Aki rendelkezik élő T-Com-os telefonvonallal, mellé készülékkel és xy díjcsomaggal, s anno meglátogatták őt az Invitel házaló ügynökei, s a szép szavakon és kedvezményeken felbuzdulva kötött a vonalra még Inviteles Váltószám Pontannyi/Kedvenc/9ed stb. díjcsomagot (bővebben: ITT), s mára megunta azt, hogy a hívni kívánt telefonszám elé be kell ütnie még két-három számot (asszem +15-öt, de javítsatok ki, ha tévedek), illetve ha ezt elmulasztja, 5-10-60-200 FT-os csekkeket küld ki az Invitel, nos annak nincs más dolga, mint elküldeni a következőhöz hasonló levelet:
>>>>>>>
Feladó:
Kiss Aladár
889876 Mozambia, Parti Sétány 567.
Ügyfélazonosító: ...
Szerződésszám: ...
Telefonszám: (vezetékes tel. száma, pl 92/666-666)
Hirdetés
Címzett:
Invitel Távközlési Zrt.
2040 Budaörs, Puskás Tivadar u. 8-10
Tárgy: Előfizetés megszüntetése
Tisztelt Címzett!
Alulírott Kiss Aladár szeretném megszüntetni, illetve lemondani a 92/666-666 telefonszámon lévő Váltószám PontAnnyi díjcsomagot. A továbbiakban a szolgáltatásra nem tartok igényt.
Mozambia, 2011.03.11
Tisztelettel:
_______________
Kiss Aladár
<<<<<<<<<
(Levelezési cím: Invitel Távközlési Zrt., 2101 Gödöllő, Pf. 407)
2-3 hét múlva jön a válaszlevél, hogy sajnálattal vettük tudomásul... bla-bla . Kész. Megkönnyebülés. Egy zavaró dologgal kevesebb. Azonban nem árt odafigyelnei, mert a levél kiérkezésénak napján, vagy az azt követőn csörörg majd a telefon (na, ki lesz a vonalban, na...), hogy a következő kedvezményes díjcsomagokat ajánljuk Önnek... Legjobb azt válaszolni, hogy ha mégegyszer felhívtok, letöröm a kezetek, ha ideküldtök egy ügynököt, annak meg eltöröm a lábát. A keze után.