Itt ugyan ezt éreztem mint a videó alatt, Úr isten!. Soha többet nem jövök el erre.
[ Szerkesztve ]
Itt ugyan ezt éreztem mint a videó alatt, Úr isten!. Soha többet nem jövök el erre.
[ Szerkesztve ]
brutális ez az egész csomópont, a forgalomtervezés totális kudarca, a hév sínek túloldalán levő elágazással együtt. 15 éve járok erre, a fél életemet itt töltöttem dugóban ülve.
szerk: de legalább még egyszer sem törtek itt össze, mondjuk mindig úgy csorgok ide be, hogy bármilyen barom manőverére fel vagyok készülve
[ Szerkesztve ]
Aztarohadt Gyalogosan csak végrendelettel a zsebben lehet nekivágni. Tiszta Távol-Kelet.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
Mondjuk itt latszik az egymasrafigyeles es a gondolkodas, ami nem jellemzo a kozlekesben sajnos.
A közlekedés csak egy vetülete az életnek. Ami a közlekedésre jellemző, az jellemző az egyénre (társadalomra) általánosítva is.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Hehe, a Madzsarban laktam jó pár évig, csak jóval feljebb a vége felé. Durva kereszteződés, bár akkor még nem volt akkora forgalom. Mikor gyerek voltam apám a 42-es buszon volt sofőr és sokszor nem fért el a csuklós busszal a hévsinek és a Batthyány utca között, ha más kocsi beállt oda és jött a hév. Olyankor állni kellett a lámpánál, hiába volt zöld. Bár ez még a 80-as években volt, a 42-es sem arra jár már.
Én pontosan onnan szoktam rákanyarodni a 11-esre, Szentendre felé. Hát, nem egyszerű. Néha inkább egyenesen megyek a piac felé azon a szar úton, mert a felgyülemlett autóktól nem lehet ráfordulni.
Bizony, igy van!
Néha úgy megtudok békélni, hogy értek valamit, aztán meg kiderül, hogy még sem.
"Párhuzamos közlekedés esetében azonban a különbözőforgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
A párhuzamos közlekedés fejezetnél meg azt olvashatjuk, hogy csak lakott területen, útburkolati jellel megjelölt
úton haladhatunk el jobbról.
Az előzés definiciója alatt nem ír se lakott területet, se útburkolati jelet.
Ezért még mindig van bennem némi bizonytalanság.
Alapból a pirossal jelzett nyomvonal alapból tilos. Az sehol nem megengedett. Kérdés, hogy a zölddel jelzett az bármilyen helyzetre igaz-e vagy csak arra amit a párhuzamos közlekedésnél olvashatunk (lt+útburkolati jel).
Most ha útburkolati jellel el nem látott lakott területen belüli úton megyek, ahol előttem egy rendőr a megengedettnél lassabban halad, akkor a lakott terület miatt nem tudok se fény se hangjelzést adni, a jobb külső sávban meg nem haladhatok el, mert ezt csak akkor tehetném meg ha lenne útburkolati jel.
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében azonban a különbözőforgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
Nem ír se belső, se külső sávban való elhaladást.
Tehát akkor a belső sávban való elhaladást nem minősíti előzésnek. Mert ha a külső sávban lévő elhaladás sem minősül előzésnek, akkor teljesen szabályos amit tanácsoltál, és akkor nincs se jogszabály súrolás, se büntetés. Viszont akkor annyival megcsavarja a történetet, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten sehol nem érvényes az előzni tilos tábla, vagy pedig úgy kell értelmezni az ilyen helyen kitett tiltó táblát, hogy a belső sávban közlekedni tilos
Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.