mondtam a szervízes csávónak, hogy azért ez nem valami tökéletes nekem így, hogy 80ezer forintos telefon és még egy évig se bírja (teszem hozzá a telefonon egy karc nem volt). Srác már hülyének nézett, hogy mi van velem hogy 1,5-2 hónapon belül 3szor vittem vissza a telefont... de semmi gond, fel pestre, cseretelefon, visszakapom, 1-2 hét probléma mentesen, újra meghüjül. Itt volt vége az egésznek... Nagyon felhúztam magamat, majd visszamentem t-mobile-ba, úgymond nem túl nyugodt állapotomba és megmondtam nekik, hogy most azonnal cseréljék ki a telefont, vagy fizessék vissza az árát, vagy számítsák be egy másik telefonba...

Srác átküldött egy másik emberkéhez hogy ezt nála kell megbeszélni. Mondtam rendben, 20 perc várakozás, nyár, 30 fok kint, 50 fok bent... Klíma ide vagy oda majd megrohadtam... Végre sorra kerülök mondtam a kiscsajnak a problémámat, erre ő, hogy egy pillanat megkell beszélnie ezt valami fejessel a boltban. Újabb 10 perc várakozás, majd jön vissza, hogy nincs raktáron ilyen készülékük, szóval választhatok, hogy visszafizetik vagy beszámítják egy új telefonba az árát. Mondtam, akkor adjanak egy listát én meg nézek valami mást... Úgy döntöttem kicserélem, egy T-mobile MDA Compact II-re amit épp az előbb néztem a ''púltnál'' (vagy mi az...) ahol kivannak rakva telefonok, hogy megnézzék mit tud...

A sztorinak itt még nincs vége...
Folytatás következik...

Hozzászólások

(#1) dragonfx


dragonfx
veterán

.....egy vagon xar.....amint lejár a 1.5 év indíts vissza vodához, sajna mindneki maga kárán tanul legjobban.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

A történet valóban szomorú, csak nem a T-Mobole hibája és nem is rajtuk múlik, h. cserélik v. sem a készüléked. Pláne nem egy boltvezető fogja eldönteni, h. ezt megteheti-e v. sem -a cserére jogosító igazolást a szerviz állítja ki.

Nem a T-Mobile-t kell cserélni, a másik kettőnél is ki lehet fogni hasonlóan megbízhatatlan készüléket. Pannonos példákat tudnék írni, természetesen, ez esetben sem a szolgáltató a hibás, hanem a gyártó hibás modelle...

Eladó garanciális Polar Ignite okosóra - https://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_polar_ignite_okosora/friss.html

(#3) Jégkokó válasza dragonfx (#1) üzenetére


Jégkokó
veterán

Nekem a 3. szervizelésnél autómatikusan cserélték ki a telefont.Egy szavuk se volt.Ezért kell a gyártóhoz vinni a telefont, mert ott legalább megcsinálják,meg mindenféle képpen oda megy ,habár sztem néha semmit se csinálnak vele csak visszaadják, hogy kész van.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#4) ch4os.prof


ch4os.prof
csendes tag

Én is pont unezt tervezem most w800am gariztatni, nekem most lesz egy éves, és az intenziv használattol kivcsit kontakt hibás lett a táp/hadset csatlakozonál igy néha nem ugy szól ahogy kéne, voltam benn sonyericsson márka szervizbe mondta a srác hogy szivesen beveszi de készüljek rá h lesz vagy 3 hét vagy több ezzel a hibával szóval inkább adjam be a tmobilnak ök adnak csertelefont.

Szóval most majd amikor otthon járok ujra Sopronban leadom az otani tmobilba aztán várok mert ha egy hónapon belül nem küldik visza kötelesek uj telefont adni vagy visza az árát. Szóval remélem beruházhatok majd valami ujabb mobilba ebből a jól bevált walkman sériából:)

Egyébként nagyon eltalát telefon én is imádom, még szoftver frissitenem se kelett, semmi bajom nem volt vele ez alatt az egy év alatt, leszámitva ezt a kisebbproblémát.

(#5) Sh4rKy


Sh4rKy
senior tag

Nos igen, w800i nagyon eltalált egy telefon... Gyönyörű hangzás, brutális füles, tökéletes kamera. Amúgy ajánlom figyelmetekbe a folytatást... nemsokára az is felkerül...
Egyébként én csak azért nem veszek walkman szériás mobilt újra, mert én már csak symbianos telefont veszek, de sajnos az egyetlen ilyen az a w950i és abba pedig nincs kamera :O pedig az tökéletes lenne

mod: amúgy a cikk rendben van formailag?=)

[Szerkesztve]

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#6) Viktor0610 válasza ch4os.prof (#4) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ezt kifejtenéd bővebben -főleg a vastagított részt? :F
''Szóval most majd amikor otthon járok ujra Sopronban leadom az otani tmobilba aztán várok mert ha egy hónapon belül nem küldik visza kötelesek uj telefont adni vagy visza az árát.''

Csak mert sz.tem ez nem így megy... Legalábbis a sokéves (igaz) pannonos pályafutásom alatt ilyennel nem találkoztam... :U

Eladó garanciális Polar Ignite okosóra - https://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_polar_ignite_okosora/friss.html

(#7) Jégkokó válasza Sh4rKy (#5) üzenetére


Jégkokó
veterán

A w950 egy nagyon félresikerült walkman, a gombjai is nagyon rosszak lettek.A tesztben is le lett húzva, abszolút jogosan, mert nem volt jó.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#8) ch4os.prof válasza Viktor0610 (#6) üzenetére


ch4os.prof
csendes tag

Nem rég átfutottam a gari szerződést, az van benne hogy ha egy hónapon belül nem küldik visza akkor ujtelefont kell adiuk ebböl, vagy visza fizetik az árát vagy beleszámitják egy másikba. Na a sonyericsson szervizás srác meg azt mondta h ez minimum 3-4 hét ha akkor és ott oda adtam volna neki.

Viszont ha Sopronban adom be akkor még fel is kell küldeniük pestre meg visza is kell küldeniük plusz két nap:)

Persze ha meg sokkal hamarabb küldik visza, akkor sejthető hogy semmit nem csináltak vele, és akkor lazán produkálom ezt a kontakt hibát hogy nem csinátatok semmit és ez igy nem lesz jo gariztatás cimszó alatt ;]

(#9) Sh4rKy válasza ch4os.prof (#8) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

ne nagyon bízzál ebben a szerződésen lévő szarságokba, mer nekem a t-mobile os gyerek elkezdett vakítani, hogy ezek nagyrészt formalitásból vannak rajta...
én azt vetettem fel a gyereknek, hogy a papíron az áll, hogy ''ha nem jelent jelentős többletköltséget az eladónak kérheti a beszámítást'' vagy valami hasonló. erre a gyerek kiröhögött, hogy én ezt komolyan veszem...

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#10) Viktor0610 válasza ch4os.prof (#8) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Szerinted nem törekszik a T-Mobile arra, h. mindenképp' a határidőn belül érkezzen vissza a készüléked?

A válasz egyszerű: dehogynem!!!

Sz.tem ha megkérdezted volna a szervizest arról, h. hány alkalommal cserélték azért a készüléket, mert nem tudták határidőre visszaszállítani, kb. nulla esetet mondott volna...

Eladó garanciális Polar Ignite okosóra - https://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_polar_ignite_okosora/friss.html

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.