DSL előfizetéshez adja ezeket a förmedvényeket a T-Home (voip telefon esetén). Nálunk eddig volt Speedtouch, Pirelli (ADB), és pár napja egy ZTE. Pirelliből volt vagy 4-5 darab, folyamatosan tönkrementek pár hónap után. A mostani ZTE meg már az első naptól kezdve rossz. Állandóan szakad, néha le is fagy a router, port forwarding sehogy nem jön össze rendesen, netes játékokon is hamar szakadok, ingadozik a letöltési sebesség és a ping. (A vonal felénk tökéletes, többször is ideiglenesen bekötöttem a régi 8 éves routert és modemet, hirtelen minden hiba megszűnt.)
Mielőtt a ZTE-t hozták felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam mi a hiba és hogy hozzanak ezúttal egy működőt, amit le is teszteltek. Tesztelés, na igen, erre rákérdeztem hogy tesztelik-e az eszközt. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy alaposan letesztelik, erre én, azt mégis hogy, akkor nem szabadna ennyi hibás készüléknek lennie?
Internetet bújva látom nem csak én panaszkodok ezek miatt, kevés az elégedett ügyfél.
Azt fontolgatom, hogy összegyűjtök sok embert, akinek szintén ez a baja a T-Home-al (egyszerű dolgom lesz) és csoportosan a fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordulunk. Talán ettől beijednek és hoznak ezúttal minimum egy Cisco-t (bezzeg a kábelneteseknek abból a márkából válogattak), de előtte sok pénzre inkább büntessék őket.
Hétfőn felhívom őket elküldeni, pont oda...
(Idegesség LVL 9^99999999)