2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Kresz szabályok? Lámpák? Kutyának se kellenek...

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

:Y

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Itt ugyan ezt éreztem mint a videó alatt, Úr isten!. Soha többet nem jövök el erre.

[ Szerkesztve ]

(#2) #51736960 válasza Kolondrum (#1) üzenetére


#51736960
törölt tag

brutális ez az egész csomópont, a forgalomtervezés totális kudarca, a hév sínek túloldalán levő elágazással együtt. 15 éve járok erre, a fél életemet itt töltöttem dugóban ülve.

szerk: de legalább még egyszer sem törtek itt össze, mondjuk mindig úgy csorgok ide be, hogy bármilyen barom manőverére fel vagyok készülve :)

[ Szerkesztve ]

(#3) r-chee


r-chee
őstag

Aztarohadt :Y Gyalogosan csak végrendelettel a zsebben lehet nekivágni. Tiszta Távol-Kelet.

Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

(#4) Lauda


Lauda
félisten

Mondjuk itt latszik az egymasrafigyeles es a gondolkodas, ami nem jellemzo a kozlekesben sajnos.

(#5) Hieronymus válasza Lauda (#4) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

A közlekedés csak egy vetülete az életnek. Ami a közlekedésre jellemző, az jellemző az egyénre (társadalomra) általánosítva is.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#6) Avicularia válasza #51736960 (#2) üzenetére


Avicularia
veterán

Hehe, a Madzsarban laktam jó pár évig, csak jóval feljebb a vége felé. Durva kereszteződés, bár akkor még nem volt akkora forgalom. Mikor gyerek voltam apám a 42-es buszon volt sofőr és sokszor nem fért el a csuklós busszal a hévsinek és a Batthyány utca között, ha más kocsi beállt oda és jött a hév. Olyankor állni kellett a lámpánál, hiába volt zöld. Bár ez még a 80-as években volt, a 42-es sem arra jár már.

(#7) Jhonny06 válasza Kolondrum (#1) üzenetére


Jhonny06
veterán

Én pontosan onnan szoktam rákanyarodni a 11-esre, Szentendre felé. Hát, nem egyszerű. :DDD Néha inkább egyenesen megyek a piac felé azon a szar úton, mert a felgyülemlett autóktól nem lehet ráfordulni.

(#8) Lauda válasza Hieronymus (#5) üzenetére


Lauda
félisten

Bizony, igy van!

(#9) #34576640


#34576640
törölt tag

Néha úgy megtudok békélni, hogy értek valamit, aztán meg kiderül, hogy még sem.

"Párhuzamos közlekedés esetében azonban a különbözőforgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."

A párhuzamos közlekedés fejezetnél meg azt olvashatjuk, hogy csak lakott területen, útburkolati jellel megjelölt
úton haladhatunk el jobbról.

Az előzés definiciója alatt nem ír se lakott területet, se útburkolati jelet.
Ezért még mindig van bennem némi bizonytalanság.

Alapból a pirossal jelzett nyomvonal alapból tilos. Az sehol nem megengedett. Kérdés, hogy a zölddel jelzett az bármilyen helyzetre igaz-e vagy csak arra amit a párhuzamos közlekedésnél olvashatunk (lt+útburkolati jel).

Most ha útburkolati jellel el nem látott lakott területen belüli úton megyek, ahol előttem egy rendőr a megengedettnél lassabban halad, akkor a lakott terület miatt nem tudok se fény se hangjelzést adni, a jobb külső sávban meg nem haladhatok el, mert ezt csak akkor tehetném meg ha lenne útburkolati jel.

Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében azonban a különbözőforgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.

Nem ír se belső, se külső sávban való elhaladást.
Tehát akkor a belső sávban való elhaladást nem minősíti előzésnek. Mert ha a külső sávban lévő elhaladás sem minősül előzésnek, akkor teljesen szabályos amit tanácsoltál, és akkor nincs se jogszabály súrolás, se büntetés. Viszont akkor annyival megcsavarja a történetet, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten sehol nem érvényes az előzni tilos tábla, vagy pedig úgy kell értelmezni az ilyen helyen kitett tiltó táblát, hogy a belső sávban közlekedni tilos

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.